Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä käytän kyllä umpikypärää, aiheesta saarnaaminen muille alkaa vaan tökkiä liikaa. Ei liene sinun ongelmasi jos joku haluaa ottaa elämässään riskejä enemmän kuin sinä? Turha j**sustelu alkaa riittää jo pikkuhiljaa...nyt ajelemaan.Oiskohan tuo kaatuminen vähän todennäköisempää kuin taivasten kivien tipahtaminen päähän?Entäpä jos meteoriitti tippuu niskaasi, silloin ei umpikypärätkään auta. Ihan oikeasti, kaikkia ei kiinnosta varautua koko ajan pahimpaa varten, tekee mieli elääkkin välillä...
Jos se vaikuttaa sun elämään olennaisesti, niin käytä avokypärää. Eikös tuo nyt ole selvästi miellyttävämpi muutenkin ajaa umpikypärällä.
http://jeff.dean.home.att.net/swisher.htm
Nojoo, vähän ottaa vaan kupoliin tuo asenne "minähän en kaadu" vaikka suht selvää trollausta olikin.Minä käytän kyllä umpikypärää, aiheesta saarnaaminen muille alkaa vaan tökkiä liikaa. Ei liene sinun ongelmasi jos joku haluaa ottaa elämässään riskejä enemmän kuin sinä? Turha j**sustelu alkaa riittää jo pikkuhiljaa...nyt ajelemaan.
ei ollu trolli. pystyssä oon pysyny viitisentoista vuotta vasta. mut jos kopsahtaa niin minkä sille voi.Nojoo, vähän ottaa vaan kupoliin tuo asenne "minähän en kaadu" vaikka suht selvää trollausta olikin.Minä käytän kyllä umpikypärää, aiheesta saarnaaminen muille alkaa vaan tökkiä liikaa. Ei liene sinun ongelmasi jos joku haluaa ottaa elämässään riskejä enemmän kuin sinä? Turha j**sustelu alkaa riittää jo pikkuhiljaa...nyt ajelemaan.
Typerää ottaa tuollaista turhanpäiväistä riskiä, ei mulla sen kummempaa.
Ei liene sinun ongelmasi jos joku haluaa ottaa elämässään riskejä enemmän kuin sinä?
pystyssä oon pysyny viitisentoista vuotta vasta.
Meikäläisen joka ikisestä tilistä lähtee niin paljon veroja että jos sillä summalla ei maksa mahdollisesta kaatumisesta aiheutuneita vammoja niin jo on p*rkele kumma. Ei voi ymmärtää tuollaista ajatuksenjuoksua, etenkin kun kyse oli nyt niinkin suuresta riskistä kuin avokypärän käyttö! Ei hyvää päivää...Ei liene sinun ongelmasi jos joku haluaa ottaa elämässään riskejä enemmän kuin sinä?
Suomessa se kyllä vähän on, sillä veroeuroilla maksetaan niiden prätkäturmissa itsensä teloneiden hoitokin. Harvempi yksityisissä hoitolaitoksissa on aivovammaansa hoidattamassa.
Kunnallisessa tehohoidossa puhutaan vuorokausikustannuksista 5.000-10.000e, vähän potilaan hoidosta riippuen.Meikäläisen joka ikisestä tilistä lähtee niin paljon veroja että jos sillä summalla ei maksa mahdollisesta kaatumisesta aiheutuneita vammoja niin jo on p*rkele kumma.
Eiks umpikypärässä voi vetomiestellä?tästäkin saatiin kukkisketju
No hohhoijjakkaa. Eiköhän tuon tajua ilman tilastoakin.Sopii laittaa tilastoja kehiin, missä ilmenee avopotasta johtuneet turhat loukkaantumiset/kuolemat...