GSX-R 1216 Turbo.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NoFuel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
3687128015_bdbf1fb6fa_b.jpg
Asiaa!
bowdown.gif

Mansecruisingissa tota kuolasin. Näytti tellu aika möhköltä siinä vieressä. Eikä ollu yks eikä kakskaan teinicorollapissisamisviikseä, ketkä tota luuli jammuksi. Paras kommentti minkä kuulin oli: Kato! Tosson vapaavirtaussuodatin! No siis, kyllähän siinä onkin...

On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti
tounge.gif

Älä nyt saateri leiki liika sillä pelillä!tulee vielä vekkiä komeeseen pyörään
sad_orig.gif
ei sillä että epäilisin sun taitoja mut ainahan se voi lipsahtaa
smile_org.gif
niinku mulla meinas nääs viime vkl
biggrin.gif
Sain acen keulimaan jopa kolmosella hyvästä patista jota en huomannu
biggrin.gif

Tää on kyllä todellakin hieno. Tämänkin tekijä kyllä kuuluu kastiin teen mitä haluan ja toiset tekee sitten mitä osaa.
bowdown.gif

Videoo olis kyllä kiva nähdä, tai sitten pitää lähtee Tampesteriin paikanpäälle bongailemaan.

On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti  
tounge.gif
Samanlaiset sivuposket on toisessakin tamperelaisessa turbopyörässä, sini/keltainen supermotolook.
Sattuupa majailemaan vielä samassa tallissa
biggrin.gif

Älä nyt saateri leiki liika sillä pelillä!tulee vielä vekkiä komeeseen pyörään
sad_orig.gif
ei sillä että epäilisin sun taitoja mut ainahan se voi lipsahtaa
smile_org.gif
niinku mulla meinas nääs viime vkl
biggrin.gif
Sain acen keulimaan jopa kolmosella hyvästä patista jota en huomannu
biggrin.gif
Ainahan se voi lipsahtaa, jopa kokemustakin löytyy siltä saralta
tounge.gif

Ei näitä lasivitriinissä pidetä, kovaan ajoon tämäkin on tehty.

Tehdään sitten toinen, jos tuo menee rikki.
Olen tässä jo hetken etsinyt toista aihiota, ja visiotkin sitä varten on valmiina. Tehdään siitä vieläkin erikoisempi, ja ehkä pikkusen tehokkaampi.

saateri kun olis aikaa ja rahaa rakentaa tommosia!taitoo saattas löytyä ja kaverilla olis ihan jees aihio jonka taidan lunastaa itselleni mut reissuhommat ja "köyhyys" tai sit liian suuret menot rajottaa rakentelu intoa!tarvis maksaa nuoruuden hölmöilyt huonojen kauppojen takia ja autot sun muut ensin pois niin sitten
smile_org.gif

Olen tässä jo hetken etsinyt toista aihiota, ja visiotkin sitä varten on valmiina. Tehdään siitä vieläkin erikoisempi, ja ehkä pikkusen tehokkaampi.
Nyt löytyi toinen aihio Turusta, kai sitä pitää kaveri tehdä nykyiselle turbolle, ettei tule yksinäiseksi.

Tästä seuraavasta, tulee erikoinen, sen lupaan.

Harvoin (tuskin koskaan) rakennetusta kyykkypyörästä sanon että hieno mutta nyt pitää sanoa. Ei turhaa tuningtilpehööriä ja pystyyn nostettua perää vaan hillityn asiallinen
smile_org.gif

Nyt löytyi toinen aihio Turusta, kai sitä pitää kaveri tehdä nykyiselle turbolle, ettei tule yksinäiseksi.

Tästä seuraavasta, tulee erikoinen, sen lupaan.
Uusi aihio näytti ostettaessa tältä :

9229_128039409770_806194770_2276459_3526917_n.jpg

2 Tunnin pajatyöskentelyn jälkeen tältä :

06092009437.jpg

Päreet löytyi rajusti oikealle kaadutusta dukesta, laitan kuvaa sitten kun katteet on saatu korjattua / ostettua uudet.

Osat on kiinni lähinnä hahmotusta varten, keula on mm. vino, maski rikki, tankissa törkeitä hiertymiä, ja takakate on halki.

Pääasia, että näyttää "ehjältä" vasemmalta puolelta.

Remmiahdin kiinnostaisi laittaa tähän, kun noita turboja on ollut jo 3.
Swingiin voisi tähä projektiin tehdä 20cm jatkopalat.

Back