Lambda eliminator rikastaa seosta hieman closed loop -aluella, poistaa aika hyvin pintakaasunykimisen. suosittelen ihan vakiopyöräänkin.
Kiitoksia laikkakone.Vaikuttaako tuo lamda eliminator kulutus mittarin toimintaan?Onko järkevää laittaa vakio pyörään pc:5.ttä että sais säädettyä sitä ala ja keskialueen vääntöä tasaisemmaksi?Edelleen kenelläkään kokemuksia siitä taylormaden slip-onista?
Rohkenen olla erimieltä siitä että uudesta asti kuuluisi voimakasta naputusta. Otimme syksyllä kaverin 954 ratapyörän ajettu31tkm, hänen tuttavansa 929 ajettu50tkm ja minun 954 ajettu72tkm pihalle samaan aikaan ja kuunneltiin käyntiääniä. Kaikissa oli vastikään vaihdettu jakopää taikka kiristin, venttiilit säädetty ja muutenkin kunnossa. Öljyinä kaikissa Castrol. 929 oli selkeästi mekaanisilta ääniltään hiljaisin( ei naputusta ollenkaan), seuraavaksi hiljaisin oli 954 ratapyörä(hiljaista tikitystä) ja mulla tuntuu kuin joku olis perustanut pajan konehuoneeseen. Ääni kuuluu selkeästi koneen vasemmalta puolelta ja häviää kierroksilla kuten edellä timpe on kuvaillut. Kylmänä käynnistäessä ääntä ei kuulu ainakaan minun pyörässä ennen kuin kone lämpiää. Luulisi ruiskutuslaitteiston pitävän ääntä kylmänäkin jos ääni siitä tulisi.