Se että heitetään normaali "jokapäiväinen" kommentti keskusteluun asiaan liittyen ei mun mielestä tarkota että faktat pitää tarkistaa ja suorittaa itsetarkastelu peilin edessä ennen enterin painallusta.
Mun mielestä taas "faktat" PITÄÄ tarkistaa, jos puhutaan yritysten maksukyvystä/maksuhäiriöistä.
Tuollasella aiheettomalla mutulla voi saada paskamaisia asioita aikaan.
sorry ot
Ihan hienoa että Alastarolla on uutta pintaa
JK
Totta puhut, mutta jos lause on muotoiltu
"Viime viikon maanantain Kauppalehdessä oli kuulema juttua siitä että Alastaron Moottoriradalla on maksuja rästissä. Itse en kyseistä juttua lukenut mutta kaveri oli sen bongannu.", ei kukaan voi olettaa jutun olevan fakta vaan perinteinen hevosmiesjuttu.
+1
Omastakin mielestä Jukan briljeeraus ja hyökkäävyys on menny jo aavistuksen yli. Oikeassahan mies on sinänsä ollu noissa Auto vs. mp -ketjuissa, mutta kyllähän sitä vähän surullinen olo tulee, kun oman paremmuutensa tunkee niin kärkkäästi esille. Ja siis jaksaa vääntä pitkiä viestejä, joiden merkitys on ainaostaan joidenkin talipäiden verbaalinen ja älyllinen lyttääminen.
Ehkä suurinta itsekritiikin puutetta osoitti kuitenkin sanaleikittely ja briljeeraaminen jollain 1 -2 vuosikurssilla oikiksessa yleisessä oikeustieteessä luettujen Kelsenin ja Kantin ja Weberin vai mitä ne nyt oli, siteeraaminen ja syllogismikyhäilyt analogiana auto vs mp ketjussa. Onhan ne tietysti ihan hienon kuuloisia siinä korvassa, kuka ei niistä tiedä tai on eri alan miehiä, mutta tuskin niillä argumenteilla nyt ainakaan rauhaa ketjussa saavutetaan. Lähinnä suurentavat provosointia, kun pyritään nostamaan itsensä älylliselle jalustalle.
Ja siis mielestäni Jukka ja hänen tukiverkostonsa sinänsä on asioissa kyllä oikeassa, välineet sen julkituomiseen ovat vaan ehkä vääriä specsejä korostavia IMO.
Ja vastauksena kysymykseen mitä tapahtuu tuosta Pna:n kommentista palstalle, että on kuullut, että...
vastaus on a) ei mitään. tai sitten c) jotain, mutta tämäkään ei ole sitä mitä Jukka sillä tarkoitti, vaan lähinnä tmä ketju ja keskustelu aiheesta, ei muuta.
Jos päädytään sellaiseen ratkaisuun, että tuollaiset "olen kuullut...." foorumikirjoitukset actualisoivat vastuun, tunnustan syyllistyneeni useisiin kunnianloukkauksiin ja perättömiin lausumiin.
Voisin vielä ihan keskustelua herättääkseni kysyä, että miten MP-tuki ry:n ajeluihin Alastarossa edes vaikuttaisi se, että radalla mahdollisesti olisi esiemerkiksi maksuvaikeuksia? Itse en keksi yhtään syytä miksi näin olisi...Ennenmminkin Ry:n tulisi olla huolissaan, ettei Ry:n paikkoja myydä jollekin paremmin maksavalle asiakkaalle, että radan kassaan saataisiiin lisää käkkyä. Tai ettei yleinen hintataso nousisi ry:n maksukyvyn ylitse.
Radan mahdolliset maksuvaikeudet kohdistuisivat käsittääkseni relaation rata - kolmannet (mahdolliset lainanantajat ym), ei koskaan radan käyttäjät.
Ja korjatkaa jos olen väärässä...siksihän näitä täällä palstalla veivataan