Joo-o.
Ku vähä persaukinen niin helppo kyllä meikälääsenki källätä tuota uutta lullaa.Son tonnisatanen,huonolla matematiikalla laskien litratehua olis 194 pollea.Kelläs muilla on niin hengetöön litraanen lulla tänä päivänä?Ei sillä eikä millää,superpaikiis saa ajella tonnikakssatasellaki ku son vaan kaharella pytyllä eikä nelijällä.
Jotenki jää haliju olo(aina vain persaukisuus) jotta ei tuota nyt ihimemmiin tee mieli hehkutella.Lullan paino ei mua isoommin purista,tällääsen mätisäkin ku heittää siihen päälle niin aiva sama kuinka köykäänen menopeli sielä alla on, viimmeesiä se vetelöö ku yrittää saara mua liikutettua.
2019 tuloo kyllä superpaikkihin tonninen lulla vissihin millä meinaa puskia menemähän,mutta sitä en tierä koska tuloo tonninen katupeli josta voi sanua paarin pihas notta tää on rok än rol.Ku ykstoistaysiysin jäläkehen on kyllä ollu usiampi vuosi puuhastella soiva tonninen peli millolis hyökätty het hyökkäyksen terävimpähän kärkehen katukekkeriihinki mutta ei.Ei tullu ku tussahrus notta ajelkaa korvikkehella niin funtsitahan kuinka se tonninen rakenneltaas.
Mutta näin.Kyllä persaukisuus panoo katkeraksi,mutta osin oon yrittäny pirellä tuota järijen valuaki vähä taustalla vilahtamas.