• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2014 jäsenyys ajankohta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lowhill
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kottia tässä uutena jäsenenä odottelen postilaatikkoon kolahtavan, miten kauan kortin tuleminen yleensä kestää?

Kottia tässä uutena jäsenenä odottelen postilaatikkoon kolahtavan, miten kauan kortin tuleminen yleensä kestää?

Kai siinä on tietyin aikavälein massapostitusta, turha paria kerrallaan laittaa.
Ei ole minulle vielä tullut mutten ole murheissani.

Kai siinä on tietyin aikavälein massapostitusta, turha paria kerrallaan laittaa.
Ei ole minulle vielä tullut mutten ole murheissani.

Asiaa onkin jo lähes vuosittain käsitelty mutta ihan totta, yksittäisten korttien lähettely on tuhottoman arvokasta ja myös yhdistyksen vapaaehtoisväelle aikaa viepää puuhaa. Siksi postituksia tehdään ryppäissä tietyin välein. Uskoisin että seuraava postitus lähtee helmikuun loputtua, kun kaikki je jotka haluavat uusia jäsenyytensä viimetipassa ovat postituslistalla mukana.

Noin. Liitytty jäseneksi hetken selailun jälkeen vaikka pyöräkin vasta hankinnassa :D

Uskoisin että seuraava postitus lähtee helmikuun loputtua, kun kaikki je jotka haluavat uusia jäsenyytensä viimetipassa ovat postituslistalla mukana.

Kaikki on hyvin kunhan ehtii ennen kamapäivää lompakkoon :;):

Ite ostin viimevuonna koko setin kengistä kypärään ORG! alennuksin, tuli "tienattua" kymmenen vuoden jäsenmaksut samalla :bisseä:

Koska kaikki varusteet on uudehkoja voi olla et jää väliin, paitsi jos talvi jatkuu tällasena niin vois hakea pyörän talvehtimasta Vihdistä samalla ja tulla pyörähtämään:P

Sorry pääosin OT:cruising:

kun avaan tuon kaupan sivun niin myynnissä on vaan "liittymismaksu ja jäsenyys" hintaan 40 eur. Tarkoitus olis jatkaa jäsenyyttä hintaan 25 egeä mutta ei ole tarjolla? Neuvot tervetulleita...

kun avaan tuon kaupan sivun niin myynnissä on vaan "liittymismaksu ja jäsenyys" hintaan 40 eur. Tarkoitus olis jatkaa jäsenyyttä hintaan 25 egeä mutta ei ole tarjolla? Neuvot tervetulleita...

Mistään en mitään tiedä mutta et näytä tällä hetkellä olevan jäsen, siksi kauppa ei tarjoa jäsenyyden uusimis vaihtoehtoa.

Profiilisi mukaan et ole jäsen, johtuu tästä.
Oletko liittyny ja maksanu viime vuoden jäsenyyden?

Mulle tulee kortti varmaan seuraavassa lähetyksessä kun jäsenyys hankittu vasta 03.01.14
tai sitten olen antanut itelloonille väärän osoitteen tai jotain:sad3:

Vuoden 2014 jäsenyys ei ollut myynnissä käsitykseni mukaan vielä 3 tammikuuta joten lienet ostanut erehdyksissä 2013 jäsenyyden. Mutta ei hätää, asia saadaan oikaistua ja mahdollinen maksu ohjattua -14 vuoden jäsenyydeksi. Laita meiliä rahastonhoitaja@moottoripyora.org

Back