Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etupyörän vasemmalta puolelta löytyy tuommoinen: http://www.rubbersideup.com/media/c...8eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/s/dsc_4424.jpg
Jos tota ei ole, niin ei ole ABS-jarruja.
Jep, tuota juuri tarkoitin. Ainakin s mallin takapyörästä näkee huonommastakin kuvasta onko vai ei. Ostamassa olen ja mieluiten absin kanssa (ihan siksi kun koskaan ei ole absia ollut ja onhan se ainakin keväisin mukava, jos se siis oikeesti toimii).
Ongelmahan tässä tietysti on suomen markkinoiden pienuus, Joten pitää suunnata katseet saksaan, italiaan, jenkkeihin jne. Kuitenkaan näistä ilmoituksista ei aina selviä onko abs jarruja vaiko ei, pitää siis kuvista tihrustaa ja olettaa kuvassa olevan myytävä pyörä, saa paremmin haarukoitua vaihtoehtoja. Jos päädyn välitysfirmaan niin ongelmaa varsinaisesti ei ole, ellen välittäjälle poimi myynti-ilmoituksia myös itse.

Kaikissa malleissa on anturikiekot edessä ja takana, on se sitten ABS-malli tai ei. Tämä johtuu siitä, että kaikissa malleissa on DTC (= Ducati Traction Control = luistonesto). Takapyörässä kiekko on jo senkin vuoksi, että saadaan nopeustieto.okei! abs:n tunnistaa niistä pienistä kiekoista joissa on pystypuolat noin sentin välein? niitähän ei ole ilman absia?
Saksalaisten ilmoituksissa ei ole tosiaan epäselvyyksiä, italialaisten on. Osassa liikkeiden ilmoituksia on myös epäselvyyksiä. Onkohan kukaan käyttänyt tuota tallinnan Bikepointtia? Ilmeisesti Ducatin merkkiliike virossa, heidän kauttaan voisi olla yksinkertanen ostaa. Siellä oli 3tkm ajettu 1199s 13900e mutta meni silmien edestä. Sattuneesta syystä minä tarvisin sen 6-7tkm ajetun.![]()
Käy hakeen multa -13 Tricolour pois.. ( 7800km).. En kyllä tiedä minkälaiset verot sveitsistä suomeen tuotunaSaksalaisten ilmoituksissa ei ole tosiaan epäselvyyksiä, italialaisten on. Osassa liikkeiden ilmoituksia on myös epäselvyyksiä. Onkohan kukaan käyttänyt tuota tallinnan Bikepointtia? Ilmeisesti Ducatin merkkiliike virossa, heidän kauttaan voisi olla yksinkertanen ostaa. Siellä oli 3tkm ajettu 1199s 13900e mutta meni silmien edestä. Sattuneesta syystä minä tarvisin sen 6-7tkm ajetun.![]()
Käy hakeen multa -13 Tricolour pois.. ( 7800km).. En kyllä tiedä minkälaiset verot sveitsistä suomeen tuotuna
pitää maksaa...

Pani ärrän rahoitust hakuses.. Eli 3-värin myynnistä pitää aloittaa..Ai kestit tota härveliä noin kauan, no itellä ei ollu ku ässä kaikilla herkuilla? Itse luovutin tuhannen kilsan jälkeen, aivan hirvee laitos![]()
Mitä pitää ottaa huomioon ducatia ostaessa? Oikeat paperit, runkonumero jne tietysti, mutta niiden asioiden lisäksi? Montako avainta pitäisi saada, onko vielä punainen avain käytössä? Uuden runkoratkaisun heikoimmat kohdat? Lähinnä kaaduttua ja korjattua, ehjänä myytävää ajatellen. Tietty kaikki vinkit on äärimmäisen tervetulleita. Lähteekö kuumana vai kylmänä huonommin käymään ym?
Termi näemmä uudenmallisen putken tuonu markkinoille. Ulkomaisilla foorumeillakaan ei käyttökokemuksia ole pahemmin tullut googlella vastaan, ei taida suomesta mielipiteitä löytyä kuin ulkonäöstä? Olisi meinaan puolet halvempi kuin akra. Akra ilmeisesti useamman mielestä paras putki?
Ai kestit tota härveliä noin kauan, no itellä ei ollu ku ässä kaikilla herkuilla? Itse luovutin tuhannen kilsan jälkeen, aivan hirvee laitos![]()