Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohta varmaan kauppiaat dumppaavat Quest-varastojaan edullisesti, kun jenkeissä on Quest 2 jo myynnissä.Tommonen Questi pitää ilmeisesti ostaa hetimmiten
Katselin sitä itsekin yksi ilta mutta en löytänyt siitä mitään uutta noin pikaisella vilkasulla - näytti olevan suunnattu pohjois-amerikan ja Puerto ricon markkinoille ...jos ymmärsin oikein.Kohta varmaan kauppiaat dumppaavat Quest-varastojaan edullisesti, kun jenkeissä on Quest 2 jo myynnissä.Tommonen Questi pitää ilmeisesti ostaa hetimmiten
OnnittelutTätä keskustelua innokkaana seuranneena tilasin Garmin Questin tänään. Odotan innolla milloin sen saan.
kerrothan miten toimii motossa. Vaikuttaa hiukan enemmän jos ei kokonaan autoon suunatulta?Mielenkiintoista keskustelua aiheesta. Minä ajattelin törsätä rahani tuollaiseen:
http://www.one-pro.fi/tuotteet/navigointilaitteet/navigon.html
Saisi mukavasti heitettyä välillä autoon tai jopa polkupyörään kun terassilta suunnistaa kotiin yön pimeinä tunteina.
Muistin määrä oli ainoa minkä minäkin löysin eli sikäli kun oikein ymmärsin niin kakkosessa on sisällä jo ameriikan manner ja sen lisäksi on 140MB vapaana käyttäjän omille mapeille. Kun ykkösessä on 115MB total muistia mapeille.Katselin sitä itsekin yksi ilta mutta en löytänyt siitä mitään uutta noin pikaisella vilkasulla - näytti olevan suunnattu pohjois-amerikan ja Puerto ricon markkinoille ...jos ymmärsin oikein.
Jotain kumivaimennusta kannattaa olla välissä. Mulla on vastaava RAM kiinnike, mutta kumipallonivelellä varustettuna ja katteessa kiinni. Sekä kate että kumikuula toimivat kaksivaiheisena iskunvaimentimena.ilmeisesti matkavauhti oli sen verran kova, että tärinästä kului Questin liittimet pohjassa ihan montulle ja alkoi tulla kontaktihäiriöitä matkalla. Myös telineestä paloi vähän muovia kiinni Questiin.
Semmoinen vika tuli laitteeseen, että oli ilmeisesti liikaa vanhoja reittejä laitteessa ja muutenkin liian pitkiä reittejä tyyliin Amsterdam - Bordeaux. Kun kerran menin harhaan, niin ilmoitti laskevansa uudestaan, mutta meni juntturaan ja ilmoitti reittimuistin olevan täynnä. Piti bootata jotain 20 kertaa, että luovutti ja alkoi taas pelittää. Poistin samantien kaikki reitit ja käytin lyhyempiä reittejä. Vähän pelästytti, kun ei ollut paperikarttaa mukana.
Minulla on Questin oma mopoteline eli tämmönen ja se on mopossa kiinni omalla patentilla näinilmeisesti matkavauhti oli sen verran kova, että tärinästä kului Questin liittimet pohjassa ihan montulle ja alkoi tulla kontaktihäiriöitä matkalla. Myös telineestä paloi vähän muovia kiinni Questiin.
Kyllä todennäköisesti tulee. Kysyin MP05 näyttelyssä mp-poliisilta miten pitäisi laitteet kiinnittää. Heillä on radiot yms. laitteet jämerästi kiinnitettynä tankoon ja runkoon, mutta kumityynyin erotettuna. He vakuuttivat, ettei yksikään laite kestä pitemmän päälle ilman niitä vaikka kuin olisi tärinänkestävä laite ja pultattu kiinni. Väkisin joskus tärskähtää kunnolla esimerkiksi ajettaessa vauhdilla jonkin oksan tai kanttareen yli. Pollareilla tietty kertyy kilometrejä enemmän ja ajavat ehkä keskivertoa enemmän huonoillakin teillä, mutta juuri tuosta syystä laitoin tärinänvaimennuksen, vaikka on tuo lukittava Questin teline. Lukittava teline auttaa, mutta ei aina estä vahinkojaTuossa Questin omassa telineessä on erillinen lukitusnappi (kuvassa "tässä päässä" keskellä) joka pitää huolen että Quest ei pääse liikkumaan siinä telineessä. Tällöin ei tule noita kontaktiongelmiakaan.
Testasin nyt ensimmäisen reissun tuota TomTom5:sta Nokia 6260 luurin kanssa ja toimii kyllä mainiosti. Softahan on julmetusti monipuolisempi kuin Navicore. Luuri on mulla yläkolmiossa kannykkätelineessä kiinni ja GPS mollukka repussa tai tankin päällä karttataskussa.Onkos kellään kokemusta Tomtomin Mobile 5:sta s60 puhelimissa?
Itse asiassa olen vieläkin täällä Torremolinoksen ja Fuengirolan välillä. Vettä sataa nyt meikäläisen tuurilla, kun ei ole tullut koko kesänä yhtään. Vähän kahden vaiheilla jätänkö mopon tänne mökille säilöön, kun pitäisi lähteä takaisin ja melkein koko matka sataa ennusteiden mukaan.Missäpäin epsanjaan kävit, reitti kiinnostaa aina...
Itse asiassa olen vieläkin täällä Torremolinoksen ja Fuengirolan välillä. Vettä sataa nyt meikäläisen tuurilla, kun ei ole tullut koko kesänä yhtään. Vähän kahden vaiheilla jätänkö mopon tänne mökille säilöön, kun pitäisi lähteä takaisin ja melkein koko matka sataa ennusteiden mukaan.
Tuo on varmasti totta - mulla tuo "varsi" hieman vaimentaa mutta eipä tuohon olisi kova homma kehittää kumityynyjä; pistämpä idean tuonne "kehitysosastolle"...Kyllä todennäköisesti tulee. Kysyin MP05 näyttelyssä mp-poliisilta miten pitäisi laitteet kiinnittää. Heillä on radiot yms. laitteet jämerästi kiinnitettynä tankoon ja runkoon, mutta kumityynyin erotettuna. He vakuuttivat, ettei yksikään laite kestä pitemmän päälle ilman niitä vaikka kuin olisi tärinänkestävä laite ja pultattu kiinni. Väkisin joskus tärskähtää kunnolla esimerkiksi ajettaessa vauhdilla jonkin oksan tai kanttareen yli. Pollareilla tietty kertyy kilometrejä enemmän ja ajavat ehkä keskivertoa enemmän huonoillakin teillä, mutta juuri tuosta syystä laitoin tärinänvaimennuksen, vaikka on tuo lukittava Questin teline. Lukittava teline auttaa, mutta ei aina estä vahinkojaTuossa Questin omassa telineessä on erillinen lukitusnappi (kuvassa "tässä päässä" keskellä) joka pitää huolen että Quest ei pääse liikkumaan siinä telineessä. Tällöin ei tule noita kontaktiongelmiakaan.