Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Odota vaan hetki niin kingikin tuntuu laiskalta.Heh, kyllähän peli jo opetti hieman kunnioitustakin, ku lähdin availemaan kylmällä renkaalla liian reippaasti, ni jengat oli tapissa ennen ku kerkes kissaa sanoaEi siitä sen kummempaa tilannetta syntyny, muuta ku nätti juova asfaltissa.....onhan se peli...huh huh! Paranee vaan joka lenkillä![]()
![]()
No juu, kyllähän vastaavan tehoisia pelejä on tullut ennenkin ajettua, mutta toi vääntö oli se mikä yllätti, ku kiekat ei varmaan ollu paljon yli 3:n tonnin ku pito katosi, että ei se tuo suzukin gsx-moottorin vääntö taida olla ihan tuulesta temmattua jorinaaOdota vaan hetki niin kingikin tuntuu laiskalta.Heh, kyllähän peli jo opetti hieman kunnioitustakin, ku lähdin availemaan kylmällä renkaalla liian reippaasti, ni jengat oli tapissa ennen ku kerkes kissaa sanoaEi siitä sen kummempaa tilannetta syntyny, muuta ku nätti juova asfaltissa.....onhan se peli...huh huh! Paranee vaan joka lenkillä![]()
![]()
Olen kypsynyt harkinnassani ohitin boxin hankinnan kannalle.
samaa mieltätais olla vaan hiekkaa affaltilla![]()
... mutta rockettiin verrattuna vääntö on ihan lapsen kengissä...
Nyt herääkin kysymys että mitä olet tehnyt pyörällesi, kun lambda pitää ottaa pois?Mites onko joku jättänyt lambdan paikalleen Kingissä? Tämä vaihtoehto kiehtois eniten, helpottais alkuperäisen putken takaisin laittoo mahdollisen katsastus tuomion tullessa..
Oliskos omistajan käsikirjaa suomeksi esim pdf muodossa
Aika mielenkiintoista. Oon saman pituinen ja B-Kingin koeajon jälkeen oli vain todettava, että ei voi koskaan ostaa, kun ei sovi ajamaan. Jalat todella ikävästi kiinni katteissa ja ristiselkää painoi se knupu satulassa. Muuten ihan mielenkiintoinen särrä.Ajoasento on mulle just passeli(184cm on pituutta)...
Minkäs putkiston meinasit laittaa?Koko putkisto menee vaihtoon.(ulkonäkö juttu) En tosin ole sitä vielä saanut joten en tiedä onko siinä lambdalle paikkaa valmiina. Lueskeltuani internetin ihmeellistä maailmaa olen tullut tulokseen jotta jos ei putkessa paikkaa ole niin teen sen. Itselleni olen antanut ymmärtää?? jotta lambda säätää näitä alempia kierroksia jolloin "Kaasukäden asennon ero 4 l ja 14 l välillä on hiuksen hieno." lainatakseni AF-1 tekstiä![]()
Myös tuo "katsastuspakkotulevaisuudessapeikko" ei vie yö unia
Ehkäpä mä oon tähän asti sen verran ahtailla kinnereillä pyöriny, että kingin tilat ovat suorastaan juhlavatAika mielenkiintoista. Oon saman pituinen ja B-Kingin koeajon jälkeen oli vain todettava, että ei voi koskaan ostaa, kun ei sovi ajamaan. Jalat todella ikävästi kiinni katteissa ja ristiselkää painoi se knupu satulassa. Muuten ihan mielenkiintoinen särrä.Ajoasento on mulle just passeli(184cm on pituutta)...