Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistovalinta, tervetuloa team ingmanniinMä olen jo menettänyt itseni yoshimuran carboneille ja sellaselle kilpitelineelle mikä tulee takasvingistä.
Mistä noita BODIKSIA saa?
.-.-.....juu ei bodista ei mulle...maku kysymys sanoi koira kun pallejaan nuoli.
noita löytyy vielä yx settiTollasia kaatumatappeja olis kaks settiä ylimääräisenä, molemmat mustia ja käyttämättömiä.
edit: Yhdet myyty, toiset vielä jäljellä.
![]()
Voit hakea tapit samalla keikalla kun haet multa peilit, ovat samassa tallissajaa paljoks maksaa tapit ?
50 € sis postikulut... halpaa kuin saippua ,, siis uudet tehtaan pakkauksessa..jaa paljoks maksaa tapit ?
Two bother tulee metrin takapään yli ei kiitos.
Mä asua vanta sity missa sa asuta mogadishuavenue? tarviiks lähettää50 € sis postikulut... halpaa kuin saippua ,, siis uudet tehtaan pakkauksessa..jaa paljoks maksaa tapit ?
Two bother tulee metrin takapään yli ei kiitos.
Tsekkaa org-boxisi. Tilasin kahdet kun en osannut päättää väriäMillaset peilit ja miks ei sulle kelvannu?
ma voi tuota sulle.. ma varasta auto ja laittaa ne osa auto , sä soitta mulle. ma laitta sulle priva numero. tai sa tule hakee ne lauttasaari mun työpaika , laita se sun priva poksi.Mä asua vanta sity missa sa asuta mogadishuavenue? tarviiks lähettää50 € sis postikulut... halpaa kuin saippua ,, siis uudet tehtaan pakkauksessa..jaa paljoks maksaa tapit ?
Two bother tulee metrin takapään yli ei kiitos.voiks hakea tai jotaa.![]()
eikös juuri tässä kohtaa tule tuo tullin kusetus ajankohtaiseksi. jossain kai oli verovapaasta tuonnista puhetta, jollain foorumilla siitä ehkä kirjaksikin asti, suosittelen tullin sivuja, oisko ollut 200e raja. en väitä mitään, tarkistakaa. www.tulli.fisen verran tapahtunut että kilpitelinen + putki maksoi ensin 700e yhteensä ja nyt hinta on 792 e rahteineen.
Herra meren takaa ilmoitti ettei laatikko tule perille 30$ maksulla vaan tarvitsevat 100$ lisää.
No jos kokonaiskustannukset pelkälle putkelle ovat tällä hetkellä tasoa 690 e niin luulen että tästä vielä tilin saa aikaseks jotain kautta.
Mites on alv pitää maksaa suomessa mutta tarviiko maksaa muuta?