Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos takapukkia meinaat, niin ainakin biltemasta löytyy pukki + sovitinakseli edullisesti
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---...i-ja-kuljetus/Seisontatuki-taakse-2000031107/
^Ducateissa näytetään yksipuolisen takahaarukan malleissa nostettavan aina pyörää ketjun puolelta.
Kardaani Bemuissa nostoa näytetään googlen kuvien perusteella tehtävän aina kardaanin puolelta (eli juuri toiselta puolelta kuin ketjuvetoisissa).
Mitä luulet, onko tuolla asialla mitään vaikutusta tuon nostimen valintaan käytännössä? Nostava akseli pitää luultavammin olla suht oikean kokoinen, ettei Bemun rohjake lähde kallistumaan nostopuolesta ulospäin liikaa.
Any comments?
Eiköhän yksipuolisen nosto tapahdu aina vetopakan eli haarukan puolelta. Renkaan irroitus muuten hankalaa
Juuri näin. Tarkennetaan tarvittavaa tietoa/kysymystä niin haluttu asia selvenee: miten jämpti tuon haarukkaan menevän tapin tulee olla, ettei tule tuota ulospäin kippaamisen ongelmaa. Yleismallisia nostimen akselihalkaisijoita näyttää löytyvät noin 20mm->
Ducatien osalta pienempireikäisissä akselin puolella 27,2mm reikä ja isommissa 40,2mm. Tappeja mainostetaan 27mm ja 40mm -> tole näyttäs olevan 0,2mm. Ja koska se nostaa toiselta puolelta, luulen että hiemankin isompi väljyys johtaisi vinoon nostoasentoon ja vaaraan että mopo liukuu pukilta pois.
niin mitä suosittelette ja miksi:

Juu, aika lähelle toisiaan menee. Pientä eroa taitaa olla vain keulakulmassa, kuljettajan ergonomiassa (satula-ohjaustanko-jalkatapit), katteissa (ml. ilmanotto), pakoputkistossa ja toisiovedossa (ketju-hihna) + jotain muuta pientä... Moottorin suoritusarvoissa erot pelkkää markkinointijargoniatarkennetaan lausuntoa, eli diavel ja xdiavel jatkavat molemmat omina malleinaan mutta diavel sai (muiden muutosten ohella) 1260-kiukaan joka jo aiemmin ollut xdiavelissa.

. Perusversioiden hinnat tod.näk lähellä toisiaan (muualla euroopassa)?Onko kokemuksia harvinaisemmasta Diavel Strada mallista, onko siinä todellista eroa "perus" malliin?
Jos tällainen matkapyöräbemaristi suunnittelee customtyyppistä pyörää, mutta ei kuitenkaan mitään viragoaniin mitä suosittelette ja miksi:
Diavel ja mielellään Strada
Intruder 1800
Turha kysyä kumpi on parempi, joten kysyn millaiseen ajoon ja millaiselle kuskille nuo sopivat?
Eiköhän (orkkis) tanko ole 22mm. Oxfordista on kokemusta (mulla oli aikoinaan tupla-X:ssä), luotettavat kyllä mutta tupet on hieman paksuhkot vs vakiotupet. Laita sinne ebayhin hakusanaksi Ducati Diavel 2011 heated grips niin tulee sopivat tarjolle eikä tarvii arpoa... Itse olen käyttänyt vain 98%+ palautteen saaneita "kauppiaita" ja voihan ne ostokset maksa vaikka PayPalilla niin olet "turvassa" (linkkisi takana oleva kauppias lähettää tavaran puolasta)...Löytyiskö apua kahvalämppärien valintaan, ja nimenomaan Diavelin (-11) ohjaustangon paksuuteen? Kahvalämppäreitä näyttää löytyvän ainakin kahdella eli tangon paksuudella 22 ja 25mm. Oxfordin lämppäreitä katsellut tuolta: https://www.ebay.com/itm/Oxford-Heated-Grips-Hot-Motorcycle-Grips-for-SPORTS-motorbikes-PREMIUM-very-hot/201880855164?epid=1323689910&hash=item2f0109627c:g:WPgAAOSwZ-lbds3u.
Onko kellään kokemuksia ko. kaupasta?
Löytyiskö apua kahvalämppärien valintaan, ja nimenomaan Diavelin (-11) ohjaustangon paksuuteen? Kahvalämppäreitä näyttää löytyvän ainakin kahdella eli tangon paksuudella 22 ja 25mm. Oxfordin lämppäreitä katsellut tuolta: https://www.ebay.com/itm/Oxford-Heated-Grips-Hot-Motorcycle-Grips-for-SPORTS-motorbikes-PREMIUM-very-hot/201880855164?epid=1323689910&hash=item2f0109627c:g:WPgAAOSwZ-lbds3u.
Onko kellään kokemuksia ko. kaupasta?