japanialaisesta en ossoo sannoo, mutta bulun politikointia voin harrastaa. Toki, meitillä on Firebolt mutta sama konehan siinä on (toki vähän eri ajoasento).
jos tykkää,että tärisee ja värisee, sitä saa ihan riittävästi. pidempää matkaa kurvaillessa joutuu välillä hanskoja vähän "leputtamaan", koska tuo värinä ei tasoitu enemmälti ennenkuin yli 4000rpm (noh, tärisee se sielläkin vielä ihan helvetisti)
Itellä alkaa yli 140 nopeudet olemaan Ajamista isolla A:lla johtuen kohtalaisesta ilman vastuksesta.. mutta niillä pystypyörillä tuo ero on aivan sama onko z vai bulu.
Teho, käy testaamassa ni tiedät mitä saat/mitä odottaa. tutki kuitenkin hetki myös vääntökäyrää, koska se absoluuttinen teho nyt ei kaikkea kerro kuitenkaan.
Racekitillä pirteämpi, ja myös mekkala kovenee. etenkin pitkässä ajossa, ja etenkin sen jälkeen, tuntuu hetken humina hiljaisuudessa
. Racekitillä myös pienoisena ongelmana,että tahtoo stumpata kuumana tyhjäkäyntikierroksilla (joskus) ja samainen ilmiö kun tulee vauhdista valoihin, ja antaa pudota idle rpm ja nopeesti lataa tuppia nurin (joskus saattaa myös sammahtaa, tosin starttaa ihan kauniisti käyntiin)... tämä johtuu siitä,että kartta on aika laihalla idle rpm ja alakierroksilla
tuosta laihuudesta pääsee eroon esm Technoresearchin Directlink softalla, jolla pääsee säätämään suoraan bulun omaa race ecm (normi ecm) soppa ja sytkäkarttoja. On helvetin helppo tapa säädellä alueita kohilleen itsekin... Sw maksaa jenkeissä donglen kanssa 350$ eli ei paha sijoitus. Toinen vastaava Rapid Bike UK:sta.... itse pelannu ton directlinkin kanssa ja säätö sujuu ku "junan vessa"
remmiveto on hiljainen, huoltovapaa ja ennenkaikkea EI SOTKE. Koneeta ny lähtee sellainen HD:mainen rahina, kilinä jne eli kuuluu asiaan. Iso maa, isot toleranssit.
Menee mutkaan niin paljon ku kuskilla kanttia kääntää, veikkaan että useimmalla loppuu ennen kantti ennenkuin pyörässä ja sen renkaissa. Jarrut on todella hyvät, molemmissa päissä.
ainiin ne huonot puolet, teho sanoo moni... pieni sanoo usea.. rumaksikin haukkuvat. Se on komsii-komsaa sano ranskalainen. Meillä on 17000+ km mittarissa, melko huoltovapaata ajelua ilman hajonneita osia (vetoremmi vaihdettu kerran, huollettu ajallaan ja hinta kait ei ihan halvimmasta päästä huolloille muttei ihan Ducatin tasoakaan
)
taitaa S olla kaks päällä melko pieni eli ei varmaan lapinmatkailua tartte harrastaa.... takuuajan jälkeen tietenkin vaatii hieman harrastuneisuutta jos itse haluaa huoltaa, muutama hassu yksityiskohta kun konetta/pyörää purkaa/kasaa, mutta jos ei oo sormi pers..eikun keskellä kämmentä niin ei oo vaikea peli.
Kaipaa ohjausiskaria... LSL:ltä (säädettävä) löytyy koneen etukiinnikkeen ja tolpan väliin kiinnitettävä mallia. Saksan maalta 350€... ja alkaapa noita viripalikoitakin tarpeen sattuessa saamaan. kunhan sitten pysyy myös snurrat sun muut kädessä jne jne jne usual bullshit
ei se paska ole, mutta kai niitä parempiakin on... kait