natumake
New member
Laitakko mullekin linkkiiNo ei täytyse screen on s2concept kato coogle ,lähetin sulle kyllä sen firman linkin . Sama screen mulla mopossa kii![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitakko mullekin linkkiiNo ei täytyse screen on s2concept kato coogle ,lähetin sulle kyllä sen firman linkin . Sama screen mulla mopossa kii![]()
Jos telineestä tulee hieno niin laitan kuvan, jos ei niin en ole ikinä kuullutkaan koko telineestä.
noniin eilen n150km eikä persenyt olisi geelipenkki kiinni kunhan kelit lmpenevät pääsee koittaan puutuuko perse![]()
ei ainakaan mulle
löytyykö suosituksia seuraavaksi takanakiksi? ensiasennus dunloppi kun alkaa olemaan ihan vaihtoa vaille... aj. alle <2000km. niin ja jos joku tilaamassa (miel pks) ulkomailta niin voisin tulla jakamaan postikului, tuntuu olevan liki 100e edukkaammat paikallisiin verratuna.Mulla on Yoshmuran sliparit ja minivilkut. Muuten ok, mutta kilpi voisi olla ylempänä. Viime kesänä laitoin myös alakatteen, joka on räyhäkkään näköinen.
X-TRE tuli postissa ja se pitäisi laittaa pikapuolin kiinni.
Pyörällä ajettu 5tkm ja takanakki alkaa olla entinen.
Ajattelin vaihtaa 190 aiemman 200 tilalle, jotta sais pitoa enemmän. Kuulemmaa leveissä kumeissa ei löydy riittävän pehmeää seosta.
Penkitin pyörän Prätkä Pajalla viime kesänä ja takanakilta irtosi 173hp ja vääntöä 147n.
Itse päädyin Pirellin Diabloon kun sitä nyt saa ainakin 200 leveänä kokemuksia kulumisenkestosta ei kyllä vielä ole mutta muuten on kyllä tuntunut hyviltä! Pirelli DiabloAPUVA !!
onko mitn kokemuksia/suosituksia 190 vs 200 takanakist?
täytyy alkaa kohta tilailee jotain. eipä osaa oikein kevään liukkaitten jälkeen sanoo "omalla kokemuksella" muuta kuin että kumi on silee...
tuolta saisi 190:tä diablo corsaa polttohintaan.
http://www.mandp.co.uk/product....o-Corsa
-RS-
On hyvä rengas, mutta ongelma on just toi kestoItse päädyin Pirellin Diabloon kun sitä nyt saa ainakin 200 leveänä kokemuksia kulumisenkestosta ei kyllä vielä ole mutta muuten on kyllä tuntunut hyviltä! Pirelli DiabloAPUVA !!
täytyy alkaa kohta tilailee jotain. eipä osaa oikein kevään liukkaitten jälkeen sanoo "omalla kokemuksella" muuta kuin että kumi on silee...
-RS-
Toinen jota saa 200 leveänä ja varmasti kestää kulutusta mutta en välttämättä radalle lähtis on Metzeler ME 880 Marathon
190 leveissä renkaissa on sitten paljon enemmän vaihtoehtoja joista itse ainakin testien perusteella valitsisin Michelin Pilot Road 2:sen
Just laitettiiin Metzeler Z4 eteen ja Z6 (190, ei 200 :sta) taakse. Ensiasennusrinkulat meni yhdessä kesässä (9200 km). Saas nährä miten nää kestelee/pitelee ....On hyvä rengas, mutta ongelma on just toi kestoItse päädyin Pirellin Diabloon kun sitä nyt saa ainakin 200 leveänä kokemuksia kulumisenkestosta ei kyllä vielä ole mutta muuten on kyllä tuntunut hyviltä! Pirelli DiabloAPUVA !!
-RS-
Toinen jota saa 200 leveänä ja varmasti kestää kulutusta mutta en välttämättä radalle lähtis on Metzeler ME 880 Marathon
190 leveissä renkaissa on sitten paljon enemmän vaihtoehtoja joista itse ainakin testien perusteella valitsisin Michelin Pilot Road 2:sen
Kuinka pitkälti tulee uutta putkea yoshimuraa asennettaessa, eli lähteekö se jalkatappien luona majaileva mötikkä kanssa pois? Silmäilin sitä vain et mistä kohtaa irrotan vanhan mutta huomasin siinä jonkuu sellasen kattihökötyksen.löytyykö suosituksia seuraavaksi takanakiksi? ensiasennus dunloppi kun alkaa olemaan ihan vaihtoa vaille... aj. alle <2000km. niin ja jos joku tilaamassa (miel pks) ulkomailta niin voisin tulla jakamaan postikului, tuntuu olevan liki 100e edukkaammat paikallisiin verratuna.Mulla on Yoshmuran sliparit ja minivilkut. Muuten ok, mutta kilpi voisi olla ylempänä. Viime kesänä laitoin myös alakatteen, joka on räyhäkkään näköinen.
X-TRE tuli postissa ja se pitäisi laittaa pikapuolin kiinni.
Pyörällä ajettu 5tkm ja takanakki alkaa olla entinen.
Ajattelin vaihtaa 190 aiemman 200 tilalle, jotta sais pitoa enemmän. Kuulemmaa leveissä kumeissa ei löydy riittävän pehmeää seosta.
Penkitin pyörän Prätkä Pajalla viime kesänä ja takanakilta irtosi 173hp ja vääntöä 147n.
-RS-