finn
Aina rakentelu mielessä....
Perän nousu on hallittavissa aika hyvin asennolla. esim perus endo lähtö onnistuu parhaiten, että on kädet suorana pää ylhäällä ja istuu edessä ja nykäisee tankista jaloilla
Perän nousun esto on melkein sen vastakohta, ei pidä käsiä lukossa, pään alhaalla ja ei nykäise tankista jaloilla.
Monessa pyörässä myös takajarrrun käyttö laskee perää ja estää nousua.
jousitustakin voi tietysti säätää. Paluuvaimennusta perään lisää ja sisäänmeno vaimennusta keulaan lisää.
jotkut pyörät on kyllä tehty vähän liian nenälleen, yksi video muistuu mieleen jostain netistä, jossa S1000RR menee etukautta ympäri silmänräpäyksessä kun kuski säikähtää ja vetää etujarrua todella nopeasti.
EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=0t5ab4kTORI
Eikö tuossa S1000RR:ssä pitäis olla markkinoiden parhaat ABS jarrut!! Tuollainen tilanne ei pitäis olla edes mahdollinen. Onko bemarissa ABS jarrut kytkettävissä pois?

.