Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samanlaiset sivuposket on toisessakin tamperelaisessa turbopyörässä, sini/keltainen supermotolook.On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti![]()
Ainahan se voi lipsahtaa, jopa kokemustakin löytyy siltä saraltaÄlä nyt saateri leiki liika sillä pelillä!tulee vielä vekkiä komeeseen pyöräänei sillä että epäilisin sun taitoja mut ainahan se voi lipsahtaa
niinku mulla meinas nääs viime vkl
Sain acen keulimaan jopa kolmosella hyvästä patista jota en huomannu![]()
![]()
Nyt löytyi toinen aihio Turusta, kai sitä pitää kaveri tehdä nykyiselle turbolle, ettei tule yksinäiseksi.Tehdään sitten toinen, jos tuo menee rikki.
Olen tässä jo hetken etsinyt toista aihiota, ja visiotkin sitä varten on valmiina. Tehdään siitä vieläkin erikoisempi, ja ehkä pikkusen tehokkaampi.
Uusi aihio näytti ostettaessa tältä :Nyt löytyi toinen aihio Turusta, kai sitä pitää kaveri tehdä nykyiselle turbolle, ettei tule yksinäiseksi.Tehdään sitten toinen, jos tuo menee rikki.
Olen tässä jo hetken etsinyt toista aihiota, ja visiotkin sitä varten on valmiina. Tehdään siitä vieläkin erikoisempi, ja ehkä pikkusen tehokkaampi.
Tästä seuraavasta, tulee erikoinen, sen lupaan.
Päreet löytyi rajusti oikealle kaadutusta dukesta, laitan kuvaa sitten kun katteet on saatu korjattua / ostettua uudet.