En oikein ymmärrä mikä sinua, arvoisa wanico, nyt ahdistaa niin hirvittävästi että ryhdyt varoittelemaan ihmisiä lt:n vaaroista? Jos olet ajanut viikon mutkateitä lt:llä etkä siitä pitänyt niin eikös asia ole sinun kohdallasi aivan selvä? Sinä et pidä lt:llä ajamisesta, piste.
Vai ahdistaako sinua se, että joku muu ajaa lt:llä? Ja jos, niin miksi? Ei tarvitse vastata tällä palstalla eikä tässä ketjussa...
Eikös se ole niin, että annetaan kaikkien kukkien kukkia ja lt-kuskien nauttia omasta pyörästään. Nauti sinä omasta pyörästäsi. Tottakai vitsejä väännetään puolin ja toisin eri merkeistä, tasapuolisesti.
Kun tämän viestiketjun aloittaja kertoi harkitsevansa lt:n hankkimista, niin eihän sinulla pitäisi olla mitään syytä siitä pillastua. En minäkään pillastunut. Ai niin mutta minähän ajankin Baijerilaisella Maatalous Wekottimella, en tosin lt:llä vaan kahdeksan vuotta vanhalla rs:llä. Ja puimurithan on tunnetusti vanhojen ukkojen mopoja, ja niiltä pitäisi ilman muuta ottaa ajo-oikeus pois. Etenkin minulta joka olen saanut moottoripyörän ajo-oikeuden "lahjana"
Olen siis ehdottomasti vaaraksi liikenteelle ainakin moottoripyörällä ajaessani...
Ja kyytiläinenkin kulkee vielä mukana. Ja minä kun luulin ihan oikeasti pitäväni moottoripyöristä..
Täällä on pussillinen kuivattuja herneitä tarjolla
Makaroonimopo
edittiä...
Näistä asioista enkelinsieppaaja oli alun perin kiinnostunut saamaan tietoa, ihan muistin virkistämiseksi....
-Miksi sivutuella levännyt pyörä savuttaa aivan käsittämättömän paljon käynnistäessä.
-mitä "tyyppivikoja" löytyy.
-muuta huomioitavaa, pluusat ja miinukset.