Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoja havaintoja ilman tuota rääkäisyäKingin vaihdelaatikon kanssa huomasin viime kesänä suht omituisen piirteen. Pari kertaa kävi niin, että vaihtaessani suht laiskasti, 5.lta 6.vaihteelle, laatikosta löytyikin "välivapaa". Samalla rattaat päästivät melko epämielyttävän kuuloisen rääkäisynOnko kellään muulla käynyt samaa ?![]()
Onko toi kokoputkisto? Jos on niin oletko ruiskutukselle tehnyt muutoksia?
onnee vaan uuden pyörän johdosta, luulen että tykkäät valinnastasi itsen ei ole ainakaan tarvinut katua.No niin.....näin siinä taisi nyt käydä että veturi joutuu kiertoon, koska taitaa mun osalta olla kyykkäilyt kyykätty, ei vaan selkä kestä. Ja yhtä äkkiä huomasinkin tänään jo varaavani uutta kingiä...ohoElikkäs 99,9% varmuudella uusi kurkoilija ilmoittautuu joukkoon iloiseen![]()
![]()
Viisas valinta?No niin.....näin siinä taisi nyt käydä että veturi joutuu kiertoon, koska taitaa mun osalta olla kyykkäilyt kyykätty, ei vaan selkä kestä. Ja yhtä äkkiä huomasinkin tänään jo varaavani uutta kingiä...ohoElikkäs 99,9% varmuudella uusi kurkoilija ilmoittautuu joukkoon iloiseen![]()
![]()