r1200r
New member
Saa sitä kehuakkin jos on ollut tyytyväinen.
Useita pyöriä on tullut biketeamista ostettua ja asiallista palvelua olen saanut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa sitä kehuakkin jos on ollut tyytyväinen.
Priceless indeed
Hienoa myyntityötä, jälleen kerranItsekin liikkeessä asioinut ja todellakin tuntuu poikkeuksellisen palvelualttiilta liikkeeltä. Ei siis mitään negatiivista sanottavaa.
Anekdoottina kuitenkin se, kun liike oli vielä Juvanmalmillia kävin katsomassa siellä jotain jammua. Ihan ei kuitenkaan pyörä miellyttänyt ja kerroinkin, että erään toisen liikkeen bemari on sittenkin enemmän mieleeni. Silloinen liikkeen omistaja (liekö vielä sama?) totesi vähän v*ttuuntuneen oloisena että älä nyt saatana ainakaan bemaria osta, ovat ihan susia.
Mikäköhän liike on nykyään varsin menestynyt bemarikauppiasPriceless indeed
![]()
Mitäs siitä kilpailijan haukkumisesta sanotaankaan..Mielenkiinnosta, minkälaista ajoon vaikuttavaa vikaa havaitsit?Jälleen ruusuja Biketeam Tampereelle.
Syksyllä tuli vaihdettua fazeri GSX1400:n. Vettä tuli kuin siitä Esterin kuuluisasta ruumiinosasta, ajomatka Pirkkalasta Epilään omaan talliin ja suoraan seisontaan. Talvella pientä virittelyä mopedin. Kelien alkaessa pikkuhiljaa lämmetä valmistelin mopoa kevätlaitumia varten ja huomasin ajoon vaikuttavia vikoja. Käynti paikanpäällä ja myyjä totesi välittömästi että ilman muuta, mopo tullaan hakemaan ja laitetaan kuntoon. Eilen sain mopon ja hymy oli korvasta korvaan kun pääsi vihdoinkin tutustumaan uuteen ajokkiin ja vähän kokeilemaan kiihtyvyyttä ymym.
Joten....... Kiitos Koko Biketeamiin poppoo.
^
Paska paikka...
On mahdollista yrittää tingata myyntihyvitystä sen verta, että laitat vaikka itse kuntoon Samcon/ vastaavan letkusarjalla ja jäät vielä voitolle. Jos siis on paikka, kiinnostus ja kyky tehdä.
Sikäli vittumainen tilanne, että OEM osien saaminen Italian tehtaalta voi olla vaikeaa, mikä venyttää hommaa lisää.
Jos kuppi menee nurin, ainahan kauppoja voi yrittää purkaa, mutta siinä en ole expertti neuvomaan.
Tonni hinnasta pois ja pyörä kotio. Perustelee sen sillain, että tuon tosikiireisen huoltojampan aika jää sitten myytävään huoltoon. Keikkaa kun tuntuu pukkaavan.
Mielenkiinnosta, minkälaista ajoon vaikuttavaa vikaa havaitsit?
Ok. Ymmärrettävää.Etujarruissa oli tekemistä.

Jännä juttu, ettei silloin eka puhelun aikana huoltoporukka ehdottanut huoltoajan varaamista karanteenin jälkeen ensin tutkimiselle ja sitten varalta viikon päähän (varaosien mahdollinen toimitus) korjausaika.
Näin ei olisi tarvinnut sanoa, että ei ehdi.
Jos rätkä olisi tullut eka ajanvarauksessa kuntoon, niin kiirestä päätellen olisi se toinen aika ollut aika helppo myydä eteenpäin.
Jos tutkimisessa olisi näyttänyt siltä, että nyt venyy, niin taas olisi se viikon päähän varattu aika auttanut, koska sen olisi voinut myydä jollekkin jonossa olevalle ja sitten olisi ollut tilaa vaikka kahden viikon päästä.
Normihommaa korjaamon ajanvarauksessa.
Kaupoilla on hyvä muistaa, että asiakas on aina väärässä. Heti alussa vain ei monesti ole selvää, että millä tavalla hän on väärässä. Yleensä se kyllä jossain vaiheessa sitten asiakkaalle kerrotaan.