• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati StreetF

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hornet66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hä? V-Max (ok, pikkasen eri)

V-max on rivo powercruiser ja hieno sellainen, mutta ei tosiaan minkäänlainen fighteri.

Z1000, CB1000R,
1.sukupolven Z1000 oli ihan kelpo fighteri ja surullisesti 2. sukupolveen mennessä se mitä ekassa oli aitoa ja hyvää on onnistuttu ryssimään johonkin...
CB1000R ei taas ekan Zedin hyveitä koskaan ollutkaan.

Joka kyllä pätee nykyiseen FZ-1Nään, vaikka se on aiempia versioitaan huomattavasti parempi, niin miksi mosaa on pitänyt mennä lussuunnuttamaan ja panna siihen jonkin lentotukialukseen osavarastosta nyysitty tonnikeijukaiskampura.

B-King... Sumoja ei tule mieleen.

B-king on sekin kiitettävän irstas powercruiseri ja ihan hieno - varsinkin kun kamalat pöntöt vippaa paska-aholle - mutta fighteri se ei ole.

En edelleenkään jaksa tajuta miksi japseille ei uppoa koneeseen että oikea fighteri tehdään nakkaamalla katteet pois merkin raa'immasta sportista, panemalla leveä tanko ja tihentämällä välityksiä.

Ei mitään runkutuksia kuristimilla etteivät tixtexit päällä ajavat punkerot eivät saisi paskahalvausta kun rengas irtoaa millin maasta kun kaasua kiertelee miten sattuu ykkösellä.

Aprillia ja Ducati ovat sentään tajunneet että oikea fighteri on vehje joka menee kaasusta taka- ja jarrusta etukautta ympäri ja sen brutaaliuden hallitseminen nimenomaan olennainen osa ajamisen iloa.

Perinteiset vääntöalue blah blah jaarittajat taas ovat yleensä lukeneet toistelemansa latteudet jostain lehdestä ja eivät ole ikinä nykyaikaisella tonnisella ajaneet rähinäväleillä...

Millähän se saataisiin japoille perille että ne jotka haluavat hyvin toimivan, enempi vähempi katteettoman, prätkän joka on jännittävä kuin kiulu puolihaileaa ternimaitoa ovat ostaneet jo ajat sitten sen bemarin suksiboksilla ja webastolla - tai ajelevat XJR Yamahalla tai Zephyri Kawalla...

Tämä ei tarkoita sitä että pappapyöriä ei pitäisi tehdä, vaan pelkästään sitä että ihan jokaisesta katteettomasta mallista ei pidä väkisin vääntää moista...

Suurella ilolla toivotan Street Triple R-mallin tervetulleeksi. Ilmeisesti eurovalmistajilla on oikeasti ottimet auki kentän suuntaan...

Ihmettelen sitä tulenkohan elämään niin vanhaksi että Japoniasta tulisi kunnon rivoa supermotoa ala TL / SV 1000 pata sopivassa rungossa jne.
No toivossa on hyvä elää ja uskossa kuolla - sanoi lapamato...
Hieman samoilla linjoilla. Mielestäni nämä eurofighteritkin ovat silti vielä tähän päivään asti olleet kohtuu lussuja ja melko kaukana siitä mitä perus kilokyykky tiheillä väleillä ja suoralla stongalla on. Se on kuitenkin se paras kaava fighterille.
Saa nähdä tulisiko joltain valmistajalta joskus vielä kunnon tehdasfighter, aprilialla ainakin olisi ihan hyvät eväät siihen nyt tuon V-4 konstruktion kanssa, jos vaan sama linja pitää tuonon suhteen. Japsit ei varmaan rupea kilosista suoraan katteita riisumaan, ilman että laittavat samalla koko pyörän piloille.
Mielestäni kaikissa tehdasfightereissä on ollut sama vika, eli liian vähän tehoa.

Tuo ducatin fighteri on kyllä kohtuu härskin oloinen.
 
Voi olla ihan hyvät karkelot kun samaan testiin laittavat Ducatin Streetfighterin, Aprilian tulevan RSV4 Tuonon, Moto Morini Corsaro Velocen ja MV Agusta 1078 Brutalen.
Toi testi olisi todella mielenkiintoinen, kerralla kaikki pyörät joista olen kiinnostunut mikäli olisin uutta hankkimassa.
Olispa tosiaan mukavaa jos tosta rivistä sais kaupan pihassa valintansa tehdä
smile_org.gif


Koeajoissa saattais muutama päivä kivasti vierähtää
sport05.gif


Mutta onneksi ei ole varaa ku kuvia kattella tollasista niin ei tule valinnan vaikeutta
lookaround_orig.gif
 
kevääseen tulee olemaa hyvin hyvin pitkä aika.
idea3.gif

menin tilaamaan streetf:n itselle.
että kevättä ja pyörää odottaessa.
tietysti myös  
sport05.gif
 
Voi olla että tuun niin kateelliseksi, että tilaan itselleni myös... Tai sitten Trumpan... Kevät kertoo... Mistä tilasit, minkä värisen ja mitä maksoi?
 
JAM Racingin kisateltalla tulee myös olemaan usein Streetfighter S. Eräälle tiimimme jäsenelle on tulossa sellainen. Eli tervetuloa kisaviikonloppuina kummastelemaan sekä 1098R:iä että Streetfighteriä.
 
klaukkalasta tuli tilattua sellainen. väri on punainen ja mallia s.
hintaa toki sillä on.... kuitenkin ajattelin kerrankin toteuttaa unelman omasta pyörästä.
 
klaukkalasta tuli tilattua sellainen. väri on punainen ja mallia s.
hintaa toki sillä on.... kuitenkin ajattelin kerrankin toteuttaa unelman omasta pyörästä.
No jos on eka oma pyörä niin ei ne unelmat paljoakaan paremmin voi toteuttaa...S- versioon ei omat pennoset kyllä veny...
eka oma tielle tarkoitettu pyörä se on.
luulen että unelman toteutus on kohtuu hyvin suoritettu.
ainakin kerrottiin että s-version tuotanto alkaa aikaisemmin kuin perus mallin.
 
Hieno oli pyörä messuilla.

Ducati streetfight Suomessa
Perusmalli 21900.00€ ja
S malli 26900.00€
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif


SAKSASSA
Ducati Streetfighter unverhüllt zur Schau.
PREIS: 15045.00€
S modell PREIS:18955.00
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
 
hyvän näkönen netissä, luonnossa ei kyllä säväytä yhtään, mitenköhän on tien päällä?
 
hyvän näkönen netissä, luonnossa ei kyllä säväytä yhtään, mitenköhän on tien päällä?
Mun mielestä päinvastoin. Kuvissa ei säväyttäny yhtään, mut kun näki messuilla ni totesin että mieluummin sen ottais kuin uuden Monsterin, jos ei olis rahasta kiinni. Joka tapauksessa pitänee käydä koeajamassa keväällä, vaikka uusi pyörä onkin jo tulossa täksi kaudeksi.
 
hyvän näkönen netissä, luonnossa ei kyllä säväytä yhtään, mitenköhän on tien päällä?
Olihan se hieno livenäkin, muttei läheskään niin hieno kuin kuvissa... Joten olet oikeilla jäljillä... Pyörän osto juuri helpottui... ja paljon...  
biggrin.gif
... Niin ja satuin koeistumaan pyörän messuilla ja mielestäni ajoasento on erittäin jyrkkä... Lähes kyykkypyörä tasoa... Jotkut tykkää jotkut ei...
 
Voi olla ihan hyvät karkelot kun samaan testiin laittavat Ducatin Streetfighterin, Aprilian tulevan RSV4 Tuonon, Moto Morini Corsaro Velocen ja MV Agusta 1078 Brutalen.
Heittäisin letkan jatkoksi vielä Triumphin Speed-Triple II 1050 ja Benellin TnT Sport evon.

Sen verran fighteri kuumetta ollu ilmassa ettei uskaltanut messuilla istua ensimmäistäkään, olis varmaan tilannu heti kaikki.
biggrin.gif
 
Kuvissa (StreetF) ei säväyttäny yhtään, mut kun näki messuilla ni totesin että mieluummin sen ottais kuin uuden Monsterin, jos ei olis rahasta kiinni.
En ole itse nähnyt livenä tuota katutaistelijaa, kun ei tullut messuilla vierailtua. Silti on helppo uskoa, että se on nätimpi kuin uusi monstro. Lähinnä siitä johtuen, että se uusi monstro on jotenkin kökön oloinen. Putkirunkoa on jätetty jäljelle vain hiukan ulkonäön vuoksi. Parhaan näköiseksi monsteriksi näyttäis tällä hetkellä jäävän valkoinen s4rs tai sitten joku vaalea s2r (ei muista, oliko siitä sopivaa väriä, mutta siinä jäähdyttimet eivät häiritse).
 
aika järkyttävän kallis pyörä.

jos z750 vertaa, niin puhutaan siitä uudesta versiosta. ja siitä voisi sanoa, että oli mikä oli, niin pyörää siinä on alle 9000 ekeen ja paljon. ducati maksaa sen 2.5kertaa enemmän.

pitää koeajaa, mutta ei noita italialaisia voi ostaa uusina, kun hinnasta lähtee 10tonnia ennenkuin kerkiää sisäänajoa suorittaa.

toisaalta niitä ei voi ostaa käytettyinä, kun on niin epäluotettavia.
biggrin.gif


kun joku wannabe rahamies ostaa tollasen, varustaa sen putkilla, eikä aja sillä kuin 9000km kolmessa vuodessa, niin sitten on hyvä, kun sen saa 11 tonnilla. silti arveluttas ostaa 11 tonnilla käytetty ducati, kun samalla rahalla valinnanvaraa on figheririntamalla jopa uusista pyöristä. esim tuonot.

parhaiten juuri ducatin hinnan älyttömyyden tajuaa verratessa sitä tuonoon. tuonossa on hyvät alustaosat, vanteet yms ja v kone. eikä se kahta kymppiä maksa.
 
Back
Ylös