Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei ole nii vaikka olen kuullut kylillä puhuttavan että jotku mopot vähän kovempaa kulkisivatkinsanoi:Ei ole Fazun voittanutta.![]()
Itseäkin ruvennut kiinnostaan Fasu. Ehkäpä tuore 600:nen olisi aluksi hankintalistalla. Kuinka "enduro" tuo ajoasento on? Onkohan vuosia katuendurolla ajaneelle kovinkin kyykky ajoasento?Oikein![]()
Omalla on nyt 3200km takana ja ei ole tarvinnut pettyä vielä. Mitä nyt suutinsarjan vois laittaa, tangon vaihtaa kun se ajoasento on kuitenkin aika enduro =) Jousitusta pistin eilen roimasti kireämmälle ja sitähän se kaipasikin.
Jep:2004. Täysin eri pyörä. Katselepa FZ6s tekniikkaa ja teho/painosuhdetta. On ruiskua, käynninestoa, digitaalia, jne.Muuttuuko FZS600 -> FZ6S:ksi vasta vuonna 2004? Onko kyseessä täysin erilaiset pyörät vai onko pelkkä "face lift"??
Tarkoitukseni ei mitenkään ole haukkua ”vanhaa” FZS600. Olen sitä vain tyypittänyt, enkä hauku.Hmm... monessa artikkelissa on kehuttu vanhempaa versiota paremmaksi kuin uutta.Tiedä sitten, kun en uudella ole ajanut.![]()
![]()
Mullakin on himassa joku brittilehti, jossa oli vanhan ja uuden vertailu. Uusi ei ollut mitenkään ylivoimainen voittaja, en muista oliko voittaja lainkaan.Tarkoitukseni ei mitenkään ole haukkua ”vanhaa” FZS600. Olen sitä vain tyypittänyt, enkä hauku.Hmm... monessa artikkelissa on kehuttu vanhempaa versiota paremmaksi kuin uutta.Tiedä sitten, kun en uudella ole ajanut.![]()
![]()
Tarkoitukseni oli kehua helvetisti FZ6S:ää. Se on hyvä pyörä. Minulle vaan turhan kevyt, snadi. Kaikki tuo on oppimiskysymystä, vaan kun olen painavammilla oppini saanut, ni…![]()
Noh, en ottanut sitä haukkuna, vaan piti laittaa vähän provosoivaa tekstiä jutun aikaansaamiseksi.Tarkoitukseni ei mitenkään ole haukkua ”vanhaa” FZS600. Olen sitä vain tyypittänyt, enkä hauku.
Tarkoitukseni oli kehua helvetisti FZ6S:ää. Se on hyvä pyörä. Minulle vaan turhan kevyt, snadi. Kaikki tuo on oppimiskysymystä, vaan kun olen painavammilla oppini saanut, ni…![]()
Sit kulutus nousee 8-10 litraan satkulFZ6S on loistava pyörä! Tästä tonnisesta en oo vielä mitenkään varma.
Tonninen on vasta ollu sisäänajossa ja siististikään ei näköjään 5,5 alitu. Mitä sit, ku käännän hanat kaakkoon?
Pikkufasun ajoasento on 1,8 metriselle bueno. Ajoin pyörällä yli 7 tkm ja kaipaan esim. sitä starttia: vähä peukaloa näytti ja heti tulille. Ny saa asetella ryyppyä ja hyvä jos kolmannella…
Juu kyllähän se näyttää syöpöttelevät jos noita kylmästartteja joutuu paljon tekeen. Toivottavasti se onkin vaan siitä kiinni =) Sillon ku ostin tuon ja ajoin kotiin, oli kulutus 4.9l/100km ensimmäisen 300km jälkeen. Eipä oo paljon noita lukemia hätyytelty sen jälkeen. Viikon päästä ois eka pidempi reissu, sitten saa ihan matkalukemiakin verrokiksi.Sit kulutus nousee 8-10 litraan satkulFZ6S on loistava pyörä! Tästä tonnisesta en oo vielä mitenkään varma.
Tonninen on vasta ollu sisäänajossa ja siististikään ei näköjään 5,5 alitu. Mitä sit, ku käännän hanat kaakkoon?
Pikkufasun ajoasento on 1,8 metriselle bueno. Ajoin pyörällä yli 7 tkm ja kaipaan esim. sitä starttia: vähä peukaloa näytti ja heti tulille. Ny saa asetella ryyppyä ja hyvä jos kolmannella…![]()
meitsil 04 vuosimallia oleva tonninen fasu ja myöskin melko "janoinen" kylmänä käynnistettäes![]()