Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenkäs on kokemusta takarenkaasta jos laittais 190/50,ihan vain ulkonäöllisestä syystä![]()
Kehän mitta pysyy miltein samana,vaikuttaako paljonkin ajo-ominaisuuksiin tuo leveys/profiili
Öljynä Hondan oma GN-4Nyt kun täällä näyttää olevan paljon juttua tupla-äxistä niin ajattelimpa itsekkin lisätä vettä myllyyn.
Milläs öljyillä te olette ajelleet, ja milä kokemuksilla?
Entäs mitä mieltä olette, kannattaako pyörää huollattaa kilometrien mukaan vai huoltokirjassa esiintyvien kuukausien mukaan, jos pyörä seisoo talvet lämpimässä tallissa, ja kesäisin ei tule huoltovälin tarvitsemaa kilometrimäärää?Tietenkin vois ajatella, että jos seisois kylmässä tallissa niin kannattais huollattaa jopa kuukausien mukaan, jos kesäisin ei tulis huoltovälien tarvittemia kilometrejä.
Oma XX oli ollut edellisellä omistajalla tosi vähällä käytöllä - mittarissa nyt 14 tkm, vm '04 - ja oli säilyttänyt sitä koko ajan lämpösessä tallissa. Mietin tuossa, että kannattaisko enskeväänä vaihtaa jarru- ja kytkinnesteet, vaikka oikea vaihto on vasta 18 tkm:ssa, mutta nesteitä ei ole mahdettu vielä vaihtaa koskaan.
Tuota hontran omaa öljyä tungin blackariin. Ihan hyvin on pelannut. Taitaa olla vielä halvempaakin kuin monen kilpailijan.Tuo GN4 on vissiin oikeasti hyvä öljy, vaikka onkin mineraaliöljy?Paljon sitä kyllä kehutaan ja mahtoi olla se vielä hondan suositus xx:ään.
Onko kukaan testannu Repsol sintetico 10w-40?
Miksi pyöriä hommataan seisomaan?
Mä ostin pannariin kivenhakkaamia varten paikkamaalia paikallisesta automaalaamosta värikoodin mukaan pilttipurkissa,edullista ja tulee oikea väri.Kysymys XX:n alkuperäiseen värikoodiin liittyen. Eli mikä tietääkö joku suoraan lonkalta mikä on Hondan alkuperäisen grafiitinharmaan värin värikoodi tai mistä löydän sen? Tyyppikilvestä tms? Netistä jostain? Entä mistä pieni määrä tuota maalia olisi mahdollista/järkevää ostaa?
Kyseessä siis tämä väri:
Jepu, tarra on takarungon putkissa satulan alla, oikean puolen sisäpinnassa (muistaakseni...)Taitaa löytyä penkin alta,pienestä tarrasta.
Ps Toi on muuten Bläkkärin paras väri![]()
![]()
Oliko venttiilinvälyksissä muuta kuin tarkistus ja takasin nippuun vai joutuiko jopa säätämään?Mitäs on XX:n omistajat talven pimeinä iltoina moponsa eteen tehneet? Onko joku joutunut ihan korjamaan Hondaansa (tuskin sentään) vai onko mennyt ihan perushuoltoihin aika. No joku ei kenties ole koskenutkaan koko härveliin.
Itse olen puuhastellut jotain pientä iltojen ratoksi, kuten:
-Uudet ketjut/rattaat tuli vaihdettua.
-Edellisen ohessa käytin takahaarukan irti, tarkastin laakerit ja laitoin niihin tuoreet rasvat.
-Takaiskari meni uusiksi samoin tein (Wilbers).
-Venttiilien välykset tuli tarkastettua.
-Kahvanlämmittimetkin piti laittaa. Kalvomallit vanhojen tuppien alle.
-Pro-oilerin asennus on vielä hieman vaiheessa, mutta sellainenkin tulossa.
-Uudet tulpat odottaa vaihtoa hyllyssä.
...että sellaista. Olen ahkeruudellani yllättänyt jopa itseni. Kyllä kelpaa keväällä lähteä taas tien päälle, kun on vehkeet kunnossa.![]()
Eipä niitä tarvinnut säätää. Hyvin oli annettujen arvojen välissä, ja valtaosa vielä sopivasti yläpäässä. Itse tarkastus ei kummoinen homma ollut, mutta venakopan kannen irroitus vaatii sitten hieman askartelua.Oliko venttiilinvälyksissä muuta kuin tarkistus ja takasin nippuun vai joutuiko jopa säätämään?