Haha, välillä mun on keksittävä pyörä uudelleen, mut joo, olit oikeessa

. Ja pitänee ehkä tosissaan pohtia tota RaceDACiakin uudestaan. Eli niin kuin sanoit niin se vois olla hyvä kombo Bazzazin kanssa.
No mut jos positiivisesti ajatellaan, niin ainakin tuo pohdinta näyttää jotain eteenpäin vievää tulosta tuottavan.
Tässä kun aloin samantien miettimään, niin osaatko scuuba sanoa mitä kaikkea tietoa tuolla RaceDACilla saisi luettua bazzaazista vai onnistuuko se suoraan bazzaazin johdoista? Ainakin kaasun asento, kierrosluvut, vaihdetieto ja ehkä se, milloin tuo bazzaaz on toiminnassa? Kuinka helppoa tuon racedacin kytkentä tohon bazzaaziin olisi kun mulla ei oo mitään hajua prätkän sähkötöistä.
Ei toi racedakin kytkeminen vaadi mitään erikoisosaamista tai erikoistyökaluja. Mutta sen se tosiaan vaatii että osaa etsiä sopivan johdon mistä sitten ne signaalit ottaa. Eli kuka tahansa joka osaa kattoo mopon sähkökaavioo tai mitata yleismittarilla piuhoja, osaa ton racedakin asentaa.
Kaasunasento otetaan samasta piuhasta mistä bazzazkin sen ottaa.
Kierrosluku joko samasta piuhasta. Tosin se varmaankin otetaan kampi tai nokkasensorilta bazzazille, joten tarvii (racedac)vr-adapterin siihen väliin.
Tai jos kierrosluvun saa suoraan eculta (eli eculta menee piuha kierroslukumittariin), niin sit ei tarvi vr-adapteria.
Vaihdetieto vaihdesensorilta. Tai sit sen joutuu laskemaan nopeus ja rpm tiedon perusteella.
Bazzazin aktiviteetin saat siitä bazzazin valon piuhasta. Tai jos on liitin mutta ei valoa, niin siitä liittimeltä. Tai jos ei oo liitintäkää, mutta bazzaz tukee sitä valoa, niin siltä pääliittimeltä. Vanha bazzazin malli taasen ei tue valoa ollenkaan, niin sitä toimintaa ei voi suoraan saada.
Ja tosiaan eihän se rdacin käyttö siihen bazzazin säätämiseen lopu. Vaan sen jälkeen sä huomaat kuin paljo hyötyä siitä on muutenkin.