B-king

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnittelut hyvästä hankinnasta.

Minulla on Kingin keskikulutus ollut luokkaa 4,7l/100km mikä ei mielesstäni ole ollenkaan paha. Toki ajaotapa ja ympäristö vaikuttaa oleellisesti siihen. Moottoritienopeuksissa menee kakkua selvästi enempi, mitä pikkuisilla mutkateillä.

Kylmän ilman sisäänotto (pieni airbox mod) kannattaa ehdottomasti tehdä, jos ei ole jo tehty. Moottori herkistyy siitä kummasti ja myös imuäänet kasvavat aika lailla.
 
Ja sitten sen intake modin jälkeen samin autopajalle ecu säädettäväksi ja jopas muuttui maailma...
 
Omaan Kingiin vaihtuu pakoränni lähiaikoina. Yoshimura slipareilla olevan vakioputken tilalle tulee Brock's Alien Head 2 Full System. Pitäisi olla selvästi paremmin virtaava tuohon vakioon verrattuna. Tämän lisäksi tehty jo Cold Air intake.

Kysymys koneen säädöstä muutoksen jälkeen. Monet suosittelee, että kannattaisi suoraan laittaa Hayabusan softa ja sitä pohjana käyttäen säätää penkissä. Onko tietoa saako sillä paremman tuloksen, kuin käyttäen Kingin omaa softaa?
 
Onko porukalla kokemusta B-Kingin kestävyydestä kun kilometriä rupee olemaan yli 50tkm ?

Tänään tuli vanha bandiitti myytyä ja nyt olis uuden pyörän osto edessä ja jotenki tuo b-king kiinnostaa aika paljon. Täytyy käydä melkein liikkeessä kattomas minkälainen se on...

Kenelläkään tietoo tästä kyseisestä pyörästä: https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/2084357 ?
 
Onko porukalla kokemusta B-Kingin kestävyydestä kun kilometriä rupee olemaan yli 50tkm ?

Tänään tuli vanha bandiitti myytyä ja nyt olis uuden pyörän osto edessä ja jotenki tuo b-king kiinnostaa aika paljon. Täytyy käydä melkein liikkeessä kattomas minkälainen se on...

Kenelläkään tietoo tästä kyseisestä pyörästä: https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/2084357 ?

Ei ole kokemusta kyseisestä moposta mutta veikkaisin ettei 100 tkm tunnu vielä missään jos huolloista pitää huolen.
 
Eiks toi busan motti ole hemmetin kestävä, turbottavat niistä ties kuinka monta sataa heppaa (vakionakin?)..
 
Omaan Kingiin vaihtuu pakoränni lähiaikoina. Yoshimura slipareilla olevan vakioputken tilalle tulee Brock's Alien Head 2 Full System. Pitäisi olla selvästi paremmin virtaava tuohon vakioon verrattuna. Tämän lisäksi tehty jo Cold Air intake.

Kysymys koneen säädöstä muutoksen jälkeen. Monet suosittelee, että kannattaisi suoraan laittaa Hayabusan softa ja sitä pohjana käyttäen säätää penkissä. Onko tietoa saako sillä paremman tuloksen, kuin käyttäen Kingin omaa softaa?

Viet samile niin ei tarvitse pohita käytää kuloiseekin kokoon panoon sopivinta pohjaa
ja saat parhaan loppu tuloksen
 
Eli kun tarkistaa että huollot on tehty niin ei tarvi muutaku ajella :D

Jos joku on omaan kingiinsä kyllästynyt niin tarjotkaa mulle vaan. Nettimoton valikoima aika pieni tällä hetkellä, kasvaakohan edes kevääseen päin mentäessä...
 
Niin siinä kävi että b-kingi tuli talliin haettua :;):

Mutta, polvet otti sivuponttooneihin kiinni niin tuli hankittua 50mm siirtävät jalkatapit. Vaihdepolkimen kanssa ei mitään ongelmaa kun sitä saa siirrettyä mutta takajarrupolkimen kanssa on... Saako sitä säädettyä alaspäin vai täytyykö sitä ruveta operoimaan enemmän ?

Tuli käytettyä pyörä Samilla espoossa säädätyksessä ja 185 hevosvoimaa tuli koneesta.
 
Viimeksi muokattu:
Niin siinä kävi että b-kingi tuli talliin haettua :;):

Mutta, polvet otti sivuponttooneihin kiinni niin tuli hankittua 50mm siirtävät jalkatapit. Kytkinpolkimen kanssa ei mitään ongelmaa kun sitä saa siirrettyä mutta takajarrupolkimen kanssa on... Saako sitä säädettyä alaspäin vai täytyykö sitä ruveta operoimaan enemmän ?

Tuli käytettyä pyörä Samilla espoossa säädätyksessä ja 185 hevosvoimaa tuli koneesta.

Olisko tällaisesta apuja?
http://www.motosport.com/yana-shiki-adjustable-rear-brake-lever
 
Niin siinä kävi että b-kingi tuli talliin haettua :;):

Mutta, polvet otti sivuponttooneihin kiinni niin tuli hankittua 50mm siirtävät jalkatapit. Kytkinpolkimen kanssa ei mitään ongelmaa kun sitä saa siirrettyä mutta takajarrupolkimen kanssa on... Saako sitä säädettyä alaspäin vai täytyykö sitä ruveta operoimaan enemmän ?

Tuli käytettyä pyörä Samilla espoossa säädätyksessä ja 185 hevosvoimaa tuli koneesta.

On sellainen muistikuva että jarrupoljinta pystyisi kyllä säätämään. Joku viisaampi oikaiskoon jos muistan väärin.
 
On sellainen muistikuva että jarrupoljinta pystyisi kyllä säätämään. Joku viisaampi oikaiskoon jos muistan väärin.

Kyllä sitä säätään pystyi, ruuvia vaan toiseen suuntaan niin poljin laski. Täytys varmaan joskus kokeilla ennenkuin kysyä :D
 
Nyt on rengaspaineet hukassa, minkäs verran sitä pitikään olla? Oliko se edessä 2.5 ja takana 2.9 baria? :blink:
 
Back
Ylös