speedheadshot
Jaa...
Itse kiristelen pinch pultit kiinni kun etunen on ilmassa
Ai jaa. Luulis, että etuakseli on helpompi laittaa momenttiin, kun rengas on maassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kiristelen pinch pultit kiinni kun etunen on ilmassa
Ai jaa. Luulis, että etuakseli on helpompi laittaa momenttiin, kun rengas on maassa.
niin akselin kannan puolen pinchit kiinni, akselin mutteri momenttiin
Miten se voi mennä momenttiin sen jälkeen, kun ne pinchit on kiinni? Varmaan puhutaan samasta asiasta, mutta jotenkin niin, että en ymmärrä![]()
Tiputan pyörän maahan kun se on kokonaan kasassa ja pultit momentissa, maassa ei enää pumppailla eikä kiristellä akseleita tai muitakaan pultteja. Tähän mennessä ei ole yksikään keula jäänyt pinteeseen vaikka osat kiristetään eturengas ilmassa.
https://www.amazon.com/TC-Motor-Drilled-Chinese-Motorcycle-Motocross/dp/B07DVHSW5X
Sulla on sen verran pointtia, että mutteripuolen pinchit kiristetään kun mutteri on momentissa, niin meneekö pinchit oikein kiinni....
Tiputan pyörän maahan kun se on kokonaan kasassa ja pultit momentissa,
Tiputan pyörän maahan kun se on kokonaan kasassa ja pultit momentissa, maassa ei enää pumppailla eikä kiristellä akseleita tai muitakaan pultteja. Tähän mennessä ei ole yksikään keula jäänyt pinteeseen vaikka osat kiristetään eturengas ilmassa.
^^ vähän samanlainen kysymys kun minkä värinen on Herefordin venevaja... Keulassa on paljon kiristettäviä pultteja ja eri pyörissä on eri momentit jotka selviää pyörän huoltomanuaalista.
Mulla on itse tehty saksinosturi joka nostaa pyörän moottorin alta tai jalkatapeista ja yleensä pyörä on nostettu vain sen verran ylös että renkaat on hieman irti huoltopöydästä. Siksi akseleiden momentit ei tee ongelmaa kun pyörä on pukeilla ja renkaat ilmassa.
Jos rengas on kokonaan ilmassa eikä se saa mistään tukea niin silloin toinen käsi on tarvittaessa tukemassa momenttiavainta että sillä saa kiristettyä, tukikäsi ei juurikaan vaikuta momentin lopputulokseen, ei siinä määrin että siitä pitäisi olla huolissaan ellei halua alkaa tärkeilemään pilkunnussimisella.
Okei, tää selvensi paljon... Muistatko yhtään sitä momenttia, ei tartte olla tarkka, vaikka noin suurinpiirtein? Mulla ei ole huoltopöytää, mutta mulla on citikan tunkki![]()