• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hyvin näkyy kävin just testaamassa ennen ip lenkkiä
062802jumpie_prv.gif

Tänään asensin sliparit ja hitsailin väliaikaisen kilpitelineen nyt kuulee kaikki
biggrin.gif

Huomasin heti perstaina mittaristossa ongelman, merkkivalot vilkku ja kun heiluttelin mittaria niin kontakti oli on/off.
Ilmotin toki heti ongelmasta myyjälle ja sovittiin et se tutkitaan kun tuon ekaan huoltoon.
Tänään uteliaisuus voitti ja päätin katsoa mittaripaneelin alle ja siellä on ongelma mitä pelkäsinkin.
Moninapaliitin ei ollut lukittunut pohjaan ja aiheutti kontaktihäiriön, painoin liittimen pohjaan ja tarkastin valojen toiminnan.

Onko muille tullu tarpeelliseksi reklamoida takuuaikana?

Kingin vaihdelaatikon kanssa huomasin viime kesänä suht omituisen piirteen. Pari kertaa kävi niin, että vaihtaessani suht laiskasti, 5.lta 6.vaihteelle, laatikosta löytyikin "välivapaa". Samalla rattaat päästivät melko epämielyttävän kuuloisen rääkäisyn
sad_orig.gif
Onko kellään muulla käynyt samaa ?

Kingin vaihdelaatikon kanssa huomasin viime kesänä suht omituisen piirteen. Pari kertaa kävi niin, että vaihtaessani suht laiskasti, 5.lta 6.vaihteelle, laatikosta löytyikin "välivapaa". Samalla rattaat päästivät melko epämielyttävän kuuloisen rääkäisyn  
sad_orig.gif
Onko kellään muulla käynyt samaa ?
Samoja havaintoja ilman tuota rääkäisyä
omg.gif

Ei vielä ole kuulunut mitään mutta entäs kytkin onko enemmän kuin todennäköstä et mun -08 mallissa on ruuvit löysällä?
Miten muilla on ollut kytkimen kanssa?

Silloin tällöin ei meinaa saada vaihdetta sisään, mutta pääsääntöisesti toimii hyvin. Kovissa kiihdytyksissä ykköseltä kakkoselle en käytä kytkintä ollenkaan ja nätisti menee vaihteet sisään. ilman kytkintä vaihtaessa ainoastaan hieman höllään kaasua vaihdettaessa.

Kertokaahan onko tosta s2- conseptin toimittamasta pleksistä mitään hyötyä, eli ohjaako tuulen paremmin pois, ainakin hcaapen pyörässä näyttäis olevan juuri kyseinen tuulenohjain kiinni.

No niin.....näin siinä taisi nyt käydä että veturi joutuu kiertoon, koska taitaa mun osalta olla kyykkäilyt kyykätty, ei vaan selkä kestä. Ja yhtä äkkiä huomasinkin tänään jo varaavani uutta kingiä...oho
biggrin.gif
Elikkäs 99,9% varmuudella uusi kurkoilija ilmoittautuu joukkoon iloiseen
wink.gif

No niin.....näin siinä taisi nyt käydä että veturi joutuu kiertoon, koska taitaa mun osalta olla kyykkäilyt kyykätty, ei vaan selkä kestä. Ja yhtä äkkiä huomasinkin tänään jo varaavani uutta kingiä...oho  
biggrin.gif
wink.gif
onnee vaan uuden pyörän johdosta, luulen että tykkäät valinnastasi itsen ei ole ainakaan tarvinut katua.

Mä hain tänäään tullipostista japaniasta tilaamani carbon osat eli sivuponttoonit , etulokari ja grillin päätykolmiot.
Oli mielyttävä yllätys ALV 12,8 e eikä tullia tarvinu maksaa
..... kiiitooooos

biggrin.gif
wink.gif
Viisas valinta?
biggrin.gif

Tervetuloa joukkoon!

no niin, palautellaan kyssäriä kun nyt luulisi jo kokemuksia karttuneen?
kyse siis xtre-boksista B-kingiin? ajattelin sellaisen nyt käydä hakemassa. foorumia selannut niin ei kukaan ainakaan ole valittanut siitä... ilmeisesti siis sit viisas ratkaisu. asennusohjeet jne tuolt kätevästi löytyikin jo, pikku kännissä värisokeena kytkemään niin hyvä tulee
biggrin.gif

-rs-

lauantaina tollaisen laitoin en ainakaan minä huomaa mitään eroa.huippunopeutta en ole testannut
smile_org.gif

Mullekin laitettiin x-tre, eikä huomaa mitään dramaattista eroa.
Ehkä keula nousee pikkasen herkemmin kuin aiemmin.

No nii. Nyt se on kingi haettu ja 440km testilenkki ajettu. Eikä ole valittamista ei. Ajoasento on mulle just passeli(184cm on pituutta) ja eihän sitä malttanut olla hieman kokeilematta sitä voimaa ja onhan sitä....riittävästi
biggrin.gif
Eka kertaa tollasen lenkin jälkeen ois vaan tehny mieli jatkaa ajelua. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, että nyt olen omani löytänyt...vihdoinkin!
smile_org.gif

Back