• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

360km/h..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja YLLE
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hyvin kiihtyy
omg.gif
 
Kansankodissa varmaan leikataan pallit irti moisesta. Mitään en Tukholman puhumisesta muuta ymmärtänyt kuin että kaveri oli Roller ja piireissä varmaan vitun kova jätkä + että snägärillä kilosilla ei ole mitään jakoa tota pyörää ja sen kirjailtua penkkiä vastaan. Propsit.
 
Enpä kyllä usko, että oikeesti veti 360 km/h...
Ei niin. Taitaa hondamiehen välitykset oikeasti loppua kesken johonkin 360 km/h vauhteihin (12R turbo maksimi ratastuksilla jotain 330 km/h). Ja aikuisten oikeasti, oikeat reilusti yli 300 km/h vauhdit on melko vaikeaa ajaa liikenteen seassa. Ohitellen muita ja ennakoiden vastaantulevan liikenteen liikkeitä. Laskekaa mitä 360 km/h vauhdissa mennään yhdessä sekunnissa.
 
Enpä kyllä usko, että oikeesti veti 360 km/h...
Ei niin. Taitaa hondamiehen välitykset oikeasti loppua kesken johonkin 360 km/h vauhteihin (12R turbo maksimi ratastuksilla jotain 330 km/h). Ja aikuisten oikeasti, oikeat reilusti yli 300 km/h vauhdit on melko vaikeaa ajaa liikenteen seassa. Ohitellen muita ja ennakoiden vastaantulevan liikenteen liikkeitä. Laskekaa mitä 360 km/h vauhdissa mennään yhdessä sekunnissa.
No eihän sata metriä sekunnissa tuota juuri mitään vaikeuksia ohitustilanteissa...
tounge.gif
Ei taida normaali pulliaisella pysyä järki mukana muuta kun suoraa ajettaessa.
 
Kyllähän turbopeleillä on tuollaiset nopeudet hyvinkin mahdollisia. Sitä en tiedä, oliko tuossa oikeasti se 360km/h vai ei, mutta  mahdollista se on. Saahan niitä välityksiä vaihdettua miten haluaa.

Jenkeissä on turbo-busalla (vakio akseliväli!) vedetty yli 410km/h. Vieläpä kohtuu lyhyt matka kiihdyttää, yksi maili seisovalla lähdöllä.. Että kyllä ne menee!

Kuva: http://img.photobucket.com/albums/v450/jjh1425/IMG_0283.jpg
 
Näyttää toi Tylyttäjän turbo-busa ihan vakiokuntoiselta tieliikenteesee ja kaupunkipyöritykseen rakennetulta peliltä. Ajatelkaa jos sama kaveri olisi rakentanut vaihdelaatikon ja välitykset pelkästään nopeusennätystä silmälläpitäen, niin olisi varmaan päässyt 950 km/h.
Joensuussa on järjestetty näitä Suomen nopeusennätyskisoja ja nämä tämänkesän vellipylly-sukisukikuskit turboillaan ovat ajaneet vaan reilut 320 km/h ja vielä lentokentällä. Pitäisi varmaan muuttaa ruottiin ja ostaa honda. Sielä kaulahuivi kaulassa goreteksit lepattaen viilettäisin yli 400 km/h ghosriderin kassa Upsalan motarilla neljän ruuhkassa. Voisi varmaan mennä yli 500 km/h keula pystyssä kun honda olisi varustettu NOS-tarralla.
 
Näyttää toi Tylyttäjän turbo-busa ihan vakiokuntoiselta tieliikenteesee ja kaupunkipyöritykseen rakennetulta peliltä. Ajatelkaa jos sama kaveri olisi rakentanut vaihdelaatikon ja välitykset pelkästään nopeusennätystä silmälläpitäen, niin olisi varmaan päässyt 950 km/h.
Joensuussa on järjestetty näitä Suomen nopeusennätyskisoja ja nämä tämänkesän vellipylly-sukisukikuskit turboillaan ovat ajaneet vaan reilut 320 km/h ja vielä lentokentällä. Pitäisi varmaan muuttaa ruottiin ja ostaa honda. Sielä kaulahuivi kaulassa goreteksit lepattaen viilettäisin yli 400 km/h ghosriderin kassa Upsalan motarilla neljän ruuhkassa. Voisi varmaan mennä yli 500 km/h keula pystyssä kun honda olisi varustettu NOS-tarralla.
Äitin pikku ruikuttaja tyyppi, vai ärsyttääkö sua kun sattuu oleen ruotsalainen ja vielä honda kun ajo sen 360 motarilla, eikä savon juntti joensuun lentokentällä?
 
Näyttää toi Tylyttäjän turbo-busa ihan vakiokuntoiselta tieliikenteesee ja kaupunkipyöritykseen rakennetulta peliltä. Ajatelkaa jos sama kaveri olisi rakentanut vaihdelaatikon ja välitykset pelkästään nopeusennätystä silmälläpitäen, niin olisi varmaan päässyt 950 km/h.
Joensuussa on järjestetty näitä Suomen nopeusennätyskisoja ja nämä tämänkesän vellipylly-sukisukikuskit turboillaan ovat ajaneet vaan reilut 320 km/h ja vielä lentokentällä. Pitäisi varmaan muuttaa ruottiin ja ostaa honda. Sielä kaulahuivi kaulassa goreteksit lepattaen viilettäisin yli 400 km/h ghosriderin kassa Upsalan motarilla neljän ruuhkassa. Voisi varmaan mennä yli 500 km/h keula pystyssä kun honda olisi varustettu NOS-tarralla.
Heh Heh
Voihan olla että välityksiä on muutettu koska keulakaan ei juuri noussut, toisekseen eipä siinä ollut liikenteessä suoralla kuin toinen mopo, ei se SukiSuki voi olla aina nopein. Sikäli mitä itse nopeus näyttöä katsoin nopeus oli 340.
Honda vaan kulkee tuulen lailla.
biggrin.gif
 
Äitin pikku ruikuttaja tyyppi
Nuorimies yrittää älykkäillä kommenteillaa saada laskuriin lisää lukemia. Koita paskanjauhannassa sitä "lisää vain kolme sanaa" tai "kännissä".
"klonks" osuma. Jos keräilisin vaan numeroita laskuriin, niin en kirjottais mitään, en ole kännissä, eikä kiinnosta vain kolme sanaa. Samoja vuosikertoja sun kanssa noin suurin piirtein, sulla vaan on toi gsxr1000 ja kärkäs tarraviritysasenne tuota hondaa kohtaan, niin kolahti mullekkin, jotenkin ärsytti se teksi, joten hyvä kirjoitus sulta, mun kommentti oli vähän lapsellinen, ei siinä oot varmaaan ihan hyvä tyyppi.

edit. kyllä mulle K5 chost edition kelpais, hilloohilloo
 
ilmanvastus nousee neliöön, hyvin nopeasti ollaan pisteessä, jossa jokainen 1km/h lisää, vaatii useita heppoja lisää. nopeuden kasvatus tulee exponenttiaalisesti vaikeammaksi,siksi 360 on erittäin vaikea saavuttaa. Esim vaadittava teho voi olla niin suuri, että mp:n takarengas ei kertakaikkiaan kykene laittamaan semmoista tehoa maahan.
 
Tuolla Busalla on ajettu n. 420km/h, mailin matkalla seisovalla lähdöllä. Menisi vielä selvästi kovempaa, jos saisi pidempään kiihdyttää. Ja kyllä, se on täysin tieliikennekelpoinen ja kilvissä!

Tehoa tuohon tarttee n. 425hp takarenkaalle. Ei mikään mahdoton lukema turbopyörälle.

Juttua:
http://www.leesperformance.com/index.php

http://www.waynepollack.com/news.asp

Lehtijuttu (Helmikuu 2004):
http://www.leesperformance.com/articles.php?id=14&act=view

Kandee pikkasen ottaa selvää, ennen kuin julistaa mikä on mahdotonta ja mikä ei..
 
Back
Ylös