Ducati Panigale 899

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jules
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin ajamassa ja oli vähältä ettei syntynyt heräteostosta. Kiertää tosi iloisesti ja voimaa on sopivan tuntuisesti. Jäi kyllä hyvä kuva, nyt pitää viikonloppu olla kylmässä suihkussa ja saada kuume viilennettyä.

Jos vähänkin olisi aikaa harrastaa rataa tai jokin mielenkiinto kadulla ajamiseen, tuon hommaisin heti. Mutta kun ei oo ni tuntuu turhalta ostaa ennestään tallissa olevien viereen yksi lisää seisomaan.
 
Taistelin kelpo taistelun itseni kanssa. Mutta hävisin. Tai voitin. En oo varma, joka tapauksessa pikku-Panigale kotiutui.
 
Kilpiteline, pari muuta hiilariosaa ja käännetyn kaavion shifteri.
 
Ethän nyt vain hävitä/tuunaa sitä 998:ia? Se tulee tulevasuudessa olemaan keräilypeli. Onnea uudesta!
 
Ethän nyt vain hävitä/tuunaa sitä 998:ia? Se tulee tulevasuudessa olemaan keräilypeli. Onnea uudesta!

No sepä se onkin yksi syypää tämän ostamiseen. Se on kuitenkin lähes virheettömässä kunnossa, eikä sillä malta radalla ajaa, eikä oikein kadullakaan. Ni piti hankkia käyttis :) Cafe Raaseri-proggis ei valmistunut täksi kesäksi, enää ei puutu kuin kokoamista, maalaus ja aikaa vievää pikkuhommaa kuten sähköt. Mutta en halua kesää asua tallissa, ni tehdään loppuun ensi talvena.

998s FE on viimesiä asioita mitkä vouti vie, jos siihen yhtään pystyn vaikuttamaan. Tekisi oikeasti mieli laittaa se olohuoneeseen lasikaappiin.

On Panigale silti Ducati. Oon ajanut sillä vain radalla aiemmin. Mutta tänään duuniin tullessa se aivastelut jne säksätykset nauratti tuossa kadulla. Ei se vieläkään mikään Martelan ergonomian omaava moottoripyörien Prius ole, ihan jotain muuta. Todella äänekäs vakiopyöräksi. Oikein kiva aito Ducati siis!
 
:thumbup: Hyvä idea käyttiksen hankkiminen :jpstyle:

Onko muuten kulkupuoli (siis ihan vain moottorin osalta) paljonkin pirteämpi kuin 998:ssa?
 
Onko muuten kulkupuoli (siis ihan vain moottorin osalta) paljonkin pirteämpi kuin 998:ssa?

En osaa vielä verrata, sen verran vähän kilsoja alla. Onhan toi pikkunenkin kierroskone, mutta tuntuu silti paljon tasaisemmalta vrt 1199 joka tuntuu ettei alle kympin ole ketään kotona. 998silla kävin vaan kerran viime kesänä töissä, ettei siitäkään mitään tarkkaa perstuntumaa ole. Mutta peileistä näkee jopa vähän taaksepäin!

Ratapäiviä täytyy viikonloppuna vähän etsiä, mihin vielä ehtisi. Tässä on nyt kaksi kesää ollut kotimaan ratailut nollissa, eikä ulkomaillakaan tullut ajettua kuin pari kertaa. 1199S oli silti isoa kovaa Misanossa hyvinkin ketterän oloinen, joten Alastaro voi sopia 899sille ihan hyvin. Tossa pirun mittari-Nintendossa on vaan niin paljon säätöjä, että ehtiiköhän näissä nykypeleissä enää keppejä säätämään ollenkaan, Nintendosta vaan valikoita. Noh, seos-Pirellit hommattu, joten jahka ehdin ni sitten ratapäivää kalenteriin ja ihmettelemään. Joulu tuli aikasin tänä vuonna.
 
No sepä se onkin yksi syypää tämän ostamiseen. Se on kuitenkin lähes virheettömässä kunnossa, eikä sillä malta radalla ajaa, eikä oikein kadullakaan. Ni piti hankkia käyttis :)

En mie mitenkään kateellinen ole, että hommataan arkipyöräksi Panigale 899, kun ei raaskita ajaa 998S:llä...:respect:
 
En mie mitenkään kateellinen ole, että hommataan arkipyöräksi Panigale 899, kun ei raaskita ajaa 998S:llä...:respect:

Noinhan se kannattaa tehdä. Noita huippukuntoisia vanhoja klassikoita ei pyöri joka nurkalla. Uusia käyttövehkeitä saa kaupasta rahalla, joten niitä voi surutta käyttää ja kuluttaa. Toki rahaa menee mutta minkäs teet. Joissain tapauksissa vanhoja vehkeitä ei saa edes rahalla. Ehkä tämä on yleisempää autopuolella, mutta silti.
 
Back
Ylös