• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bmw s1000r (??)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tai lisää kuutioita. :;):

Mut sit se ei oo enää siitä superbikesta tehty... :no:

Eiks olekin vaikeeta.

Muoks:

Summa summarum
Paska aihio?

Muoks muoks:

Miten olisi sitten ideana biimerin vimpan päälle virittämä 1200 cc rivikolmonen? Meneehön siinä runko ja samalla koko pyörä uusiksi, mutta myyköön sitten sen verta monta gessua, että jää rahaa oleelliseen kehitystyöhön. (paitsi että MV:llä ja Triumphilla on nää tekeleet. Vaikeeta!)
 
Vanhana K1600GT-kuskina sanoisin, että siinä olisi sopiva aihio räyhäpyörämodaukselle.

Tarvittavat muutokset:

- reilun 100 kg:n laihdutuskuuri, sis. katteet, vakionopeussäädin, penkin- ja kahvojenlämmitin, radio, navigaattori,
sähköinen jousituksen säätö, sähköinen pleksin säätö, ...
+ sellutehtaan piipun kokoiset äänenvaimentimet hieman pienemmiksi,
+ pienet vilkut ja pelit,
+ pieni puhallin ja maalaus mustaksi :)

Vanhana K1300R-kuskina sanoisin, että on ihme, ettei siitä ole modattu jotain kevyempää ja pystymmässä ajettavaa. Se on jo valmiiksi hyvin "räyhäkkään" näköinen, ja puhtia riittää vakionakin ainakin johonkin .. :thumbup:
 
:O Missä te noilla pyörillä ajatta kun näissä teho-luokissa teho-vääntökäyrän mikro-notkahdukset pistävät jo nuttuja repimään ja lentoliikenteen estäviä tuhkapilviä aiheuttamaan :O

On se hyvä, jotta tämmöönen vanhempi saa ajella tietämättä onko juuri sen hetkisellä kierroslukualueella 2 nyyttönin notkahus käppyräsä.
 
:O Missä te noilla pyörillä ajatta kun näissä teho-luokissa teho-vääntökäyrän mikro-notkahdukset pistävät jo nuttuja repimään ja lentoliikenteen estäviä tuhkapilviä aiheuttamaan :O

On se hyvä, jotta tämmöönen vanhempi saa ajella tietämättä onko juuri sen hetkisellä kierroslukualueella 2 nyyttönin notkahus käppyräsä.

Koulujen pihalla. Se voi olla newtonmetristä kiinni jääkö eskarilainen letkuihin kitumaan, vai lähteekö laakista.
 
Vanhana K1300R-kuskina sanoisin, että on ihme, ettei siitä ole modattu jotain kevyempää ja pystymmässä ajettavaa. Se on jo valmiiksi hyvin "räyhäkkään" näköinen, ja puhtia riittää vakionakin ainakin johonkin .. :thumbup:

Oujjeahhh, tuossa alkaa olla ajatuksen siementä: kutiteltu K1300:n kone NineT:n runkoon... Kelpais varttuneemmillekin ja pidemmälle jalostuneille (lue "sivistyneemmille" :grin:) makumykiöille... :right:
Eli olis jotain "valtavirrasta poikkeavaa" puimuria tarjolla...
 
Unohda se RR. Älä vertaa siihen.:vi**ttaa:

Samalla logiikalla RC8 on ihan paska, kun ei käppyrä ole kummonen nakuun verrattuna :p

Hyvähän siihen on verrata kun ajamalla RR tietää mitä se motti on... Ja käppyräthän kertoo että R:n motti on aivan sama paska siihen asti, missä RR alkaa oikeasti elämään ja vetämään hienosti. Ja sitä samaa aluetta on sitten R:n motissa taas kesytetty reilusti.

Eli noilla tiedoilla uskallan epäillä että tuo R-motti on melko pettymys jos haluaa oikeasti räyhäkkään nakun. Samaa paska filosofiaa moottorin osalta se tarjoaa mitä elämää tylsemmät japsinakutkin.
 
Hyvähän siihen on verrata kun ajamalla RR tietää mitä se motti on... Ja käppyräthän kertoo että R:n motti on aivan sama paska siihen asti, missä RR alkaa oikeasti elämään ja vetämään hienosti. Ja sitä samaa aluetta on sitten R:n motissa taas kesytetty reilusti.

Eli noilla tiedoilla uskallan epäillä että tuo R-motti on melko pettymys jos haluaa oikeasti räyhäkkään nakun. Samaa paska filosofiaa moottorin osalta se tarjoaa mitä elämää tylsemmät japsinakutkin.
Tässähän on se kaikesta kivoin eli kukaan ei oikeasti tiedä kuinka paska/hyvä on tulossa.
Odotellaan tarkempia tietoja..
 
Odotellaan tarkempia tietoja..

Minustakin 160 on vähemmän kuin 200.
Onko se liian vähän ?
Yksi mielipide on eilispäivän MCN:ssä.
Saatavana e-lehtenä iPadiin ja Android-tablettiin (alle 3 euroa),
ja paperisena jostain hyvin varustetusta kirjakaupasta (Akateeminen kirjakauppa Hki ?)

mcn_041213_ote.jpg

Yllä oleva teksti on jutun insertistä.
Aika vakuuttavaa tekstiä, ainakin minusta :).
 
Mä en silti ostais tätä vaikka siirtelis pilkkua kuinka. Taatusti pelillä ehtii ja kivempi sillä on ajella kuin monella huonommalla. Mutta kun kokonaisuus vaan on niin avensis että pois alta. Tästä puuttuu niin sanotusti se X-Factor. Where's the Mojo...
 
Maku- ja mieltymysasioitahan nämä ovat. Itse en missään nimessä maksaisi uudesta dukesta 40% enemmän kuin bemarin uutuudesta. Jos jo bemarilla keula nousee, kuten aiemmin esillä olleessa artikkelin insertissä, mihin sitä enempää enää...
 
Mä en silti ostais tätä vaikka siirtelis pilkkua kuinka. Taatusti pelillä ehtii ja kivempi sillä on ajella kuin monella huonommalla. Mutta kun kokonaisuus vaan on niin avensis että pois alta. Tästä puuttuu niin sanotusti se X-Factor. Where's the Mojo...

Maku- ja mieltymysasioitahan nämä ovat. Itse en missään nimessä maksaisi uudesta dukesta 40% enemmän kuin bemarin uutuudesta. Jos jo bemarilla keula nousee, kuten aiemmin esillä olleessa artikkelin insertissä, mihin sitä enempää enää...


Tässä mielipiteitä, jotka helppo ymmärtää toisin kuin väitteet kesystä 160 hummaisesta nakusta, joka on paska.

Tosissaan, kuten aiemmin todettiin, niin talvella nämä on taputeltava.

Itsellä jos olis massia hankkia kumpi vain, niin kyllä molemmat olisi koeajettava. Jollain perverssillä tavalla tuo bemari kiinnostaa myös. Vähän niin kuin suomalaiset naiset, jotka sellaisina harmaavarpusina eivät juuri erotu, mutta tiukan paikan tullen osaavat kaikki temput. Sen lisäksi näyttävät hiljaisilta, mutta jumalauta kuinka kiihtyvät nollasta sataan. Kotarihan on suoraa HC-pornoa.
 
Olen joskus verrannut mopon ostoa (siis omalla kohdallani) ampumaharrastukseen. Taatusti sen pahvitaulun riekaloi .22:llakin mutta kyllä se 44magnumilla vaan on ihan hiton paljon hauskempaa. Se potkii, repii, pitää ääntä, antaa haastetta ja sitä ei ihan joka tyttö edes uskalla testata.

Kumpi on meillä perusjanttereilla tarkempi ? No se kakskakkonen tietysti. Mutta entäs jo ei hae sitä tarkkuutta vaan hauskuutta... :thumbup:
 
Jälleen uusi testitarina Mallorcalta, tällä kertaa www.motorocycledaily.com (USA).

Juttu päättyy näin:

"I was having so much fun I was able to largely ignore my frozen fingers and the torture of the cold. Entertainment can do this. In fact, I had forgotten I had heated grips available, but it was too late as our ride came to an end.

The 2014 BMW S 1000 R naked will be available in the first quarter of 2014. I want one. "

taitaa mennä ainakin yksi kaupaksi. :D
 
Tässä mielipiteitä, jotka helppo ymmärtää toisin kuin väitteet kesystä 160 hummaisesta nakusta, joka on paska.
Eiköhän ainut tuota paskaksi väittänyt ole sen verran HC-uskovainen että tuskin ihan tosissaan oli...
 
Jollain perverssillä tavalla tuo bemari kiinnostaa myös. Vähän niin kuin suomalaiset naiset, jotka sellaisina harmaavarpusina eivät juuri erotu, mutta tiukan paikan tullen osaavat kaikki temput. Sen lisäksi näyttävät hiljaisilta, mutta jumalauta kuinka kiihtyvät nollasta sataan. Kotarihan on suoraa HC-pornoa.

Miten kaunis oodi suomalaiselle Naiselle! :p :rakastunut:

Vielä viittaus tuohon hitaan kommenttiin: Joo, kyllä mäkin toivon että näitä menis kaupaksi, saataisiin oikeita käyttäjäkokemuksia eikä pelkkää mp-lehtien superlatiivisia ylistysadjektiiveja, jotka jokaisen uuden mallin esittelyjutussa ovat samat hieman eri (sana)järjestyksessä... Sais (uusien) mp-kauppa piristyä muutenkin - noin yleisellä tasolla - täällä härmässä... Eli näkyis muutakin kuin allroad "seikkailupyörää" ja HD:ta v.2014 rekisteröintitilastoissa... :right:
 
Eiköhän ainut tuota paskaksi väittänyt ole sen verran HC-uskovainen että tuskin ihan tosissaan oli...

Jos GW:stä on kyse, niin kyllä sen tiedän. Siksi pitää irvailla takas. Ja jos ei ole GW:stä kyse, niin vittuilla sille pitää silti. Olen pahasti traumatisoitunut.:no:
 
Back
Ylös