Tuanoinnii.....
Onhan se nyt varsin mielenkiintoinen lähtökohta..... jos.....
Gynther on suunnittelussaan lähtenyt sille tielle, että
rakennetaan hieno systeemi jonka käyttöikä on sama kuin
hyvin ylläpidetyllä avoimella ketjut-rattaat ratkaisulla

.
Eiköhän ole vaan syytä ottaa hattu kouraan ja todeta:
Wuituix män hyvä ajatus ja yritys

.
Taitaa olennaisin asia olla taas kerran:
Miten ja miksi ?
No juu-ei..... mietitääkö hetki materiaaleja... mitoituksia... massoja..... voimia ym.
Tarkastellaan koko hökötystä, eikä vaan yksittäisiä laakereita tai rasvoja ym.....
Koko toosahan on noilla massoilla ja rasituksilla pahimmillaan kuin kattilallinen spagua

.
Alkaako avautua?
Toimiihan tuo pitkään kun ajelee "varovasti", "nätisti" ja huolehtii ettei voitelu
sakkaa missään vaiheessa mistään syystä.
Kannattaa oikeasti lähestyä asiaa siitä kulmasta, että kyseenalaistaa moiset
tekniset ratkaisut voimansiirron osalta..... ellei niiden etuja kokonaisuudessaan ja
pitkässä juoksussa saada lunastettua.
Jos ei näin käy..... on vain yksi vaihtoehto.... HÄPEÄ!
Vain merkkiuskovaisten "sokeus" ja fanaattisuus voi ylläpitää moisenlaista
täydellistä ja mittavaa katastrofia..... ilman "nyt vittu riittää" ilmiötä joka konkretisoituu
lompakolla ja ostajan valinnoilla "äänestämällä".
Jos joku homma on susi, se sitten vaan on susi

.