Duke 690

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cmas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan ktm:n sivuilta löytyy duken kohdalta tämmöinen teksti, Secondary gear ratio 16:40...
Löytyy varmaan ohjekirjastakin?

Ainakin englannin kielisestä manuaalista toi löytyy teknisistä tiedoista...
Tosin ei olle samassa kohtaa missä ensiövedon ja vaihteiden välityssuhteet on, vaan chassis osiossa.

Ymmärsinkö nyt oikein et sekä Suzu-ukolla+emännällä on omat 690 duket?
Mitkäs nyt on fiilikset "ison" pyörän jälkeen?:orgmp2:

Ymmärsit oikein. Toisilla pareilla on samanlaiset tuulipuvut tai lenkkarit mutta meillä on samanlaiset mopot :grin:.

Toi pikkunen Duke on oikein hauska ja kevyt peli. Kiva mutkissa ja kaupungissa ketterä. Kulkee minkä tarvitsee jne. Pisin matka mitä tuolla olen nyt ajanut on noin 300km ja perse ei puutunut yhtään mutta SMT:n jakkaralla puutu. Kyllä minä tuon meinaan kesän tai kaksi pitää ja katsotaan mitä sitten. Mutta joo oikein hauska on laite.

18485670_10211413285620755_3324950513566172270_n6583c.jpg

Itestäki tuli Duke kuski, pitäs tosta R versio akrasta tuo db killeri repiä veks. Mitään käryä millä ruuvarilla/avaimella sen ruuvin sieltä saa veks ? Ei tahdo nähdä sitä millään ilman että ottaa sliparia irti.

Jonkin kokonen kuusiokolo. Jos ei muuten niin ottaa pöntön syliin kun ei ole kyllä kummoinen irroitella.

Muistaakseni killeri irtoaa 5mm kuusiokoloavaimella. Katso ettet pudota ruuvia sinne hiilikuitukotelon sisään (sitä on kiva onkia..ainakin jos "kuningasidea" killerin irroitukseen tulee hämärässä parkkihallissa )

Piti porailla vittuun se sielt, oli mutteri siel jotai ei päässy kiertämään. Noh ei se kovi iso vaiva lopulta ollu sai sen vekeen anyways :). Onkos Orgilaisilla kokemusta katin poistosta ? Vaatiikoo duke remappia sen jälkeen ? Tällaista katselin http://www.fresco-exhaust.com/690-duke-2012-2016-bypass-p-347.html?language=en&osCsid=b11e22fe3916103ce6a8a2f1073e9749&osCsid=b11e22fe3916103ce6a8a2f1073e9749
Vaatii uudet kartat jos se "katti" poistetaan (se pönttö siellä moottorin alla kun ei tietääkseni ole katalysaattori vaan vaimennin) tai ainakin varaosaluettelossa se tottelee nimeä "pre-silencer"

Vaatii uudet kartat jos se "katti" poistetaan (se pönttö siellä moottorin alla kun ei tietääkseni ole katalysaattori vaan vaimennin) tai ainakin varaosaluettelossa se tottelee nimeä "pre-silencer"

Aijaa, mulle kaik sanonu et se on katalysaattori :D , vitun ruma mohlo se on kyl.

Kotarikauppiaallla voit käydä lataamassa fillariin Akrapovicin kartan ja pelittää ihan ok.
Vanhassa pyörässäni oli toi Fresco + Akra + DNA filsut.

Tosin jos porasit sen DB-killerin irti niin olet hieman kusessa.
Ilman killeriä ja toi Frescon putki katin tilalla pyörä pitää sitten ihan HELVETILLISTÄ MEKKALAA.

Koitin itse aikanaan ja DB killeri sujahti takas Akraan akika vikkelään.

Itellä on Remuksen putki tilattu uuteen Duikkeliin ja käyttämätön DB killeri Akraan kiinnityspultteineen lojuu kaapissa jos haluut ostaa pois tarvittaessa.
DB killeri on 45 e KTM kauppiaalta tai 20 e multa sitten kun korvat vuotaa verta :thumbup:

Viimeksi muokattu:
On mulla se killeri tottakai tallessa. Eihän tuo vaadi nyt kuin, etsii sopivan pultin, johon heittää torxi/kuusiokolo pään. Ainaki täs mun -15 mallissa siella oli mutteri jossa ei ollu kantaa millekkään kuusiokololle/torxille. Pienet reunat oli jäljellä, ihan kuin siellä olisi ollut kuusiokolo mutta sitten se aukko olisi täytetty, että sitä ei saa poies niin poraaminen oli ainoa vaihtoehto.

Pitää kesänlopulla katella mitä keksii. Pitäskö se akra kartta heittää suoraan kehiin kun tossa R mallissa kun on tuo akra vakiona ? Menossa perjantaina 1000km huoltoon tosiaan. Vois samassa yhteydessä kysästä.

Piukas se db killeri oli myös siel putkessa, että en ees usko että tota ruuvia tarttee että pysyy siellä. Ajossa vielä lämpölaajenee tiukempaan sinne.

Viimeksi muokattu:
Kyllä se pultti ihan tarpeen on. Tärinä ei yhtään ainakaan avita. Ja kyllä se putki killerin ympärillä lämpenee ja laajenee ihan yhtä lailla.

Kyllä se pultti ihan tarpeen on. Tärinä ei yhtään ainakaan avita. Ja kyllä se putki killerin ympärillä lämpenee ja laajenee ihan yhtä lailla.

Juu, jos tarvetta laittaa takas niin laitan mä sen sinne pultilla :) . Lämpee ja laajenee se putki toki myös, kuten sanoit.

Back