Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On härski. Erittäin. Et malttaisi ottaa ääntä talteen ja laittaa vaikka tuupiin? Voitaisiin porukalla herkistellä.Itse ostin jo aiemmin talvella käytetyn Remuksen koko putkiston Streetfighteriin ja Nemesis N7000 ecun, mutta selvisi ettei Nemesis tukenut DTC paitsi ostamalla lisäosan ja jotenkin ei Remuskaan tuntunut riittävän erilaiselle.
Eli päädyin tilaamaan Double Dog 134DD 3/4-putkiston joka kyllä on sopivan erilainen. Täällä on pari kuvaa tuosta putkesta; Sf+DD
Parempia kuvia tulee kun saa pyörän ulos.
SF:n kyydissä kyyditettävä istuu samoin kuin minkä tahansa kyykyn kyydissä. Pienihän se satula on, valitettavasti. Ja jalkatapit ylhäällä. Mutta kai siellä kyydissä sen 100 km istuu kevyt henkilöKoeistuin Streetfighterin mp-messuilla ja se yllätti positiivisesti ajoasennon suhteen. Olin luullut että asento on enemmän kyykkymäinen, mutta tuntui hyvälle pitempikoipisellekin.
Onko tuossa kyyditettävällä miten onnettomat oltavat? Tietysti korvaahan tuo V2 värinä, pienet puutteet kyytiläisen asennossa, mutta kestääkö pienikokoinen kyytiläinen 100km tai pidempään?![]()
Ystäväni Haaralan Topi, joka kisaa 1098R:llä SM-RR:ää on ajanut minun SF:lla radalla ja totesin ajon jälkeen, että herkempi kääntymään, meinaa mennä sisäkaarteesta pihalle ja toisaalta että kierroslukualue päättyy aikaisemmin (ei kierrä niin paljon) kuin 1098R:ssä. Mutta kovaa kyytiä SF sai Topilta radallaTehoa ja vääntöä etenkin 1198:siin verrattuna paljon vähemmän, mutta faitterissa pystyy aukasemaan kaasun jo huomattavan aikaisin kun 1198:silla joutuu varomaan!
Tahahaarukka SF:ssä muutaman sentin pidempi ja karvan loivempi keulakulma, tämä auttaa mukavasti avauksiin myös.
KannatetaanEhkä siis Gsx-r tms. alle tulevalle kaudelle?!?![]()