Morjensta vaan!
Mulla on tälläinen varttikatteellinen vesibandiitti kovasti kiikarissa ja eräs asia tässä vaivaa. On suzukibandit.orgit luettu enkä suoraan löytänyt haullakaan (tai sitten en osaa etsiä oikein), mutta:
Pitääkö tällaisessa ruiskuvehkeessä aftermarket sliparin asennuksen jälkeen säädättää ruisku jottei käynti sen jälkeen tapahdu liian laihalla tai tule muita ongelmia, vai osaako se pömpeli itse optimoida itsensä? Siis niin, ettei mitään vaaraa pidemmän päälle konerikoista tai vahingoista ole.
Voinko siis heivata orkkis-änkkärin tallin nurkkaan, painella kauppaan, ostaa uuden sliparin, lyödä sen pyörään kiinni ja sitten vaan naatiskella äänistä ja keväämmällä ilometreistä, vai onko edessä vierailu pajalle? Tai vaihtoehtoisesti voinko ostaa jonkun näistä esimerkiksi nettimotossa jo valmiiksi erikseen myytävällä sliparilla varustetun pelin ilman sen kummempia huolia säädättämisien teosta tai tekemättä jättämisistä? Kokoputkistoja ei ole tarkoitus laitella.
*muoks: Ilmeisesti ei siis ole säädöille välttämätöntä tarvetta. Kuinkas olette itse tehneet pyörienne kanssa mikäli vakiopönttö on vaihtunut muuhun?