Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Putkari, suolahappo ja lipeä, niilä saa alumiinia syövytettyä. Lipeää käytetään anodisoinnin poistossa ja rikkihappoa anodisoinnissa sähkön kanssa, pelkkä rikkihappo ei ihmeitä tee alumiinille.
Mietoa suolahappoa joskus käyttänyt ennen maalausta että saa pinnan puhtaaksi ja karheaksi, vahvalla seoksella alkaa pinta kuohumaan.
Mistä hommaat suolahappoa? Olen etsiskellyt sitä mutta kuluttajamyyntiin sitä ei tahdo löytyä mistään.
Tässä kodin ja puutarhan ihmeaineessa on suolahappoa. Tuota oon käyttäny rosteriputkiston puhdistukseen ja vähän kaikkeen koti&puistokemistelyihin. https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/harpic-wc-puhdistaja-750ml-original-5701092112866
Tässä kun tallia siivoan ja aihe on ollut esillä valmiiksi niin kertokaas arvon kemistit millä saa rosterisesta tiskialtaasta ruostetahrat irti vaurioittamatta itse allasta?
Edit: itse itselleni vastaten, akku- eli rikkihappoa kaadoin hiukan rättiin ja sillä pyyhkäsin, lähti jynssäämättä (kumihanskat tietty kädessä ja huolellinen huuhtelu perään)

Aluvanteen puolissa olevat ruuvikiinnitteiset paneelit.
Molemmat sivelty maalinpoistoaineella ja laitettu pakasterasian kansi kiinni.
Uusittu käsittely parin päivän päästä.
Tulos neljän päivän jälkeen.
Vasemmalla Solmaster chemicals MP EKO 30€/l K-Raudasta (alennuksella 28,50€/l)
Oikealla All purpose NitroMors paint&varnish remover 23,90€/750ml Motonetistä
katso liitettä 23118
Minua ja kolvia ei pitäisi päästää yhteen. Aina jotain sekaamista, ja välistä unohtuu asioita. Tällä kertaa ulkosaunan seinä.
Tallissa kolvattu sähköttömään pihasaunaan sähköjä takas, ku piuhat suli oikarista tai muusta häröstä. Uuden uppopumpunkin maksoi.
Posia, että ekan liitoksen ja viimeiseksi väsätyn ero ajallisesti sekä laadullisesti on merkittävä, mutta eihän tässä ajatusta ole. Neljä karvaa ja lattasulakeboksi saatana, ja meno kuin Olkiluodon ydinvoimalan rakennustyömaalla.