• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Benelli 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaa jaa, vastako olet rassin alle saanut??? Mulla pitäis vielä pari viikkoa malttaa ootella :-(

Tuo kullanvärinen olis tulossa.

Hyvältäkö laite muutenniin tuntuu?

Hyvältähän se muutenkin tuntuu ,mutta pitäisi tuo sisäänajo saada jollakin tavalla ajettua.(pääsis vähä antamaan hanikkaa)

Hyvältähän se muutenkin tuntuu ,mutta pitäisi tuo sisäänajo saada jollakin tavalla ajettua.(pääsis vähä antamaan hanikkaa)
eiköstä sisäänajossa kuuluiskin vähän antaa hanikkaa
biggrin.gif

On muuten hienoja TNT ja Kahvi raaseri! Tahtoo sellasen ku niissä olis istuinkorkeuskin sopiva tämmöselle pätkälle!
buttrock.gif

Kun katsoo hintaa niin taidan tyytyä tohon fz6:seen...

Noniin. Café Racer koeajettu.
smile_org.gif

Mun sydän jäi sen pyörän päälle...
sad_orig.gif

Diagnoosi:
+ Tehokäyrä ERITTÄIN tasaisesti/ nätisti nouseva, ei piikkejä.
+ 200kg:n (todellisuus) sijasta tuntui, että perseen alla oli ennemminkin 50 kg
+ Mahtavat äänet!
+ Sopiva mun kokoiselle (173cm, pitkäraajainen, sopusuhtainen (?))
+ 137hv ja se todellakin riittää
biggrin.gif

+ Vastaa kaasuun kuin ajatus
+ Päitä kääntävä!!! Mieletön fiilis ajaa!
tounge.gif

- Vapaa vaikea saada päälle jos jo pysähdyksissä (liikkeellä kyllä helposti)
- 170km/h ja pää meinaa irtoo
lookaround_orig.gif

Muotoilu on sitten toinen asia. Hienompaa pyörää en ole nähnyt. Ehkä näen, kun uusi Tornado rantautuu Suomeen...

Kokeilkaa ihmeessä jos missään mahdollisuutta.

Sama täällä, laite alkaa olla sisäänajettu.
Perjantaina Espoosta Lahden ja Jyvaskylän kautta Kalajoelle, siittä mettäteitä Ouluun ja sunnuntaina Tornioon. Nyt reilut 1000km ajettu (eka huolto samantien Oulussa).

Juuri samansuuntaiset kokemukset kuin Sumpalla ja tuosta vapaalle saamisesta sen verran, että tosiaan kun hakee sen vapaan silloin kun puörä vielä on liikkeessä, niin ei ole mitään propleemia, mutta jos antaa pyörän pysähtyä, niin on tosi hankala saada vapaalle.

Tehoa tuntuu riittävän. Olen antanut sisäänajossa sen power control nappulan olla päällä (rajoittaa tehon <100hv), silti helpposti karkaa yli 200km/h nopeuksiin. Takarengas irtoaa myös kuivalla asfaltilla, vaikka tuo nappula on pohjassa ja keulakin käy keveäksi aika helposti. Ei taida tarvia tuota power control namiskaa vapauttaa, kun vasta sitten paaallljooon hyöhemmin, kun pyörä on tullut tosissaan tutuksi.

Terkut Snellman Racingin Suville, loppumatka sujui hienosti ja akkukin tuntui heräävän eloon, kun latasin sen kotona su yönä oikealla mp-laturilla täyteen.

Onko kellään mitään kokemusta mallista TRE K? Onko sellaista edes nähty suomenmaalla...olisi loistava Ducati Multistradan korvaaja.

Tuo TRE-K voisi olla sopiva kaksi paikkainen Benelli versio. Mites onko tietoa mitkä firmat hoitavat huoltoa suomessa?
2007 kaudelle Benelli voisi olla kova sana...

Onko kellaan tietoa tnt titaniumin hinnasta? -Millaista huoltoa Benelleille on tarjolla pk-seudulla?

namunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunamu....
inlove.gif

Edit. loytyikin tuohon huoltojuttuun vastaus ^^ linkista.

Tänään tuli pyydettyä tarjouspyyntö tollasesta Benellistä. Harmittaa vain kun tuo kahvi raaserin on heikommalla alustalla kun toi sportti mutta itse väri kahvi versiossa himottaa...

Saas nähdä miten käy
sport05.gif

Kävin tänään kokeilemassa tollasta TNTä... Voi morjens mitenkä mahtava pyörä! Suu oli ihan banaanilla kun pääsin ajaan... Vääntöö piisaa
inlove.gif
Ainoo vika oli että alusta oli turhankin jämäkkä, mutta senkin saa säätämällä paremmaks.

Jos olis rahaa...
cool.gif

Back