• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ghost rider

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ST1050
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ST1050

New member
Tuli tässä mieleen tuo "hemmo" kun luin uusinta Bike-lehteä. Yksi toimittajista oli julkaissut ko. tyypin oikean nimen ja saanut sen jälkeen puhelun Ruottin puolelta, että mitäs v..a mun nimeä meette julkaisemaan ilman lupaa. Kukahan tuo Ghost rider oikein on ja onko oikein elävien kirjoissa vielä? Huhuja on, että kolme kuskia on ollut niissä videoissa. (Sinänsä hullua touhua tuo on jos ei ole lavastettua).

miehen nimihän on pidemmän aikaa ollut jo tiedossa, mutta tälläisestä että kolmea eri kuskia olisi käytetty en kyllä ole kuullut. lavastuksesta en tiedä, muistan jonkun ruotsalaisen dokkarin nähneeni jossa poliisimies oli melko huolissaan tän kaverin tempuista
smile_org.gif
enkä tiedä miten helposti sais tuommosia tienpätkiä vuokralle, etenkää tukholman keskustasta.

Tuskin on lavastettuja jos ajaa 70km moottoritietä 280km/h keskinopeudella. Saisi aika paljon maksaa että saisi tuon tien käyttöönsä.
biggrin.gif

Tuskin on lavastettuja jos ajaa 70km moottoritietä 280km/h keskinopeudella. Saisi aika paljon maksaa että saisi tuon tien käyttöönsä.
biggrin.gif
Mutta treenata & yrittää voi vaikka 6000 kertaa, pätkän voi kuvata osissa ja itsekin äijä taisi PB:ssä tai jossakin englannin lehdykässä mainita kuinka käyttää radiopuhelimella varustettuja tähystäjiä eli jos jossain paikkeilla on mahdoton ruuhka niin tähystäjä vinkkaa ennalta että nyt ei kannata 300km/h vetoa yrittää.

Onko viihdettä? Leikkiä toisten hengellä? Onko sekin viihdettä, jos menee torille ampuilemaan haulikolla ihan vaan päiden yli? Vai meinaatteko tosiaan, että tuo jätkä on niin helvetin ylivertainen kuljettaja, ettei mitään voi sattua? Entä jos s suhauttaa 300kmh jonkun paapan ohi ja ukko luultavasti vähän säikähtää. Voiko jotain käydä? Mitä vittua, vai vielä viihdettä. Kummallista , ettei motoristien arvostus ole kohillaan.

Mun frendi heitti henkensä, kun yksi tollanen viihdetaiteilija veti keula pystyssä päälle. Revi siitä viihdettä. Ja kukkahatut voit työntää.

Ghostrider kuoli jo muutama vuosi sitten, ihan oikeesti!
tounge.gif
Siitä nimikin tulee - "Kummitusajaja"

Mun frendi heitti henkensä, kun yksi tollanen viihdetaiteilija veti keula pystyssä päälle. Revi siitä viihdettä. Ja kukkahatut voit työntää.
Yksi millainen? Keulija? Vauhdikkaasta ajamisesta videota tekevä henkilö? Tosi valottava juttu...

Onpa minullakin mm. yksi lapsuuden kaveri ammuttu, mutta en mene kaikkia aseiden omistajia nimittämään esim. vitun pelleksi.

Niin ja siihen alkuperäiseen kysymykseen niin Patrick on etunimi, sukunimeä en muista. Tuossa porukassa on useampikin ajomies ja olen minäkin antanut itselleni kertoa, että muutama jamppa tekee tarvittaessa vetoja.

PS. olisi tosiaan pitänyt käyttää tosiaan mennyttä muotoa, kun se on NIIN död...
tounge.gif

Ja kokoaja tulee uutta pätkää? Taitaa aika ghots olla siin tapaukses. Tai sit niit on monia heppuja.
lookaround_orig.gif

Itse ajelen rauhallisesti ja siististi, mutta kyllä tykkään katsella noita Kostin juttuja. Ammattimies on aina ammattimies, vaikka huonompikin.
-Sergei-

Itse olen ymmärtänyt, voin olla väärässäkin, että GR vetää lähinnä vain motareilla ja kehäteillä, jossa ei ole jalankulkijoita/pyöräilijöitä. Tosin varmaan pahaa jälkeä tekisi 250kmh auton perään ajokin.

Itse olen ymmärtänyt, voin olla väärässäkin, että GR vetää lähinnä vain motareilla ja kehäteillä, jossa ei ole jalankulkijoita/pyöräilijöitä. Tosin varmaan pahaa jälkeä tekisi 250kmh auton perään ajokin.
Mitä jos se ajaa kukkahattu-customkuskin päälle 250km/h lasissa motarilla? Onks se ihan ok?
nixweiss.gif

Yleisillä teillä leikkiminen on aivan ääliömäistä. Laskekaapa fiksummat piruuttanne paljonko on voimia liikkeellä kun tuollainen parisataa kiloa + kuskinpaino tulee 200 km/h esim. risteyksessä kylkeen. Soon aivan sama mitä sille pelleilijälle tapahtuu. Itse ottaa tietoisen riskin pöljyillessään. Mutta kun siltä toiselta osapuolelta ei kysytä haluaako se sen "teidenritarin" päällensä
veryangry.gif

Back