• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

BMW K1300S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hidas57
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä nämä pansarivaunukuskin juomapullot on mun mielestäni paremman näköiset, ja levitys systeemeineen aika näppärät käyttää.
Kokemusta on vasta viikon verran, kun sain juuri  vanhan -06 korvanneen ks -08 ajettua kotipihalle.
Löytyykö näihin sport laukkuihin hyviä sisäkasseja jostain varaosa liikkeestä?
062802moto_prv.gif
Eihän ne nätit ole, mutta yllättävän toimivat kuitenkin.

Itse pakkaan ne yleensä siten, että niitä ei kovin paljoa tarvitse levittää siitä suppeimmasta asennostaan.

Ei niiden tilavuus varmaankaan sellaisille riitä, mitkä naisen kanssa matkailee. Sisäkassit sai merkkiliikkeestä ja on hyvät ja vedenpitävät.

Riippuu diivasta.

Me heitettiin ensimmäinen keskieuroopan visiitti sporttilaukuilla, pikkurepulal ja tankkilaukulla. Sporttilaukut pakattiin siten ettei niitä kauheastio tarvinnu levitellä.
(varmaan repun ois voi nu jättää pois jos ois avannu sivulaukkuja enempi. tai jättänyt järkkärin pois =) )

Gardajärveltä löytyi suomalainen pariskunta joilla oli mukana Speed Triplessä noin puolet vähemmän laukkutilaa kuin meillä.

Ensivuonna jää se saakelin reppu pois, emäntä varmaan haluaa mukaan kuitenkin =)

Mennään ite kukanenkin omien näkemysten ja laukkusatsien kanssa jotka miellyttää, mut siitä varmaan ollaan yhtä mieltä et nämä molemmat ässät(k12&k13) ovat hemmetin mukavia pyöriä.
inlove.gif

Juuri näin!

Ja jostain syystä ne jotka eniten arvostelee on niitä jotka ajelee Ässillä vain koeajoja tai sitten unissaan.

Hienoja vekottimia ne on. Ja se ulokonäköhän on ihan makuasia ja muokkautuu kuitenkin jokaisen omien tarpeiden mukaisesti.

Toi 13 sarjalainen kyllä houkuttelis, josko kuitenkin odottelis vaikka vuoden vielä, ei sitä perkele saa täällä käyntiin ikinä jos startti nikottelee lämmön mukaan.

Juuri näin!

Ja jostain syystä ne jotka eniten arvostelee on niitä jotka ajelee Ässillä vain koeajoja tai sitten unissaan.

Hienoja vekottimia ne on. Ja se ulokonäköhän on ihan makuasia ja muokkautuu kuitenkin jokaisen omien tarpeiden mukaisesti.

Toi 13 sarjalainen kyllä houkuttelis, josko kuitenkin odottelis vaikka vuoden vielä, ei sitä perkele saa täällä käyntiin ikinä jos startti nikottelee lämmön mukaan.
Taitaa olla yksilövika tuo starttinamiska, mä piruuttani kokeilin auringossa paahtaa lisukkeena vielä kuumailmapuhaltimella josko rupeis vikomaan, ei mitään, aina vaan starttas perkule.
biggrin.gif

Mut en sentäs niin läheltä tohottanu et koko nappi sulaa.
idea3.gif

Jatkan jo valmiiseen ketjuun pienen vinkin tankin suojauksesta:

Tilasin firmalta Nippynormans
suojakalvot tankkiin.

Oli helpot asentaa, suojaa hyvin maalipintaa ja jää kuivuessaan näkymättömiin,suosittelen.
062802jumpie_prv.gif

Nopea toimitus, parissa päivässä suoraan tiskiin.

Joo, noita suojauksia on monenlaisia. Itse en ole laittanut mitään, vaan ajattelin laittaa vasta sitten jos tankkiin tulee jotain häiritseviä jälkiä. Ja pesun jälkeen aina vahaus.

Ja noista näkymättömistä suojakalvoista. Toiset näyttävät olevan UV:ta läpäiseviä ja toiset eivät. Noita läpäiseviä myydään sillä argumentilla, että maalin väri muuttuisi aikaa myöten myös tarran alla samaa tahtia kuin muuallakin, eli eroa ei pitäisi syntyä vanhemmitenkaan, tarran kanssa tai ilman. Tuo sinun tilaama malli taas on kaiketi UV-blokkaava (UV-proof), eli periaatteessa värieroa voisi syntyä tuolla logiikalla. Vaan varmaan hyvät nuokin.

Oli siellä semmosia mustia paksujakin suojia, mistä ei varmana mene luotikaan läpi ja sitäpaitsi aika rumia tohon.
lookaround_orig.gif

Hieman vaatimattomammassa sarjassa "pimp my BMW" kuin Pozolla tilasin pyörään Stormilta "MRA:n original replacement Smoke Tinted" tuulilasin(69,90€).

K12:een tarkoitettu, mut sopii heittämällä K13.

Toimii mulla(186cm) jopa paremmin kuin toi alkuperäinen ja näyttää lisäksi hyvältä.
062802jumpie_prv.gif

Keskellä ei ole alkuperäisen kaltaista "kuplaa", muutaman millin ylhäältä leveempi ja nekattu hieman yläreunasta ylöspäin.

Hiton hyvin jakaa tuulenpaineen ja tulee tasaisesti yläkroppaan, suosittelen.

3909105618_597f5ee49a_o.jpg

Mä oon aina luullu ettei Ässään saa kuin Biimerin pleksejä.

Laitas kuvaa MRA:n vastaavasta!

MRA:n pleksien kuvia näkee niiden omilta sivuilta:
http://www.mrashop.de/mrashop/mra/catalogNavigationAction.do

Näkyy olevan K1300S:äänkin (sama kuin K1200S?) muutama erilainen.

Itse olen käyttänyt mallia Vario Touring, jossa on säädettävä lippa. Ihan hyvä, mutta kaikki ei tykkää ulkonäöstä.
Jep,näyttäs sopivan kaikki k12 mallit myös k13.

Originaalista, savustetusta versiosta ei vaan ollut kuvaa MRA:n omilla sivuilla.

Tuolla sivulla, mistä ton kuvankin kopsasin, väitetään ton savustetun olevan tarkka kopio alkuperäisestä, vain väri muuttuu.

Ja höpsis ole, näkeehän sen jo tostakin kuvasta että kupla keskellä matalampi, ei juur ollenkaan ja yläreunasta taittuu kohti taivasta hieman.

Mä oon aina luullu ettei Ässään saa kuin Biimerin pleksejä.

Laitas kuvaa MRA:n vastaavasta!
Tossa ylhäällä olevassa kuvassa on juurikin se MRA:n pleksi ja saapi täältä
No voi helevetti.

On mennyt sensuuri kireelle kun pleksin kuvaa koittaa täällä Ählämeissä katsoa niin sanotaan että "Surf safely, epäilyttävää materiaalia"..

Eipä näköjään tarvi montaa muutakaan mopogalleriaa vilkuilla.

Hello veljet !

Onko muut käyny 'lisäämässä' jarrunestesäiliöön ''zupperlonia ?
Tuli kutsu maahantuojalta, että käytäpä tarkistuksessa, ja minähän käytin.
Kaasukäden viereen siihen säiliöön lisättiin joku 'superlon' tiiviste/kansi, joka estää kuplinnan.
Onko muut käyneet ?
Ja mopotinhan on K1300S.

Kaikki hienosti, kilometrejä tullut n. 4500 heinäkuun lopulta.

Hello veljet  !

Onko muut käyny 'lisäämässä' jarrunestesäiliöön ''zupperlonia ?
Tuli kutsu maahantuojalta, että käytäpä tarkistuksessa, ja minähän käytin.
Kaasukäden viereen siihen säiliöön lisättiin joku 'superlon' tiiviste/kansi, joka estää kuplinnan.
Onko muut käyneet ?
Ja mopotinhan on K1300S.

Kaikki hienosti, kilometrejä tullut n. 4500 heinäkuun lopulta.
Jahas, en ole kuullutkaan.

Eikös tuon vois postittaa jokaiselle K13 omistajalle ja asentaa vaikka itte.
idea3.gif

Back