• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hyvä kuume , ei lääkettä . kyseinen kuume aiheutta käsien venymistä .. oikee putki siihen on bodis...

Mä olen jo menettänyt itseni yoshimuran carboneille ja sellaselle kilpitelineelle mikä tulee takasvingistä.

Mistä noita BODIKSIA saa?

.-.-.....juu ei bodista ei mulle...maku kysymys sanoi koira kun pallejaan nuoli.

Mä olen jo menettänyt itseni yoshimuran carboneille ja sellaselle kilpitelineelle mikä tulee takasvingistä.

Mistä noita BODIKSIA saa?

.-.-.....juu ei bodista ei mulle...maku kysymys sanoi koira kun pallejaan nuoli.
Loistovalinta, tervetuloa team ingmanniin
thumbs-up.gif

Saahan noita yosheja tietysti Suomestakin kaikilta Duellin jälleenmyyjiltä. Ulkomailta vaikka tuolta tai ebaystä1 tai ebaystä2. Ebaytä kannattaa päivystää, sinne niitä tulee harva se päivä.

Tai sitten vaikka Two Brothersit..?

edit: Nyt toimii linkitkin..

jaa paljoks maksaa tapit ?

Two bother tulee metrin takapään yli ei kiitos.
50 € sis postikulut... halpaa kuin saippua ,, siis uudet tehtaan pakkauksessa..
Mä asua vanta sity missa sa asuta mogadishuavenue? tarviiks lähettää
confused_orig.gif
voiks hakea tai jotaa.
ma voi tuota sulle.. ma varasta auto ja laittaa ne osa auto , sä soitta mulle. ma laitta sulle priva numero. tai sa tule hakee ne lauttasaari mun työpaika , laita se sun priva poksi.

Me too yoshimura rules !!
buttrock.gif

mut jos vaihtoehtona olis ollu Zard nii kyllä ne olis voiton vienä
omg.gif

ne on hienot !!!

Ei ole aavistustakaan!!!  
biggrin.gif
mennä tuurilla
biggrin.gif

Tilasin yoshit ja fendereliminatorkitin minkilpitelineen takavalolla yhteishintaan 700e

Näyttäs duelin kuvastossa noi pelkät carbonit maksavan 1245e!!!

sen verran tapahtunut että kilpitelinen + putki maksoi ensin 700e yhteensä ja nyt hinta on 792 e rahteineen.
Herra meren takaa ilmoitti ettei laatikko tule perille 30$ maksulla vaan tarvitsevat 70$ lisää.

No jos kokonaiskustannukset pelkälle putkelle ovat tällä hetkellä tasoa 690 e niin luulen että tästä vielä tilin saa aikaseks jotain kautta.

Mites on alv pitää maksaa suomessa mutta tarviiko maksaa muuta?

sen verran tapahtunut että kilpitelinen + putki maksoi ensin 700e yhteensä ja nyt hinta on 792 e rahteineen.
Herra meren takaa ilmoitti ettei laatikko tule perille 30$ maksulla vaan tarvitsevat 100$ lisää.

No jos kokonaiskustannukset pelkälle putkelle ovat tällä hetkellä tasoa 690 e niin luulen että tästä vielä tilin saa aikaseks jotain kautta.

Mites on alv pitää maksaa suomessa mutta tarviiko maksaa muuta?
eikös juuri tässä kohtaa tule tuo tullin kusetus ajankohtaiseksi. jossain kai oli verovapaasta tuonnista puhetta, jollain foorumilla siitä ehkä kirjaksikin asti, suosittelen tullin sivuja, oisko ollut 200e raja. en väitä mitään, tarkistakaa. www.tulli.fi
-rs-

Back