jusutus
New member
Taustakurkkijan silmään tarttui tämä maaginen numero+kirjainyhdistelmä. Löytyykö kuvia?

999S viimein löytänyt tiensä Suomeen ja talvella pitäisi saada hiposteltua kaikkea kivaa kiinni R:ää mukaillen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mutta tosiaan nätti ja ilmeisesti jutuistasi päätellen ihan asia peli tuo pikku Paniini on.
Taustakurkkijan silmään tarttui tämä maaginen numero+kirjainyhdistelmä. Löytyykö kuvia?
999S viimein löytänyt tiensä Suomeen ja talvella pitäisi saada hiposteltua kaikkea kivaa kiinni R:ää mukaillen.
Myös Esim. 749R osien saatavuus on aika kiven alla tai sitten ainakin hirrrveen kalliita.Oliko isossa panigalessa sitten liikaa voimaa/vaikeammin käytettävissä vai mikä tässä pienemmässä tuntui paremmalta? Kummallakaan en toki ole ajanut, kunhan mielenkiinnosta kyselen.
Ei tässä montaa viikkoa kautta ole jäljellä mutta sen verran hyvällä diillillä sai, että parempi oli nyt hommaa kuin keväällä.


Nyt on pakko nostaa vanhaa aihetta.
Keskustelin mopomessuilla aiheesta 899 Ducatin edustajan (maahantuoja, jälleenmyyjä, tiedä häntä?) kanssa, ja hän arvioi näitä myydyn uutena Suomeen 4-5 kpl. Jos tarina on tosi, niin tässähän puhutaan jo harvinaisuudesta. Täytyykö heittää haaveet moisen hankinnasta romukoppaan?
Onhan 899 vuosimalliltaan pari vuotta tuoreempi ja siinä on jonkun verran lisävarustetta. Silti kovahko pyynti. Noi lisävarusteet on ehkä maksaneet kolme tonnia, vaan käytetyssä pyörässä niiden arvo on satasia.
1199s myyjällä hinnoittelu on selkeästi siihen suuntaan että peli on oikeasti myynnissä eikä vaan ilmoitella huvikseen.
Moro!
Pitäis 899:n laittaa talven aikana luistokytkin ratailua silmällä pitäen. Merkeissä olen omassa päässä saanut haarukoitua jäljelle EVR, STM tai Sigma. Olisikohan kelläkään ajatuksia aiheesta?
En ollut perehtynyt valmistajaan aiemmin, kiitos. TSS taitaa valmistaa Sigman luistokytkimet, eli ovat käytännössä samat?