Eli väitetty "häikäisy" on niin vähäistä, että sen ei koeta häiritsevän sen veraa, että vastaantulijat jaksaisivat vaivautua vilkuttelemaan.
Ainoastaan lähestyvän mp:n havaittavuus on parantunut huomattavasti.
On sitten tosi huono idea ajaa kirkkaalla päivänvalolla pitkät päällä.
Ja kyllä minun mopossa on huonot valot, kuin on about 99% Suomen teillä liikkuvissa mopottimissa, ainakin mikäli valaisutehoa verrataan tämän päivän henkilöautojen valoihin.
PS kannattaa lukea kommentteja sellaisina kun ne ovat. Jotkut mm kirjoittelevat henkilöistä, jotka ajavat AINA pitkät päällä.
Onko kukaan kertonut tekevänsä sellaista?
"Päiväpitkät" taitavat nyt kuitenkin olla se yleisin vitutuksen aihe ja tuolle tunnetilalle on olemassa
ihan eri kertaluokassa oleva määrä perusteita kuin minä-minä pitkien hehkuttajilla on latoa tiskiin.
Se yksi minä-minä kun omilla, pääosin harhaisilla peloillaan ei nyt vaan ihan saa selitettyä kumoon
niitä lukemattomia, ihan todistettavia faktoja "päiväpitkien" tuottamista ongelmista muille
tielläliikkujille lukemattomissa ja tavanomaisissa liikennetilanteissa.
Poikkitieteellinen todistelu ei lähtökohtaisesti ole aina huono juttu.
Ei varsinkaan silloin, kun se pohjautuu useaan yleisesti tunnettuun ja tunnustettuun osatekijään.
Minä-minä pitkien henkiä pelastavasta vaikutuksesta soisi esitettävän jotain kovaa näyttöä.
Jotain muuta kuin se, että ei ole vielä tultu heti alkuun potkimaan lyhtyjä pimeäksi ja heti perään jatko-osassa
paskat ulos kuskista

.
Jotain logiikkaa toki olisi päiväpitkien positiivisuudessa siinä tapauksessa, että niitä käytetään esim.
väläyttelemällä joissain "epäilyttävissä tilanteissa".
Tähänkin vaan liittyy se riski, että se jolle väläytellään kyllä "herää," mutta tulkitsee merkin väärin.
Ei se nyt taida saivartelemalla ja kiemurtelemalla muuttua peli siitä mihinkään,
että minä-minä päiväpitkät ovat edelleen häviöllä luokkaa 12 -1. ja erinomaisen hyvillä ketjussa
aiemmin esitetyin perustein.... jotka eivät ole pelkästään mielipiteitä.