• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vanhan paluu 8v. jälkeen nyybäksi ja pohdiskelua...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ouzi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ouzi wrote: "Metzelerin TD slick vaikuttaa hyvältä ja houkuttaa, onko käyttäjäkokemuksia varikoilta?"

Nyt kesällä on ajettu TD:n takasia 3 kpl ja etusia 2 kpl, n. 3408 ratakilometriä. Eli Alastaron kierroksia n. 1150 kpl. Normi ratapäivän ajelee ilman häiriötä sellaisen 50...60 kierrosta. Eli toi kumiläjä riitti n. 22 A-taron päivälle.

Etusta on vielä hyvin jäljellä ja se on muodossaan. Ajaa vielä 2 päivää jos ei enemmänkin. Takasen jos kääntäisi niin saattaisi korkeintaan päivän ajaa, syytä ehkä tehdä se rauhallisesti. [emoji16]

Noi on ajettu 2 eri kuskin toimesta, 1:26 nopeampi ja 1:35 hitaampi. Kummallakaan kuskilla ei renkaiden suhteen mitään ongelmaa, ei lipsumista ei repeilyä. Lämppärit tietty käytössä ja paineet ohjeistuksen mukaiset.

Omasta puolestani voin TD-rengasta suositella mutta vertailua muihin slickeihin ei ole, ainoastaan korkealaatuisiin kuviorenkaisiin eri valmistajilta. (Michelin, Pirelli, Dunlop, Metzeler, Bridgestone, Continental on ollut)
Niihin nähden TD:n kestävyys on parempi ja ajoltaan aivan eri tasoa, kumiin voi luottaa aivan täysin.

Pyörä/säädöt/kuskin paino yms. tietysti vaikuttaa renkaan valintaan/käyttäytymiseen, nämä tiedot CBR 600 RR:llä, jossa alle 120 HP koneelta. 80 kg kuskit + varusteet.

Läjän tilasin katupyörien renkaiden ohella talvella gp503.de -firmasta.

Nyt oli sen verran vakuuttavaa että noilla nyybbä-slikseiksi ristimilläni kumeksillahan mä lähen koittamaan :jippikaijee:

Testeissä kehuttu että toimintalämpöskaala on iso ja noi vauhdit mitä ajettu passaa mulle varmaankin helposti ainaki ens kauden.Eihä sitä toki tiedä, vaikka veistelis seuraavalla ratareissulla taas 10s kierrosajasta jne. ni sitten tarviiki jo kolmannen päivän jälkeen ajatella jotain muuta, kuten heräämistä :D

Ehkä tulevassa mopossa 125hp takiksella, 180kg tankki puolillaan ja ite oon kevyt 100kg+varusteet niin eiköhän nuo mullakin kestä melkosesti. Siirrän siis oikeiden sliksien hankintaharkinnat melkein tämän myötä tulevaisuuteen.

Re: Vanhan paluu 8v. jälkeen nyybäksi ja pohdiskelua...

Joo, huomaa toi mun edellisen postin edit vielä.
Ja Cebari painaa nykyisissä kuosissa vain 148 kg tankki puolillaan, tosin vain henkilövaakalla punnittuna.

9f3075db4ed1a382c2a2f3035f28246b.jpg

Eikös nicki stydy työnnellyt jotain 1.22 alkuisia, että kyllä siinä rengas jo painetta saa oli pyörän massa mitä vain.

Jos yhtäkkiä ei Conteja sais, niin noi varmaan läksis seuraavana kokeiluun. Etunenkin oikein suunniteltu rungon puolesta käännettäväksi.

Nyt oli sen verran vakuuttavaa että noilla nyybbä-slikseiksi ristimilläni kumeksillahan mä lähen koittamaan :jippikaijee:

Testeissä kehuttu että toimintalämpöskaala on iso ja noi vauhdit mitä ajettu passaa mulle varmaankin helposti ainaki ens kauden.Eihä sitä toki tiedä, vaikka veistelis seuraavalla ratareissulla taas 10s kierrosajasta jne. ni sitten tarviiki jo kolmannen päivän jälkeen ajatella jotain muuta, kuten heräämistä :D

Ehkä tulevassa mopossa 125hp takiksella, 180kg tankki puolillaan ja ite oon kevyt 100kg+varusteet niin eiköhän nuo mullakin kestä melkosesti. Siirrän siis oikeiden sliksien hankintaharkinnat melkein tämän myötä tulevaisuuteen.
Aloita sitten heti ajamaan pienellä bensamäärällä , niin opit paljon nopeammin pyörän käytöksen, jarrumerkit , ajolinjat ...

Joo, huomaa toi mun edellisen postin edit vielä.
Ja Cebari painaa nykyisissä kuosissa vain 148 kg tankki puolillaan, tosin vain henkilövaakalla punnittuna.

9f3075db4ed1a382c2a2f3035f28246b.jpg

Vahvistaa vaan päätöstä :thumbup:
Eihän mikään loputtomiin kestä, mut toiminnaltaan pirun lupaavan kuulosta ja jos kestää edes puolet tosta määrästä mun ajossa niin tyytyväinen saa silti olla!

Aloita sitten heti ajamaan pienellä bensamäärällä , niin opit paljon nopeammin pyörän käytöksen, jarrumerkit , ajolinjat ...

Tämä on tarkotus, tankki maksimissaan puolillaan.
Siinä on joku ratatankki, varmaan enduranceen ajateltu kun vetää kuulemma 20 litraa niin ei sillä viittii piripintaan täytettynä lähteä.

Re: Vanhan paluu 8v. jälkeen nyybäksi ja pohdiskelua...

Eikös nicki stydy työnnellyt jotain 1.22 alkuisia, että kyllä siinä rengas jo painetta saa oli pyörän massa mitä vain.

Jos yhtäkkiä ei Conteja sais, niin noi varmaan läksis seuraavana kokeiluun. Etunenkin oikein suunniteltu rungon puolesta käännettäväksi.
Joo nimenomaan hänen suosituksesta tähän päädyin. Hänellä on tehokkaammat pyörät...ja SM:ssä ajelee nyt sitten misukuilla kun niillä pitää mennä...

Pysyykö lämmöissä kysyjän vauhdeissa syksyn +15 asteen kelissä ?

Tai no korjataan +10 asteeseen ku aamulla sillä kuitenkin aloitellaan .

Turha silloin kyllä slicksiä laittaa alle, ajelisin jollaki Pilot Powereilla enemmin itse.

Sitten ku vauhdit alkaa olemaan keskiryhmän nopeata päätä niin alkaisin harkitsee slicksejä.

^
Höpsis. Tollanen TD slicksi toimii keskinopeassa hyvin, antaa luottoa korvien väliin ja kestää helvetisti paremmin kuin katurengas. Vauhdin noustessa luistelee niillä sit sunkin ohi :D

Just tuota luottoa haen ja se on korvienvälissäkin hakusessa erityisesti takarenkaaseen. Joskus ajoin keskinopeassa ja vanhalla viisaudella nopeus oli "ohitin useammin kuin mut ohitettiin."
Uskon että se vauhti löytyy taas aika nopeaan, kun saa pään formatoitua vuosien jälkeen ajamiseen radalla ja löytää luoton renkaisiin :paikallatuulee:

Avausviestissä eka ratapäiväkäynti (7 kierrosta) vuosiin pohjiksi, siitä niistetty yhdessä ratapäivässä at3:sen päätteeksi 10s pois, ideaalista 12s.
Pää mulla laittaa vastaan vielä mutkaan menossa ja apexin kohtaa tajuan että vauhtia sais olla enemmän, linjat hukassa etenkin lemminkäinen-kikkamutka ja arastelen älyttömästi avata. Kovempi luotto mulla on keulaan trailata sisään mutkaan kuin ajaa sieltä pois.

Eli en usko että nopeus mulla olis kaukana niistä keskinopeen nopeesta päästä, siksi haussa renkaat joissa on varaa jatkoon nopeuden kehittyessä.

Ratamopo kun tulee nyt heti kärkeen ja tarkoitus on tunkea asap at4:lle ja vaikka kvr:lta ottaa couchia jos tökkii eikä kehitys etene, niin järkeillen asialliset renkaat millä pärjää pidemmälle kehityksen myötä, tuntuu ainaki itselle perustelluilta.
Kun ne vielä kestää paremmin ja pito ei oletettavasti häviä kuten vaikka pilot powereissa, niin en keksi yhtään syytä olla ostamatta sopivia sliksejä saman tien kun ne on vielä edullisempikin.

Kuuntelen toki perusteluja mielelläni jos hyviä pointteja tulee mieleen ja koitin tuossa omaa näkemystäni/taustaa/ajatuksia avata mahdollisimman paljon keskustelun pohjaksi.
En vittullakseni jos Turkulainen suoruus siltä vaikuttaa :D

Ei kyllä ollu mulla ikinä mitään ongelmaa MS4 etusella vaikka ajoin sillä Motoparkissakin ja siellähän pito ei ole mikään paras mahdollinen. Yleensä ajoin kyl MS3 edessä. Harrastelijalle toi MS4 taakse ja MS3 eteen on semmonen hyvä kombo, joka toimii aina ja kaikkialla.
Mut siinä on se ero että sä osaat ajaa, minä en.

Vaikka voisin kyl vannoa että ku lähdin varikolta sighting kierrokselle ni ekassa mutkassa en ehtiny edes parinkymmenen asteen kallistukseen ku rengas työnsi alta. Ehkä se rengas antaa enemmän pitoa kun se aistii että puikoissa on osaava kuski?

Eikä renkaan pinnassa ollut asennusrasvaa ja rengas oli oikeassa lämmössä ja paineissa. Ehkä sit ku mäki opin joskus ajamaan ni nakit pitää niin pirusti.

Ole rauhassa , Turkulaisena olet etuoikeutettussa asemassa . JMH : Apikan viritys & säätö
Scuuba : Ajaminen ja henkinen psyykkaus
Just tuota luottoa haen ja se on korvienvälissäkin hakusessa erityisesti takarenkaaseen. Joskus ajoin keskinopeassa ja vanhalla viisaudella nopeus oli "ohitin useammin kuin mut ohitettiin."
Uskon että se vauhti löytyy taas aika nopeaan, kun saa pään formatoitua vuosien jälkeen ajamiseen radalla ja löytää luoton renkaisiin :paikallatuulee:

Avausviestissä eka ratapäiväkäynti (7 kierrosta) vuosiin pohjiksi, siitä niistetty yhdessä ratapäivässä at3:sen päätteeksi 10s pois, ideaalista 12s.
Pää mulla laittaa vastaan vielä mutkaan menossa ja apexin kohtaa tajuan että vauhtia sais olla enemmän, linjat hukassa etenkin lemminkäinen-kikkamutka ja arastelen älyttömästi avata. Kovempi luotto mulla on keulaan trailata sisään mutkaan kuin ajaa sieltä pois.

Eli en usko että nopeus mulla olis kaukana niistä keskinopeen nopeesta päästä, siksi haussa renkaat joissa on varaa jatkoon nopeuden kehittyessä.

Ratamopo kun tulee nyt heti kärkeen ja tarkoitus on tunkea asap at4:lle ja vaikka kvr:lta ottaa couchia jos tökkii eikä kehitys etene, niin järkeillen asialliset renkaat millä pärjää pidemmälle kehityksen myötä, tuntuu ainaki itselle perustelluilta.
Kun ne vielä kestää paremmin ja pito ei oletettavasti häviä kuten vaikka pilot powereissa, niin en keksi yhtään syytä olla ostamatta sopivia sliksejä saman tien kun ne on vielä edullisempikin.

Kuuntelen toki perusteluja mielelläni jos hyviä pointteja tulee mieleen ja koitin tuossa omaa näkemystäni/taustaa/ajatuksia avata mahdollisimman paljon keskustelun pohjaksi.
En vittullakseni jos Turkulainen suoruus siltä vaikuttaa :D

Jatketaan tähän nyt sit höpinöitä:grin:

Eli ratamopo kotiutui tänään, mukaan tuli paljon kaikenlaista ja täytyy niitä sorttailla.
Suurimpina varakone, toiset takovanteet ja vetolevy. Kaato-osaa vähäsen, kaikki jäähdyttimet ym.

Nyt alusta ja jarrut läpi, kaikki kireälle ja tarpeelliset loctitella. Katteet korjuuseen ja maaliin, etukatteen halkeama näkyykin yläosassa ja takakatteessa toispuolella pienehkö yläpuolella.

Koeajolta täytyy sanoa, et tuo alusta ja jarrut!!! Voi jeegena!!! Oon ollu todella tyytyväinen siihen mitä TL:lle oon saanu tehtyä mut tää on jotain ihan muuta :rakastunut:

Eli tavotteena perusasoista läpikäyty pyörä, hieman siistittynä, niin että turvallisin mielin voi lähteä 17.-19. mp-tuen päättäjäisiin ajelemaan itseään ja pyörää itseensä sisään. Moni varmaan tunnistaa pyörän ja kiitokset täälläkin myyjälle. Hyvään taloon pääsi :thumbup:

AM-JKLU9_ZhGLn0i-XlK0LguQrt2oJEorsHmXylSyP3076jgVd8xcd1Bwquyud6cnYqx0vjgUtEq89ajayf4bUETkV9W0IoVpDgMO7VLBKhbqaKMoJUwM8Flvdkui4uyjurbmMAwsDhHt90Dwu_rcpu-Gi0O5w=w1080-h810-no

Jatketaan tähän nyt sit höpinöitä:grin:

Eli ratamopo kotiutui tänään, mukaan tuli paljon kaikenlaista ja täytyy niitä sorttailla.
Suurimpina varakone, toiset takovanteet ja vetolevy. Kaato-osaa vähäsen, kaikki jäähdyttimet ym.

Nyt alusta ja jarrut läpi, kaikki kireälle ja tarpeelliset loctitella. Katteet korjuuseen ja maaliin, etukatteen halkeama näkyykin yläosassa ja takakatteessa toispuolella pienehkö yläpuolella.

Koeajolta täytyy sanoa, et tuo alusta ja jarrut!!! Voi jeegena!!! Oon ollu todella tyytyväinen siihen mitä TL:lle oon saanu tehtyä mut tää on jotain ihan muuta :rakastunut:

Eli tavotteena perusasoista läpikäyty pyörä, hieman siistittynä, niin että turvallisin mielin voi lähteä 17.-19. mp-tuen päättäjäisiin ajelemaan itseään ja pyörää itseensä sisään. Moni varmaan tunnistaa pyörän ja kiitokset täälläkin myyjälle. Hyvään taloon pääsi :thumbup:

AM-JKLU9_ZhGLn0i-XlK0LguQrt2oJEorsHmXylSyP3076jgVd8xcd1Bwquyud6cnYqx0vjgUtEq89ajayf4bUETkV9W0IoVpDgMO7VLBKhbqaKMoJUwM8Flvdkui4uyjurbmMAwsDhHt90Dwu_rcpu-Gi0O5w=w1080-h810-no

Monet väännöt olen jokkiksessa ajanut tuota pyörää vastaan! Onnea mainiosta kulkupelistä! :)

Tuu sitten päätösviikonloppuna varikolla vaan nykimään hihasta tarpeen mukaan, tai pystytä vaikka leiri mun viereen - kauppaan kuuluu hyvä supportti :)

Tuu sitten päätösviikonloppuna varikolla vaan nykimään hihasta tarpeen mukaan, tai pystytä vaikka leiri mun viereen - kauppaan kuuluu hyvä supportti :)

Kiitos, katotaan jos vaikka viereen mahtuis :thumbup:
Väri on sit vähän eri jo sillon vaikka valkoista ei näykkään :grin:

Noniin, perjantai aamulla pääsin Alastarolle MP-tuen kolmipäiväselle ajotapahtumalle jokkisluokan päätöskisojen yhteydessä. Pitti pystyn ja fiilistelemään meininkiä, ajajakokous ja ryhmien jako. Oli nopeaa porukkaa paikalla ja tasakokoisten ryhmien jaon jälkeen hitaaseen, eli aikaa on hyvin ihmetellä juttuja kasaan.

Oma vuoro tuli ja ajamaan, heti oli selvää että jalkatapit saatava alemmas heti ja kikkailemaan niiden kanssa, piti vaihdevivut ja kaikki käännellä ja soveltaa mutta sekin setviintyi ja takaisin radalle. Nyt alkoi jalkatapit olemaan jokseenkin paikoillaan ja mahtui jäykkä liikkumaan pyörän päällä. Jäykkänä silti ja pyörä tuntui jotenkin.....Kummalliselta.... Pistin uuden tuttavuuden piikkiin ja jatkoin ajoa. Kivaltahan se tuntui ja alkoi pikkuhiljaa "sujumaan" kun jalkatapit siirtyi vielä kerran ja avasin clipareita reilusti että sai kuski tilaa hyttiin.

Silloin tuli kuitenkin uusi ongelma, keula tärräsi palmasissa ja kahvilan mutkassa. Ajattelin että tajuamattani paineistan keulaa tangoista ja keskityin pehmempään ajamiseen ja käsien rentouteen. Ei se muuttanut mitään ja huomasinkin että keula käy ihan pohjassa :blink:
Siellä on kuitenkin 1.05 jouset jotka löysin keulan öljyjenvaihdon yhteydessä ja jota kummastelimkin että vanhalla omistajalla ollu jäykät vieterit kun on paljon lähempänä räärää-miehen mittoja kuin minä, jonka elopaino lähentelee sataa kiloa kehityssuunnan ollessa laskeva.
Vähän lisää preloadia, sitten comppia ja silti pohjaa kun vauhti lisääntyy tai siis kovempi jarru ennen pelottavaa kääntöä :right:
ja nipari taas pohjassa... jätin öhlinsin ohjekirjan mukaisen maksimisuuren ilmajousen, olisko se vaan läskeille tumpelolle sittenki liikaa ja tarvisi saada öljypintaa ylemmäs oli miete kunnes hukkasin bensatankin korkin jonnekkin iltapäivällä :paikallatuulee:

No, racemallin pikatankinkorkki oli sellainen että motonetin 25mm veneen pohjatulppa passasi siihen ja illaksi lepäilemään. Ajatus palasi siihen keulaan.... ja siihen että paluuvaimennus oli löysimmilläänkin jotenkin saamarin nahkean olonen huollonki jälkeen jossa putsasin melkosesti moskaa...
Sitten tulikin ajatus, ribarin neula meni cartridgeen ennen jousta kuten ne siellä oli ollutkin ja jota hämmästelin
jo huoltoa tehdessä. Pikku guuglettelulla löytyikin öhlärin räjäytyskuva ja kyllähän se jousi kuuluu olla neulan alla siellä kartion puolella missä virtaama tapahtuu :rant:
Eli paluu ollut käytännössä täysillä kokoajan!
Ei oo varmaan edellisellä niin tuntunu, kun jousi jäykkä ja kuski paljon kevyempi. Kovaakin ajettu sellaisenaan!!!

Lauantai alkoi siis nopealla keulan muutostyöllä ja kas, alkoi tuntumaan erityisen hyvältä ykskaks :wanna:
Koko päivä ajoa mitään pyörästä muuttamatta ja oman tekniikan hiomista. Perse tossa vai tässä, yläkroppa, mistä tukea mutkista, miten jalat jne. Tankkiin teippasin takaosaan pyyhemytyn mikä auttoi siihen että perse ei tule liian eteen jolloin nivuset ei töki siirryttäessä tankin kulmiin, jäi paljon ylimääräistä ohjelmaa pois sillä.
Loppupäivästä olin väsynyt, onnellinen ja tyytyväinen pyörään sekä itseeni. Alkaa lemminkäinen osumaan vihdoin itseä tyydyttävästi ja kikkamutkaankin saan vietyä vauhtia jo ekaa kanttaria pidemmälle :grin:
Kotiin taas nukumaan, nyt kunnon unet ja huulet päristelystä turtana ei nukkumasaa kauan tarvinnutkaan odotella....

Sunnuntai aamu, kaveri tulee pihaan ja lähtee SV:llä mukaan, toinen laittaa viestiä Alastarolta että otithan mulle takarenkaan mukaan, otinhan mä.
Savutaan just ajajakokoukseen parahiksi ja ruuvataan Stuartille uus takanen Tuonoon.
Pyörän päälle ja ajoa, pirteenä huomaa kuinka ajo alkaa oikeasti sujua ja heti ekalla setillä ajan lauantain parhaan ajan mukaista vauhtia. Kyllä se opppi ja asiat taitaa tosissaan nukkuessa sisäistyä. Ajellen ja nauttien päivästä käyn nopeammassa ryhmässäkin koittamassa kehityksen myötä, jos vetoapuja sais, mutta ei jaksa enää. Ei fysiikka sen enempää kuin kognitiiviset kyvyt omaa enää sen vertaa paukkuja että jaksais ajaa kovempaa samalla keskittyen oikeisiin asioihin virheiden välttämiseks.
Jätän ajanoton pois ja lähen puhtaasti fiilistelemään hitaaseen , katsomaan muiden ajoja ja harjoittelemaan ohituksia ja onpas hauskaa!! Ohitukset ulostuloissa tai jarruissa vie ajolinjaa uudenlaiseksi ja saa ihan eri fiilistä pyörään, itseensä ja hommaan. Tä oli loppujenlopuksi varmaan eniten tuntumaa ja luottoa antavaa puuhaa :grin:
Turvallisesti tottakai, mitään typeriä vaan selvällä turvamarginaalilla. Kerran kävi töpö, vaihteen vaihdossa olin ilmesesti polkassu isomman päälle ja nostanut taas saman vaihteen silmään. Perä alkoi jarrussa elää ilman kunnon moottorijarruja ja sai puristaa enemmän lemminkäiseen mennessä linjan valuessa vähän leveäksi.
Pahoittelut sille Suzuki? nakukuskille jos aiheutin jotain hämmennystä leviämällä ajolinjalle jos tätä luet, en löytäny/tunnistanu sua varikolta pyytääkseni anteeksi :sad:

Tähän viikonloppuun oli hyvä aloittaa Vespan kanssa ja päättää samalla ensimmäinen kesä mopolla 8 vuoteen ja faktat tarkistettuani 11 vuoteen radalla. Nyt vehkeet talliin ja huollot, pesut sekä pikku fiksit talven mittaan niin on keväällä heti iskuvalmiina kun jossain on jokin ratapäivä tarjolla. .Orgin AT4 ainakin kutsuu kovaa :D

AM-JKLX2HNZfItQyvLjLesaAJ-T7r7r5l6MKh6_CtTGNFxovt1X8rTmsb1fZ3XyCR77NKxenTMDPmKixgmjHDX4ZKapQ74dWWP-s48YUHn2HiRAiUT70M92zWkeO21QNm-cqHupBQLuf68qGyOIGqlVR0dKjfw=w1460-h1095-no

Pohdiskelua ja myös kysymys porukalle, nimittäin henkisistä esteistä.

Huomasin että tauon aikana lisääntynyt ikä ja sitä myöden kasvanut itsesuojeluvaisto yhdistettynä aikoinaan kahvilan mutkassa tehtyyn kaatoon on syönyt luottamuksen renkaiden pitoon.
Muina ongelmina huomasin vauhtikammon sisääntuloissa ja huiman kynnyksen kallistamiseen jonkin epämääräisen rajan yli.
Vauhtiin tottunee ajamalla ja kiristelemällä jarrumerkkejä pikkuhiljaa, nyt huomasin kauan ennen keskimutkaa että vauhtia ei ole läheskään tarpeeksi ja meni ihan köröttelyksi pääosat mutkia.
Kun sitä saa vietyä enemmän mutkiin, niin päästäänkin kombinaatioon kallistuskulma johon uskon siihenkin ajamisen auttavan kun saa pään kalibroitua taas asiaan. Jäljelle jää kuitenkin tässäkin ehkä vähän renkaiden pito kantillaan ollessa.
Suurimpana kuitenkin renkaiden pito, takarenkaan pito avatessa ehdottomasti pahin ja jossain määrin eturengas jarruttaessa sisään joka ei varmaankaan ole varsinainen ongelma tässä. Enemmänkin alastaron kahvilanmutkassa aikoinaan suoritettu high-sider kolkuttelee jossain takaraivossa...
Vaikka tiedän nykyään että sisämutka ulostulossa josta kiiihdytin, oli laineella ja likainenkin. Siihen kuuma päivä ja lanssiryhmän nopeahkon pään vauhtia melkein täysi setti, PP2ct:t ja innokas avaus niin jokainen tiennee mitä tapahtui. Se kuitenkin hakkaa jossain takaraivossa ja pahasti.

Tiedän että renkaissa riittää pitoa vaikka mihin, niin että tapit raahais maata ja ajat olisi ainakin 18 sekkaa pienempiä mutta se ei auta nyt...

Miten ootte päässy näistä yli?
Ajamalla ajan myötä, kiristämällä tekemistä pikkuhiljaa, sokeasti luottamalla pitoon kun tietää että sitä on, millä?

Itse tuli mieleen kaksi asiaa, ilman että aikaa tuhraantuu bensan ja renkaiden kuluttamiseen.
Ammatilainen PT, johon mulla on mahdollisuus KVR:n kurssin kautta tai menemällä kyyditykseen esim. Kallion päivillä.
Rataa on toki hyvä kiertää, mutta mua ei kiinnosta kiertää sitä irrationaalisia mörköjä jahdaten mitkä karkaa aina mutkassa :D

barrier-crash-lol-jpg.552716

Liitetiedostot

• mqdefault.jpg
    mqdefault.jpg
    12,8 KB · Katselut: 96
Miten ootte päässy näistä yli?
Ajamalla ajan myötä, kiristämällä tekemistä pikkuhiljaa
Periaatteessa tämä. Ei mulla kummastakaan kaadosta varsinaisesti jäänyt mitään traumoja tai pelkotiloja, mutta kaadon jälkeen muutama kerta kyseisessä mutkassa astetta varovaisemmin käänsi mutkaan tai avas varovaisemmin. Mut ei siin menny ku pari kierrosta ni sen saman mutkan veti jo täysillä.

Back