Jyri
New member
Hei, ei tässä oo arvosteltu sun uutta 1000 Gixua, se kyllä pesee noi makaroonit missä lajissa vaanEikös tää Ducati osasto ole sitä![]()
Suurimmat erot tulee kuskeista...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, ei tässä oo arvosteltu sun uutta 1000 Gixua, se kyllä pesee noi makaroonit missä lajissa vaanEikös tää Ducati osasto ole sitä![]()
Oukkei, oukkei! Sitten sulla ei ole mitään jakoa!!Hei, ei tässä oo arvosteltu sun uutta 1000 Gixua, se kyllä pesee noi makaroonit missä lajissa vaan![]()
No ei siitä kikserin rivinelistäjäsingeristä saa isollakaan rahalla v-konetta... Ja ainakin itselläni se on juurikin se syy, miksi Ducatilla ajan.No ihan villinä arvauksena heitän että jos sen rahan mitä jää erotukseksi vaikka 749R:n ja kuussatkun gikserin välillä, laittaa sen gikserin ehostukseen niin ovat kyllä ulkomaistenkin lehtien testikuskit pyörtämässä puheitaan.
Toisaalta, Corollasta ei saa Porschea. Mutta Corolla voi kyllä näyttää takavalojaan sellaiselle.
Eikä sulla, nimim. "ohitus äffällä"Oukkei, oukkei! Sitten sulla ei ole mitään jakoa!!Hei, ei tässä oo arvosteltu sun uutta 1000 Gixua, se kyllä pesee noi makaroonit missä lajissa vaan![]()
![]()
![]()
Se Ducatin paremmuudesta hehkuttaminen johtuu vain joidenkin Ducati-kuskien alemmuudentunteesta, joten sitä ei tarvitse ottaa tosissaan. Sen lisäksi, että hehkuttelevat täällä omassa foorumissaan, ne vielä käyvät jatkuvasti muiden merkkien foorumilla ylihintaisia ja epäluotettavia kikottimiaan kehumassa. Ducati on prätkämaailman Fiat. Onneksi on jo kohta 20 vuotta kun pääsin niistä h*lvetin Fiatin autonromuista eroon. Vikaa oli niin maan perusteellisesti, mm. 1/2 vuotta vanhasta 127:sta leikkasi moottori kiinni! Luoja varjelkoon minua siltä, että joutuisin vielä sellaisen p*skakasan ottamaan.Ja miksi Ducati foorumissa aina pitää todistella miksi se on parempi kuin japanilaiset? Vastaavaa en ole nähnyt japanilaisten foorumeilla. Jos jokun topicci olisi "Hondan vahvuudet", niin olisiko siellä heti Ducce-kuskit haukkumassa honta-nivuskiihdyttimiä?
Pöh, mitään baijerilaisia.Ducati on prätkämaailman Fiat. Baijerilainen rivikutonen (V-kutoset ovat hanurista) on kotilon oltava ja prätkäpuolella Iso Punainen. Kyllä lähtee!![]()
Niin ne Baijerilaiset rivikutoset sopii hyvin liikennevaloissa kiusattaviksiBaijerilainen rivikutonen (V-kutoset ovat hanurista) on kotilon oltava ja prätkäpuolella Iso Punainen. Kyllä lähtee!![]()
Ei tuollainen testi kiinnosta Ducati-miehiä, pois se täältä!Noniin ei ollut sitten minun mielipiteitä, mutta löytyipä seiskapätkistä kunnon testi.
Niin.. ja vielä legon käännösEi tuollainen testi kiinnosta Ducati-miehiä, pois se täältä!Noniin ei ollut sitten minun mielipiteitä, mutta löytyipä seiskapätkistä kunnon testi.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kertoo paljon Ducati miehistä.... Toivottavasti musta ei tule tuollainen jos ostan joskus Ducatin.Ei tuollainen testi kiinnosta Ducati-miehiä, pois se täältä!Noniin ei ollut sitten minun mielipiteitä, mutta löytyipä seiskapätkistä kunnon testi.
![]()
![]()
![]()
![]()
..siis kertoo paljon ducatimiehen huumorintajusta. Hymiöt on näissä foorumeissa ihan tarkoituksella.. ei koristeena.Kertoo paljon Ducati miehistä.... Toivottavasti musta ei tule tuollainen jos ostan joskus Ducatin.Ei tuollainen testi kiinnosta Ducati-miehiä, pois se täältä!Noniin ei ollut sitten minun mielipiteitä, mutta löytyipä seiskapätkistä kunnon testi.
![]()
![]()
![]()
![]()
Eikös Hondakin käytä Brembon jarruja? Pääasiassahan noissa kaikissa mopoissa käytetään samoja osia, valmistusmaasta riippumatta. Onha nHD:ssakin nykyään japanilaista tekniikkaa...Kyllä tuo Ducati on kunnioitettavan hyvä tuote kun ottaa huomioon missä se on valmistettu. Italialaiseen tuotantotekniikkaan ja työntekoasenteeseen nähden uskomatonta että nuo vehkeet ylipäätään liikkuvat eteenpäin puhumattakaan siitä että jotkut ominaisuudet ovat jopa parempia kuin japseissa. Japani taas on ollut vuosikymmeniä tuotantotekniikan ja laadunvarmistuksen edelläkävijämaa, jossa myös on tärkeimmät tuotantotekniset lainalaisuudet kehitetty. Ei siis ihme että siellä tuotetaan laadukkaimmat, edistyneimmät ja edullisimmat tuotteet. Tuotantomääriä ei edes jaksa vertailla. Jotkut haluavat antaa rahansa italiaan, missä ne käytetään huolimattomasti osittain tuotteen valmistukseen ja osittain rikkinäisen tuotantokoneen ihmettelemiseen ja valittamiseen/riitelemiseen. Japanista puolestaan rahalla saa sitä vastaavan tuotteen.
Ihmetyttää vaan mitä ihmeellistä joku näkee juuri Ducatissa. Nekin osat mitkä niistä tekevät hyviä ostetaan italian ulkopuolelta (esim. Öhlins).
Oliko provokatiivisesti sanottu...?
...ei niillä mitään huumorintajua ole...siis kertoo paljon ducatimiehen huumorintajusta. Hymiöt on näissä foorumeissa ihan tarkoituksella.. ei koristeena.Kertoo paljon Ducati miehistä.... Toivottavasti musta ei tule tuollainen jos ostan joskus Ducatin.Ei tuollainen testi kiinnosta Ducati-miehiä, pois se täältä!Noniin ei ollut sitten minun mielipiteitä, mutta löytyipä seiskapätkistä kunnon testi.
![]()
![]()
![]()
![]()
Pukupellenäkin olen sen verran realisti, että ei tule mieleen lähteä kisaamaan autolla prätkän kanssa valoista, koska tiedän, miten siinä kävisi, ja reiskojakaan en omista. Prätkällä olen joskus vähän kouluttanut Volvo V70- kuskeja, jotka luulevat Bladea hitaaksi varmaan tylsän ulkonäön vuoksi.Niin ne Baijerilaiset rivikutoset sopii hyvin liikennevaloissa kiusattaviksi(piti tämäkin päästä sanomaan). Yleisin härnääjä valoissa on joku 5-sarjan bemu kuskina pukupelle reiskat silmillä. Vielä ei ole tullut M sarjalaista vierelle ja kaikki muut on pesty (myös autolla)...
Mitä siihen punaiseen tulee niin jätän sen omaan arvoonsa.![]()
Hei, ei näitä nettijutusteluita voi ottaa tosissaan. Huumoria kehiin, niin on hauskempaa. Nuo hymiöt kuvastivat todellakin sitä, että kommentti oli vitsiä, humoristinen.Kertoo paljon Ducati miehistä.... Toivottavasti musta ei tule tuollainen jos ostan joskus Ducatin.Ei tuollainen testi kiinnosta Ducati-miehiä, pois se täältä!Noniin ei ollut sitten minun mielipiteitä, mutta löytyipä seiskapätkistä kunnon testi.
![]()
![]()
![]()
![]()