Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
24000km huollossa tyyliin kaikki venttiilien säätöpalat vaihtoon.....miksi??? Ku ite en näist tajuu, jollain muulla tietoo/kokemuksia?
Nooh, eipä oo ikinä omana aikanani mopo käynyt noin kauniisti ja mua ei todellakaan ryöstetty laskulla, iso kimppu ruusuja kantakorjaamolleni 
Ei menny vaihtoon kun 15 säätöpalaa, yks jäi vanhoistaNooh, eipä oo ikinä omana aikanani mopo käynyt noin kauniisti ja mua ei todellakaan ryöstetty laskulla, iso kimppu ruusuja kantakorjaamolleni
![]()
Mistäs sen pystyy tarkistamaan?
Ostin oman 2010-mallisen reilu kuukausi sitten käytettynä, joten ei oo hajuakaan onko tuota tehty.
Mun muistaakseni akun kaapelikin oli joskus löysällä..Huono olen ohjeita antamaan. Mulla oli tollanen mopo ja ajelin sillä piirua vaille 100 000km ja mittaristo ei koskaa kikkaillut. Hemmetin luotattava mopo. Siitä se mieleen tulikin ettei vaan olis jossain vettä. Ainoa juttu mikä petti oli vaihteen tunnistin.
Mun muistaakseni akun kaapelikin oli joskus löysällä..
Hyvän huollon perukoilta siisEi muute ollu. Se oli kokonaan kiinnittämättä ja penkki piti paikoillaan.

Hyvän huollon perukoilta siis![]()
Vieläkin ihmettelen mite hitos toi tapahtu Juu täytyy noita perusteellisemmin vielä käydä läpi.
Onkohan noissa mittaristoissa noin muuten ilmennyt kenelläkään vikoja?
Mites voisko tuo virtalukko kuitenkin oireilla tuolla tavoin?

Sama recall. Oli vain itseltä jäänyt huomiotta. Muutama ihmeellinen akun tyhjentyminen selittyi sitten tällä tavalla.
Minkäs mittasia ja painoisia kuskeja tällä mopolla on? Entäs kaks päällä liikkuvia?