GSX-R 1216 Turbo.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NoFuel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kytkimen painelevyn voi näemmä asentaa väärinpäin, yllätys että on edes toiminut.

9229_128880559770_806194770_2288281_7289248_n.jpg

Takahäkki pitäisi jotenkin taikoa suoraan runkoon kiinni.
240 leveä takarengas toisi perään kaivattua massiivisuutta.
9229_128880564770_806194770_2288282_3844836_n.jpg

On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti  
tounge.gif
Samanlaiset sivuposket on toisessakin tamperelaisessa turbopyörässä, sini/keltainen supermotolook.
Sattuupa majailemaan vielä samassa tallissa  
biggrin.gif
Tätä mä sitten oon kattellu. Kyseinen yksilö tuntuu luovuttavan parkissa aika paljon vaan öljyä alleen
biggrin.gif

Millos näitä alkaa riittään myyntiin asti? Jos joskus niin ota yhteyttä
biggrin.gif

On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti  
tounge.gif
Samanlaiset sivuposket on toisessakin tamperelaisessa turbopyörässä, sini/keltainen supermotolook.
Sattuupa majailemaan vielä samassa tallissa  
biggrin.gif
Tätä mä sitten oon kattellu. Kyseinen yksilö tuntuu luovuttavan parkissa aika paljon vaan öljyä alleen  
biggrin.gif

Millos näitä alkaa riittään myyntiin asti? Jos joskus niin ota yhteyttä  
biggrin.gif
Project 1 "Leskentekoväline" saattaa kohta tipahtaa myyntiin, eli tämä valko/harmaa caferacer.

Tehdään sitten toinen, jos tuo menee rikki.
Olen tässä jo hetken etsinyt toista aihiota, ja visiotkin sitä varten on valmiina. Tehdään siitä vieläkin erikoisempi, ja ehkä pikkusen tehokkaampi.
Nyt löytyi toinen aihio Turusta, kai sitä pitää kaveri tehdä nykyiselle turbolle, ettei tule yksinäiseksi.

Tästä seuraavasta, tulee erikoinen, sen lupaan.
Uusi aihio näytti ostettaessa tältä :

9229_128039409770_806194770_2276459_3526917_n.jpg
Ja noin kauniin aihion menit sitten rikkomaan... Valmis näyttelypeli ihan tuollasenaankin  
lookaround_orig.gif

Tankin kanssa en rupea tappelemaan enempää, koska ei sitä todennäköisesti saisi muovihitsaamalla pitäväksi. Teen kokonaan uuden tankin rosterilevystä, ja tuo rikkinäinen superduken tankki jätetään vain dummikuoreksi siihen päälle. Pakkelointia, ja hiomista siis tiedossa moneksi päiväksi...

IHI RHB31 ahdin kiinnostaisi, mutta aika suolaista maksaa 1500€

Kotarin tankki näyttää tosi komialta tuossa!
Peräkatekaan ei näyttäisi pahalta, mutta ilmankin hieno ja härskihkö.

Jos olet myymässä tuota harmaata pyörää, mimmoista hintaluokkaa noin karkeasti olet ajatellut?

Vedä umpeen tuo swingin ja yläpuolella kulkevan tukiraudan välinen hole.

Bomberifoorumissa on meneillään äänestys Suomen siisteimmästä taistelijasta. Äänestys

Edellinen projekti melkoisena ääniharavana, nro 1

Juurikaan ei ole edistystä tapahtunut, kone tuli nypättyä pois rungosta.

Nyt alkaa armoton hiominen, että rungosta saa tasaisen, ennen pulveriin menoa.

28102009509.jpg

Tankin kanssa en rupea tappelemaan enempää, koska ei sitä todennäköisesti saisi muovihitsaamalla pitäväksi. Teen kokonaan uuden tankin rosterilevystä, ja tuo rikkinäinen superduken tankki jätetään vain dummikuoreksi siihen päälle.
Super Duken tankin sais kolmeen hunttiin eBaysta --> http://global.ebay.com/KTM_Sup....tem

Tuli mieleen tämä kun noita osia selailin.
Löytyy jo superduken tankkin, jonka olen leikannut myötäilemään suzukin runkoa.

Romutorilta ostin omani, hinta taisi olla reilun satasen.

Back