Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä mä sitten oon kattellu. Kyseinen yksilö tuntuu luovuttavan parkissa aika paljon vaan öljyä alleenSamanlaiset sivuposket on toisessakin tamperelaisessa turbopyörässä, sini/keltainen supermotolook.On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti![]()
Sattuupa majailemaan vielä samassa tallissa![]()
Project 1 "Leskentekoväline" saattaa kohta tipahtaa myyntiin, eli tämä valko/harmaa caferacer.Tätä mä sitten oon kattellu. Kyseinen yksilö tuntuu luovuttavan parkissa aika paljon vaan öljyä alleenSamanlaiset sivuposket on toisessakin tamperelaisessa turbopyörässä, sini/keltainen supermotolook.On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti![]()
Sattuupa majailemaan vielä samassa tallissa![]()
![]()
Millos näitä alkaa riittään myyntiin asti? Jos joskus niin ota yhteyttä![]()
Ja noin kauniin aihion menit sitten rikkomaan... Valmis näyttelypeli ihan tuollasenaankinUusi aihio näytti ostettaessa tältä :Nyt löytyi toinen aihio Turusta, kai sitä pitää kaveri tehdä nykyiselle turbolle, ettei tule yksinäiseksi.Tehdään sitten toinen, jos tuo menee rikki.
Olen tässä jo hetken etsinyt toista aihiota, ja visiotkin sitä varten on valmiina. Tehdään siitä vieläkin erikoisempi, ja ehkä pikkusen tehokkaampi.
Tästä seuraavasta, tulee erikoinen, sen lupaan.
![]()
Yksipuolinen olisi tuohon just eikä melkein.Swingin kanssa onkin sitten ihmettelemistä... Stna
Aikani mietin myös monoswingiä, mutta oikean pituisen tekeminen olisi melko haastavaaYksipuolinen olisi tuohon just eikä melkein.Swingin kanssa onkin sitten ihmettelemistä... Stna
jaa a, aika vaikea laskea. Pelkästään säästettyjä kuitteja on noin 8K€ + oma ja muiden aika yms...Mitäs sulla on uponnut euroja tuohon ekaan projektiin? about?
Kiitos kiitos.Onnea näyttelymenestyksestä!![]()
Super Duken tankin sais kolmeen hunttiin eBaysta --> http://global.ebay.com/KTM_Sup....temTankin kanssa en rupea tappelemaan enempää, koska ei sitä todennäköisesti saisi muovihitsaamalla pitäväksi. Teen kokonaan uuden tankin rosterilevystä, ja tuo rikkinäinen superduken tankki jätetään vain dummikuoreksi siihen päälle.
Löytyy jo superduken tankkin, jonka olen leikannut myötäilemään suzukin runkoa.Super Duken tankin sais kolmeen hunttiin eBaysta --> http://global.ebay.com/KTM_Sup....temTankin kanssa en rupea tappelemaan enempää, koska ei sitä todennäköisesti saisi muovihitsaamalla pitäväksi. Teen kokonaan uuden tankin rosterilevystä, ja tuo rikkinäinen superduken tankki jätetään vain dummikuoreksi siihen päälle.
Tuli mieleen tämä kun noita osia selailin.