Silverwing
New member
Kottia tässä uutena jäsenenä odottelen postilaatikkoon kolahtavan, miten kauan kortin tuleminen yleensä kestää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noin. Liitytty jäseneksi hetken selailun jälkeen vaikka pyöräkin vasta hankinnassa![]()
Kottia tässä uutena jäsenenä odottelen postilaatikkoon kolahtavan, miten kauan kortin tuleminen yleensä kestää?
Kai siinä on tietyin aikavälein massapostitusta, turha paria kerrallaan laittaa.
Ei ole minulle vielä tullut mutten ole murheissani.
Noin. Liitytty jäseneksi hetken selailun jälkeen vaikka pyöräkin vasta hankinnassa![]()
Uskoisin että seuraava postitus lähtee helmikuun loputtua, kun kaikki je jotka haluavat uusia jäsenyytensä viimetipassa ovat postituslistalla mukana.

kun avaan tuon kaupan sivun niin myynnissä on vaan "liittymismaksu ja jäsenyys" hintaan 40 eur. Tarkoitus olis jatkaa jäsenyyttä hintaan 25 egeä mutta ei ole tarjolla? Neuvot tervetulleita...
kun avaan tuon kaupan sivun niin myynnissä on vaan "liittymismaksu ja jäsenyys" hintaan 40 eur. Tarkoitus olis jatkaa jäsenyyttä hintaan 25 egeä mutta ei ole tarjolla? Neuvot tervetulleita...
Profiilisi mukaan et ole jäsen, johtuu tästä.
Oletko liittyny ja maksanu viime vuoden jäsenyyden?
Juu, liityin viime vuonna ja maksoin silloin molemmat. Voisko johtua kun kotiosoite on ulkomailla?
Laitappa meiliä rahastonhoitaja@moottoripyora.org niin tutkitaan
No nyt homma hoidossa!No niin... homma selvisi ja oma kämmi siis luulin maksaneeniNo nyt homma hoidossa!

Kiitos paljon.kiva jos sattuis jostai löytyy
Mulle tulee kortti varmaan seuraavassa lähetyksessä kun jäsenyys hankittu vasta 03.01.14Kyllä, jäsenkortti oli laatikossa odottelemassa. Hienoa, kiitokset!![]()

Mulle tulee kortti varmaan seuraavassa lähetyksessä kun jäsenyys hankittu vasta 03.01.14
tai sitten olen antanut itelloonille väärän osoitteen tai jotain![]()