Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän on oikeestaan täysin uusittu mylly, joten lastentaudista on nimenomaan kysymys. Tosin aika fataali sellainen.Miten paljon 08 Blade on muuttunut 07:n moposta? Ovatko muutokset niiiiin SUURIA, että voitaisiin puhua lastentaudeista eli uuden mallin ennalta arvaamattomista ongelmista? Osanottoni, jos mopon rempan ajalle et saa ajoon muuta peliä.Heh. Vähintäänkin mielenkiintoista tää Brandtin huoltopolitiikka. Kuukauden vanha firebladeen aiotaan oikeasti tehdä iso moottoriremppa sen sijaan, että moottori tai pyörä vaihdettaisiin kokonaisuudessaan uuteen. Noh, ei kai siinä mitään, jos rahaa löytyy?![]()
![]()
Ainakin manuaalissa lukee, että jos on kipannut, niin pitäs käyttää virtalukko Off asennossa, jotta kallistuskulman tunnistin resetoituu. Mut sitä oot varmaan jo kokeillut..Hei kertokaas mikä on vikana. kun pyörä kaatui kevyesti paikallaan ja nyt kun yrittää käynnistää, niin pyörä ei käynnisty ja ajonesto rupee hälyttään? Pyörä on 03vm 954cc.
On käynyt OFF asennossa ja muutenkin oon yrittäny räplätä virtalukkoa. Pyörä siis oli käynnissä kun kaatui ja sammu sitten kyljellään ja nyt ei enään käynnisty. Ehrotuksia???Ainakin manuaalissa lukee, että jos on kipannut, niin pitäs käyttää virtalukko Off asennossa, jotta kallistuskulman tunnistin resetoituu. Mut sitä oot varmaan jo kokeillut..Hei kertokaas mikä on vikana. kun pyörä kaatui kevyesti paikallaan ja nyt kun yrittää käynnistää, niin pyörä ei käynnisty ja ajonesto rupee hälyttään? Pyörä on 03vm 954cc.
Tappokatkasija pohjassa?On käynyt OFF asennossa ja muutenkin oon yrittäny räplätä virtalukkoa. Pyörä siis oli käynnissä kun kaatui ja sammu sitten kyljellään ja nyt ei enään käynnisty. Ehrotuksia???Ainakin manuaalissa lukee, että jos on kipannut, niin pitäs käyttää virtalukko Off asennossa, jotta kallistuskulman tunnistin resetoituu. Mut sitä oot varmaan jo kokeillut..Hei kertokaas mikä on vikana. kun pyörä kaatui kevyesti paikallaan ja nyt kun yrittää käynnistää, niin pyörä ei käynnisty ja ajonesto rupee hälyttään? Pyörä on 03vm 954cc.
En ole huomannut mainittavaa tärinää millään kierroksilla.Jollain oli sellainen mielipide, että -08 Bladen moottori täristää 6000 - 12000 kierroksilla huomattavasti. Onko porukalla moisesta kokemuksia?
Niinpä vähän ajattelinkin.En ole huomannut mainittavaa tärinää millään kierroksilla.Jollain oli sellainen mielipide, että -08 Bladen moottori täristää 6000 - 12000 kierroksilla huomattavasti. Onko porukalla moisesta kokemuksia?
Ymmärrän jaketin tuntemukset täysin. Itsekin ihmettelin koeajolla uuden Busan nihkeää vetoa alle 4000 kierroksella taajamaliikenteessä. Kyllä...oikein siinä lukee...nihkeää vetoa ja hengettömyyttä.Aika mielenkiintoista kun moni on juuri hehkuttanut keskialueen tehoa ja vääntöä, sekä testeissä on pärjännyt mm. roll-oneissa ja dynokäppyröissäkin Bleidin teho- ja vääntökäyrät näyttää olevan todella vahvoilla muihin tonnisiin.Kävin koeajamassa tuota 1000rr:ää, taittuu kyllä eleettömästi kaarteisiin, vääntö on tonniseksi jopa ohut? Mutta ylhäältä lähtee.
![]()
Jenkeissä Honda on joitakin muutaman tuhat mailia ajettuja pyöriä vaihtanut täysiin uusiin, tuon öljynkulutuksen takia. Ei ne ehkä ihan vain mittausvirheiden takia noin tee...Ilmeisesti ne öljynkulutusjutut 08 Bladessa oli vaan jotakin mittaustavoista johtuneita harhoja tai mittausvirheitä koska tarinat niiltä tiimoilta loppuivat...vai onko 08 Blade-kalusto jo telakoitu talveksi?
Ymmärrän jaketin tuntemukset täysin. Itsekin ihmettelin koeajolla uuden Busan nihkeää vetoa alle 4000 kierroksella taajamaliikenteessä. Kyllä...oikein siinä lukee...nihkeää vetoa ja hengettömyyttä.
Samalla taustalla kuin jaket (= ajokokemus Speed Triplellä )kaikki muut pyörät alle 4000 tuntuu jotenkin ... vialliselta... se vaan johtuu siitä Triplen koneesta joka vetää lähes samalla tavalla 2000 ja 10000 kohdalla.
Uusi busa tuntuu alle 4000rpm:n nihkeälle, se on totta. Veto kyllä paranee siinä 4000rpm:n kohdalla niin rajusti että se varmasti osaltaan korostaa sitä.
Mun vanhassa busassa oli 2700rpm:lla 100nm vääntöä renkaalla, joten kyllä siellä alarekisterissäkin voimaa on vaikka se ei ehkä niin tunnu.
Juu, kuten huomasitkin en arvostellut Busaa muuten kuin sen tuntuman osalta. Pitää kyllä ihmetellä minne se kymmenen kilon vääntö niillä main saadaan feidattua?Ymmärrän jaketin tuntemukset täysin. Itsekin ihmettelin koeajolla uuden Busan nihkeää vetoa alle 4000 kierroksella taajamaliikenteessä. Kyllä...oikein siinä lukee...nihkeää vetoa ja hengettömyyttä.
Samalla taustalla kuin jaket (= ajokokemus Speed Triplellä )kaikki muut pyörät alle 4000 tuntuu jotenkin ... vialliselta... se vaan johtuu siitä Triplen koneesta joka vetää lähes samalla tavalla 2000 ja 10000 kohdalla.
Uusi busa tuntuu alle 4000rpm:n nihkeälle, se on totta. Veto kyllä paranee siinä 4000rpm:n kohdalla niin rajusti että se varmasti osaltaan korostaa sitä.
Mun vanhassa busassa oli 2700rpm:lla 100nm vääntöä renkaalla, joten kyllä siellä alarekisterissäkin voimaa on vaikka se ei ehkä niin tunnu.
No tosiaan kuten sanoit se kontrasti on melkoinen kun samassa hetkessä laite liitää niin, että paras olisi olla silloin lentokentän kiitoradalla...
Varsinkin K1-7 busan profiili tuo täällä mieleen vanhan Katanan profiilin 80-luvun alusta ja siksi pidänkin myös Busan muodosta. Vanhempi Busa on jopa tyylipuhtaampi kaunotar.
Joo, no voin kertoa että mun "mittavirhe" on pahentunut 1/2L per 5000km -> 1/2L per 2000km. näillä näkymin seuraavassa huollossa tulen avautumaan aika runsaasti. Niin ja tolla on nyt ajettu n. 15tkm.Ilmeisesti ne öljynkulutusjutut 08 Bladessa oli vaan jotakin mittaustavoista johtuneita harhoja tai mittausvirheitä koska tarinat niiltä tiimoilta loppuivat...vai onko 08 Blade-kalusto jo telakoitu talveksi?