Ducati Panigale 899

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jules
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mutta tosiaan nätti ja ilmeisesti jutuistasi päätellen ihan asia peli tuo pikku Paniini on.

On asiapeli. Jossain vaiheessa yritän kurottaa isoveljeä ässäversiona mutta nyt ei ollut sen aika. Ja lisäksi 1098/1198s täydentämään rivi. Se voi onnistua ens vuonna, kymmenen vuoden päästä tai ei koskaan. Mutta kuten lähes kaikki, duunia vaan ja monet asiat toteutuu.
 
Taustakurkkijan silmään tarttui tämä maaginen numero+kirjainyhdistelmä. Löytyykö kuvia? :wanna:

999S viimein löytänyt tiensä Suomeen ja talvella pitäisi saada hiposteltua kaikkea kivaa kiinni R:ää mukaillen.

Tokihan tuosta Ärrästäni joitain kuvatuksia löytyy. Kaivelen kyynelehtien arkistoja ja laitan sulle.

Sinänsähän tuo Ässä on paljon edompi katupeli kun siihen saa sitten osiakin. Ärrässä kun muiden kuin vakio-kulutusosien määrä oli melko tasan nolla muiden mallien kanssa.:;): Myös Esim. 749R osien saatavuus on aika kiven alla tai sitten ainakin hirrrveen kalliita.

Että onnea vaan hankinnalle. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:
Laitetaas tännekin vähän Panin modailua: http://miikasalo.blogspot.fi/2014/11/rokari.html

Oikeastaan ainoa asia mikä tässä mietityttää, on että paljonko tämä modi vaikuttaa lämpöön. Nimenomaan kuumassa kelissä, jossa satulan alla oleva takapytyn pakosarja tekee ajamisesta aika hikistä hommaa.
 
Oliko isossa panigalessa sitten liikaa voimaa/vaikeammin käytettävissä vai mikä tässä pienemmässä tuntui paremmalta? Kummallakaan en toki ole ajanut, kunhan mielenkiinnosta kyselen.

Voithan sä enskesänä kokeella tuota mun 1098a. Kyllä silläkin pyöräkuumeen nostaa. Nyt on slicsit alla,ei muutaku Botniaringille yhtäaikaa,saat tuntumaa.:D
 
Kiusausta ei pystynyt vastustelemaan enää, eilen kotiutui 899 :jippikaijee: Ei tässä montaa viikkoa kautta ole jäljellä mutta sen verran hyvällä diillillä sai, että parempi oli nyt hommaa kuin keväällä.
On tuo vaan upea laite :rakastunut:
Kunhan nyt kelit pysyis suht kuivina ja sais jonkin verran kilsoja alle syksyllä vielä.

Kunnon kuvia ei ole vielä ehtinyt ottamaan, tosin tiedättehän te kaikki miltä näyttää.. mutta laitetaan nyt kuitenkin.
20150917_173310_001.jpg
:orgmp:
 
Nyt on pakko nostaa vanhaa aihetta.

Keskustelin mopomessuilla aiheesta 899 Ducatin edustajan (maahantuoja, jälleenmyyjä, tiedä häntä?) kanssa, ja hän arvioi näitä myydyn uutena Suomeen 4-5 kpl. Jos tarina on tosi, niin tässähän puhutaan jo harvinaisuudesta. Täytyykö heittää haaveet moisen hankinnasta romukoppaan?
 
Nyt on pakko nostaa vanhaa aihetta.

Keskustelin mopomessuilla aiheesta 899 Ducatin edustajan (maahantuoja, jälleenmyyjä, tiedä häntä?) kanssa, ja hän arvioi näitä myydyn uutena Suomeen 4-5 kpl. Jos tarina on tosi, niin tässähän puhutaan jo harvinaisuudesta. Täytyykö heittää haaveet moisen hankinnasta romukoppaan?

EIköhän noita maailmalta löydy pikkasen enempi jos ei kotimaassa satu olemaan myynnissä.
 
Ihan normimyyntilukuja kyykyille tuollaiset. Ei japsejakaan ole viime vuosina myyty kuin kuorallisia.

Minusta livenä putket ei ollut niin rumat kuin kuvissa. Samaa oli monessa lehtitestissäkin puhuttu.
 
mikähän mahtaa olla homman nimi kun 899 ja 1199 on melkein samoissa hinnoissa? nettimotossakin 1199s 22500 ja 899 19900.
 
Onhan 899 vuosimalliltaan pari vuotta tuoreempi ja siinä on jonkun verran lisävarustetta. Silti kovahko pyynti. Noi lisävarusteet on ehkä maksaneet kolme tonnia, vaan käytetyssä pyörässä niiden arvo on satasia.

1199s myyjällä hinnoittelu on selkeästi siihen suuntaan että peli on oikeasti myynnissä eikä vaan ilmoitella huvikseen.
 
Onhan 899 vuosimalliltaan pari vuotta tuoreempi ja siinä on jonkun verran lisävarustetta. Silti kovahko pyynti. Noi lisävarusteet on ehkä maksaneet kolme tonnia, vaan käytetyssä pyörässä niiden arvo on satasia.

1199s myyjällä hinnoittelu on selkeästi siihen suuntaan että peli on oikeasti myynnissä eikä vaan ilmoitella huvikseen.

mobilessa ja moto.itssa on aikalailla sama trendi. kaipa tuo 899 on mukavampikäytöksinen ja halvempi ylläpitää.
 
Moro!

Pitäis 899:n laittaa talven aikana luistokytkin ratailua silmällä pitäen. Merkeissä olen omassa päässä saanut haarukoitua jäljelle EVR, STM tai Sigma. Olisikohan kelläkään ajatuksia aiheesta?
 
Moro!

Pitäis 899:n laittaa talven aikana luistokytkin ratailua silmällä pitäen. Merkeissä olen omassa päässä saanut haarukoitua jäljelle EVR, STM tai Sigma. Olisikohan kelläkään ajatuksia aiheesta?

Jäikö listalta tarkoituksella pois TSS?
 
En ollut perehtynyt valmistajaan aiemmin, kiitos. TSS taitaa valmistaa Sigman luistokytkimet, eli ovat käytännössä samat?
 
En ollut perehtynyt valmistajaan aiemmin, kiitos. TSS taitaa valmistaa Sigman luistokytkimet, eli ovat käytännössä samat?

Mutua ja muistilokeron kaivelua, mut hieman enempi karvalakkimalleja. Ei vissiin säätömahdollisuutta, kun sigmassa on.

Joku viisaampi kertokoon enempi. Tuollaisesta TSS:n kykästä pitkään haaveillut, mut muu sählääminen vie aina rahat.
 
Back
Ylös