Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäli noin, I'm in. Kun ei ole ole alkuperäisen kuulutuksen kaltaista laitetta.No pitääkö tästä nyt sitten tehdä .ORGin Ducati-kokoontuminen ?? ... ei mulla ole mitään sitä vastaan... päinvastoin, mikäli vaan kiinnostusta riittää !!![]()
Kiitos kutsusta.No niin ... ensi kesänä sitten nähdään.. minä järjestän.. kaikki Ducatistit vaan kasaan...
Mukana ollaan!No niin ... ensi kesänä sitten nähdään.. minä järjestän.. kaikki Ducatistit vaan kasaan...
Mutta ei kovin kaukana, jookosta. Ei viitsisi hirveän pitkälle lähteä, Ducatiin kun ei voi kuulemma luottaa...No niin ... ensi kesänä sitten nähdään.. minä järjestän.. kaikki Ducatistit vaan kasaan...
Voisikohan sitä epäluotettavaa ja toivottavasti tyhmääDucatin luotettavuusongelma on tosiasia!
Tieto on peräisin nimettömiltä henkilöiltä, joilla ei ikinä ole ollut Ducatia, eivätkä niin huonoa pyörää ole alentuneet metriäkään ajamaan.
Niinpä tapaaminen on 50 km. päässä mistä tahansa.![]()
No mitäs muuta kuin kaikki .ORGin Ducatistit koolle vaan... kevväämmllä palaan asiaan...notta missä ja koska...Jos karvalakkien karvalakki (S620 FF) kelpuutetaan joukkoon, niin yritän olla mukana. Fabio kylläkin haaveli pienimuotoisesta kokoontumisesta; ei taida tuo pienimuotoisuus toteuttua, vaan tulee todellinen Ducati tapaaminen.
Erittäin hyvä ajaus!! Ducati Club Finlandin kekkereiden ja Bella Italian lisäksi jokin epä-"virallisempi" kuppilakokoontuminen ja kenties kimppa-ajeluakin rohkenen ehdottaa. Täällä heti yksi lähtijä!No mitäs muuta kuin kaikki .ORGin Ducatistit koolle vaan... kevväämmllä palaan asiaan...notta missä ja koska...
Eihän toi mikään karvalakkien karvalakki ole. Se on kuitenkin FF, siinä on kuitenkin täyskatteet ja digitaalimittaristo... ja ajonesto.Jos karvalakkien karvalakki (S620 FF) kelpuutetaan joukkoon, niin yritän olla mukana.
No juu, näyttäähän se oikealta moottoripyörältä, mutta Ducatien joukossa on kuitenkin karvalakki.Eihän toi mikään karvalakkien karvalakki ole. Se on kuitenkin FF, siinä on kuitenkin täyskatteet ja digitaalimittaristo... ja ajonesto.Jos karvalakkien karvalakki (S620 FF) kelpuutetaan joukkoon, niin yritän olla mukana.
![]()
![]()