Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, mitens se on mahollista jos autoveroton hinta on suomessa 22700€?Diavel Carbon Black tilattu, toimitus toukokuun puolivälissä. Ranskassa maksoi €20,260 kaikkine kuluineen ja rekisteröitynä. Uusi ECU tilauksessa Belgiasta, koska Ranskassa teho on rajattu 106 hv:een.
Tuolla ostohinnalla pyörä tulee valitettavasti n. 2800€ kalliimmaksi kuin suomesta ostaessa...![]()
Kalliithan ne on.Mitäs tässä vehkeessä nuo vakuutukset ovat? En netistä löytänyt niistä laskureista diavelia vielä.
Elämä on !!! Mulla Pohjantähdessä -09 Vmax ja molemmat yhteensä 760€/vuosi ympärivuotisella.Kalliithan ne on.Mitäs tässä vehkeessä nuo vakuutukset ovat? En netistä löytänyt niistä laskureista diavelia vielä.
Mulla 70 bonusta molemmissa, silti yht. 1.200 €/vuosi.
Keski-ikäinen mies Helsingistä.
Niinpä, se menee tuo vakuutusmaksu nykyään teho-painon suhteessa...eli raskaat tehottomat kustomit (=V-Max) on halvempia...Elämä on !!! Mulla Pohjantähdessä -09 Vmax ja molemmat yhteensä 760€/vuosi ympärivuotisella.Kalliithan ne on.Mitäs tässä vehkeessä nuo vakuutukset ovat? En netistä löytänyt niistä laskureista diavelia vielä.
Mageen näköinen tuo Diavel![]()
Jep, olet asian ytimessäNiinpä, se menee tuo vakuutusmaksu nykyään teho-painon suhteessa...eli raskaat tehottomat kustomit (=V-Max) on halvempia...Elämä on !!! Mulla Pohjantähdessä -09 Vmax ja molemmat yhteensä 760€/vuosi ympärivuotisella.Kalliithan ne on.Mitäs tässä vehkeessä nuo vakuutukset ovat? En netistä löytänyt niistä laskureista diavelia vielä.
Ei se taida aina ihan noinkaan mennä. Minulla on kaikissa pyörissä liikenne+kasko, pienimmällä omavastuulla ja maksu kalleimmillaan (tonnisessa gixussa) 608 euroa/vuosi. Molemmat siiis yhteensä.Niinpä, se menee tuo vakuutusmaksu nykyään teho-painon suhteessa...eli raskaat tehottomat kustomit (=V-Max) on halvempia...Elämä on !!! Mulla Pohjantähdessä -09 Vmax ja molemmat yhteensä 760€/vuosi ympärivuotisella.Kalliithan ne on.Mitäs tässä vehkeessä nuo vakuutukset ovat? En netistä löytänyt niistä laskureista diavelia vielä.
maksu kalleimmillaan (tonnisessa gixussa) 608 euroa/vuosi. Molemmat siiis yhteensä.
Halpa harrastus tämä moottoripyöräily![]()
Menikö kuinka matalaa ysiä?maksu kalleimmillaan (tonnisessa gixussa) 608 euroa/vuosi. Molemmat siiis yhteensä.
Halpa harrastus tämä moottoripyöräily
eihän tollasessa hitaassa muovikuorisessa tusinamopossa saa vakuutukset enempää maksaakaan...![]()
![]()
eihän sillä pärjää vartilla edes tollaselle painavalle tehottomalle kustomillekkaan![]()
diavel on kyllä ihan kiinnostava laite...![]()
onkos ne japskisähköt poistaneet ducsusta sitä kuuluisaa "luonnetta", eli toimiiko ne nyt paremmin?
Näin mä tänään Diavelissa touring-pleksin, laukkuja ei sentään.matkapyörän varusteita ei ole vielä näkynyt.
No eikö sitä pidä antaa tasoitusta ylivoimalle juuri noilla valoilla???Mikä kisa tuo on jos Yammun valot sammuu ennen Ducsua?
Veikkaan että kävis toisin tasalähdöllä...
Meinaatko että ne tehtaalla ottaa tuon takaisin.Merimiessäkin ja tankkilaukun kanssa meinaan Italian reissuni tehdä.