Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, toi on melkeen se ainoo siisti tapa, siel virtalukon "alla" on sopivasti ruuvi, jonka alle on helppo kiinnittää joku itse taivutettu pellinpala...

Turvassa on minullakin... vakuutus... muusta en tiedäVaihdoin vakuutukset Turvaan näin aluksi, kaskon kanssa n. tuhat€. Täytyy vissiin kilpailuttaa taas koko paketti.![]()

Voi ei, taas on uusavuton ongelmissa.
Jouduin käyttämään vaimenninta ja rengasta pyörästä irti, ja kun takasin laittelin ja yritin käynnistää niin jotain on jossain vaiheessa mennyt pieleen.
Virrat päälle ja starttia, lähti käyntiin mutta todella outo tykyttävä käyntiääni, ja kohta pyörä sammuu. Nyt startatessa pitää ikävää säksättävää ääntä, eikä edes käynnisty. Kytkin- ja jarrunesteiden vaihto on edessä, ja käytinkin kytkinnestesäiliötä kokeeksi auki, ei kai se siinä samalla hörppää sinne ilmaa tai jotain? MITÄÄN muuta en ole tuolle tehnyt, ja vielä eilen käynnistyi aivan normaalisti. Voisko tulpat olla horona?
Enhän minä näistä paljoa ymmärrä, tykkään vaan ajaa. Varmaan vaikea tuon perusteella kenenkään sanoa mitään, mutta jos joku keksisi jotain aina se meikäläiselle olisi eteenpäin. Voin tarvittaessa ottaa vaikka videolle käynnistysyritystä niin kuuleepi tarkemmin! Hätä meinaa aina tulla kun tällaista tulee eteen ja menee heti kaks sormea suuhun...
E: ainiin, käytin pyörää ilman vaimenninta hetken ihan mielenkiinnosta, mutta tuskin siinäkään paljoa voi mennä vituix? Akran hiilikuituslipari tuossa on.
E2: no ratkeshan. Kaasua ku aikansa vemppas startin yhteydessä niin hörähti ja sen jälkeen taas ihan normaalisti. Silti hieman kaivelee, että mistä tommonen vois kertoa? Eikö se saanu bensaa vai...
Huomasinpa kaasuvaijerin säätöruuvin olevan poikki (siis se loppukierre siitä kaarevasta osasta jonka läpi kaapeli juoksee). Tuo pitänee koko vaijeri osineen vaihtaa vai saako vaijerin päätä vietyä noiden osien läpi? Ja sitten toisena kyssärinä, onkohan vaikea homma saada vaihdettua? Pitääkö tankki irroittaa vai pääseekö tuonne koneen puolelle jotenkin muuten käsiksi?
Pyörään ei ole edellisen omistajan toimesta vaihdettu/laitettu kuin kilpiteline ja vaihdenäyttö joten tästä jalostettuna aasinsiltana kyselisin mielipiteitä noista slipareista, eli millasia kokemuksia porukalla on esim. SC-Projectin putkista? Lähinnä kiinnostaa mielipiteet äänistä (Katin kanssa, ilman kattia, ilman killeriä ja kattia, ilman killeriä katin kanssa jne jne.
) Ilmeisesti niitä saa tilattua aika helposti tuolta SC:n omilta sivuiltakin? Akra ja Yoshi jää heti vaihtoehtojen joukosta pois jo pelkästään hintansa puolesta. Ja onhan se Akra melkosen möhkön kokoinen. Terveppä terve!
Tuli pitkän huumaamisen jälkeen hommattua kolme viikkoa sitten -09-mallinen CB1000R ja tänään tuli heitettyä vähän pidempi lenkki eikä voi muuta sanoa kuin, että onhan se kaiken sen huumaamisen arvoinenPyörään ei ole edellisen omistajan toimesta vaihdettu/laitettu kuin kilpiteline ja vaihdenäyttö joten tästä jalostettuna aasinsiltana kyselisin mielipiteitä noista slipareista, eli millasia kokemuksia porukalla on esim. SC-Projectin putkista? Lähinnä kiinnostaa mielipiteet äänistä (Katin kanssa, ilman kattia, ilman killeriä ja kattia, ilman killeriä katin kanssa jne jne.
) Ilmeisesti niitä saa tilattua aika helposti tuolta SC:n omilta sivuiltakin? Akra ja Yoshi jää heti vaihtoehtojen joukosta pois jo pelkästään hintansa puolesta. Ja onhan se Akra melkosen möhkön kokoinen.
Varmasti tästä aiheesta on juttua noissa aikaisemmissakin viesteissä, mutta iski laiskuus ja ajattelin kysyä uudestaan, anteeksi siitä
Kiitos mielipiteistä näin etukäteen.


Morjes!
Pitäisi ryhtyä suorittamaan 18tkm huolto. Käytännössä siis jarru- ja kytkinnesteiden sekä ilmanputsarin vaihto. Onkos joku tuollaiset värkännyt? Ilmeisesti ihan perus Castrolin DOT4 ajaa asian, myös kytkinnesteen osalta? Onko ilmaus helppo tehdä?
Ilmeisesti ilmansuodattimeen käsiksi päästäkseen pitää tankkia irroitella, mutta aika simppeli homma taitaa tuokin loppuunsa olla?



Noniin... nyt alkaa oleen palikat kohillaan. Kahvanlämmittimet, "tupakansytytin" navia ja puhelimen latausta varten ja sitten vielä Gipron vaihdenäyttö. Kiinnikkeen askartelin 2mm alumiinista. Hytti näyttää tuollaiselta. Kiitos vinkeistä... (ainakin Velmu vinkkas)
katso liitettä 3075
Sulakke ja rele menee loistavasti alkuperäisten boxiin, niin ei tule virityksen makua (kerrankin tehtaalla ajateltu asiakkaan virityksiä). Marmorilta vaan rele (13€) joka mahtuu tuonne koppaan ja sitten sulake ja kaapeloinnit. Ja siitähän tuli sit tommonen ...
katso liitettä 3076
OMK78:n kanssa turistiin Asikkalan Majakalla (tiistain kokoontuminen), mukava kaveri, niin kuin varmaan kaikki CB1000R kuskit...![]()
Eiku näkyillään CB1000R pommittajat 