• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

GSX-R 750

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kusiaisessa sai ykköselläkin painaa menemään ihan kunnolla ilman, että joutui ajamaan yhdellä renkaalla.
smile_org.gif
636 kawa nii nostaa vakioväleilläki ykkösellä kevyesti kiihdytykses. Kakkosellakin nousee täyskiihdytyksessä jos sattuu pienikin pomppu olemaa tiessä
wink.gif

Messuilla tuli käytyä ja mikään uusi malli ei oikeastaan säväyttänyt, joten käytettyä hakusessa.

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=721273

Onkos tuo pyörä tuttu jollekkin muulle kuin omistajalleen? Ihan vaan sen takia, ettei ole mikään "Ai toi on se Jarkon vanha ekana päivänä hyppyrimäestä lepikkoon" peli. Ajattelin tuosta mahdollisesti kauppaa hieroa. Ainakin kilsat ovat vähäiset ja muutenkin vaikuttaa ilmoituksen perusteella ihan ok peliltä.

Mitäs sanotte hinnasta? Lähellä alle 10tkm ajettuja tonnisia, mutta tuossa ajokilometrit tosiaan aika vähäiset niin voisi olla jo ehkä järkevä ostos.

Kiitoksia jo etukäteen.

Messuilla tuli käytyä ja mikään uusi malli ei oikeastaan säväyttänyt, joten käytettyä hakusessa.

Onkos tuo pyörä tuttu jollekkin muulle kuin omistajalleen? Ihan vaan sen takia, ettei ole mikään  "Ai toi on se Jarkon vanha ekana päivänä hyppyrimäestä lepikkoon" peli. Ajattelin tuosta mahdollisesti kauppaa hieroa. Ainakin kilsat ovat vähäiset ja muutenkin vaikuttaa ilmoituksen perusteella ihan ok peliltä.

Mitäs sanotte hinnasta? Lähellä alle 10tkm ajettuja tonnisia, mutta tuossa ajokilometrit tosiaan aika vähäiset niin voisi olla jo ehkä järkevä ostos.

Kiitoksia jo etukäteen.
Tuskin voi olla kellekään tuttu peli noilla kilometreillä, eihän tuota ole juurikaan ajettu muuta kuin kaupasta kotiin. Varmaan hyvä vaihtoehto, hinta vaan molemmille sopivaksi ja haet pois.

Huh on kyllä hirveitä vehkeitä ulkonäöltään uudet suzukit ku messuilla oli.
eek.gif

Onkos tuo pyörä tuttu jollekkin muulle kuin omistajalleen? Ihan vaan sen takia, ettei ole mikään  "Ai toi on se Jarkon vanha ekana päivänä hyppyrimäestä lepikkoon" peli. Ajattelin tuosta mahdollisesti kauppaa hieroa. Ainakin kilsat ovat vähäiset ja muutenkin vaikuttaa ilmoituksen perusteella ihan ok peliltä.

Kiitoksia jo etukäteen.
Tuskin voi olla kellekään tuttu peli noilla kilometreillä, eihän tuota ole juurikaan ajettu muuta kuin kaupasta kotiin. Varmaan hyvä vaihtoehto, hinta vaan molemmille sopivaksi ja haet pois.
Eiköhän tuo ihan hyvä ole sitten. Oudon vähäiset kilometrit vain..

Täytyy varmaan ruveta tinkaamaan. Pari muutakin vaihtoehtoa nettimotossa onneksi on.

Kiitoksia jo etukäteen.
Eiköhän tuo ihan hyvä ole sitten. Oudon vähäiset kilometrit vain..

Täytyy varmaan ruveta tinkaamaan. Pari muutakin vaihtoehtoa nettimotossa onneksi on.
Ei paha, suorastaan hyvä, varsinkin jos on kilometrejä vastaavassa kunnossa, eli virheetön ja uutta vastaava.
Ei varmasti huono valinta muutenkaan tuollainen K7...  
thumbs-up.gif

eek.gif
Pitää paikkansa. Kawan kans pitävät kyllä tiukasti peräpäätä tuossa ulkonäkö asiassa, varsinkin kilosten sektorissa. Molemmat susirumia... Onneksi ajossa taas hyviä.
tounge.gif

Jammu on onneksi tyylikäskin, pysyypähän nippon pyörätkin mukana catwalkilla.

Onko K1 750 ja K1-K2 1000:sen putkistossa muuta eroa kuin materiaali, vai onko tonnisen merkittävästi virtaavampi?
Mulla on omassa mopossa toi tonnisen putkisto. Lisäksi on Akran pönttö ja BMC-filsu ja oon miettiny onko boksin säädättäminen tarpeellista. Mielestäni pyörä käy hyvin jne. Onko jollain niin hyvä perse-/korva-dyno, että osaa sanoa käykö kone liian laihalla.

Onko K1 750 ja K1-K2 1000:sen putkistossa muuta eroa kuin materiaali, vai onko tonnisen merkittävästi virtaavampi?
Mulla on omassa mopossa toi tonnisen putkisto. Lisäksi on Akran pönttö ja BMC-filsu ja oon miettiny onko boksin säädättäminen tarpeellista. Mielestäni pyörä käy hyvin jne. Onko jollain niin hyvä perse-/korva-dyno, että osaa sanoa käykö kone liian laihalla.
Onko mahdollisesti se edellinen omistaja käyny säädättämässä? Mulla on omassa mopossa vaihdettu pelkästään yoshin slipari, ja vein sen silti varmuuden vuoksi Viaberille säädettäväksi, sen mitä sitä omaa boksia pysty säätämään. Vaikea nyt sanoa tarkkaan kuinka paljon käyrät muuttui ennen ja jälkeen säädön, kun on vaan tuo lopullinen tehokäyrä paperilla. Mutta hieman säätöä se pyörä kuitenkin tarvitsi sliparin vaihdon yhteydessä.
Ja uskoisin, että tekee se säätö hyvää tuolle sunkin kokoonpanolle. Pirauta johonkin penkki firmaan ja kysäise niiden mielipide.

Nyt on säädetty commanderin kanssa. Laihalla oli 6000 rpm kohdilla, vajaa 30% lisää ruokaa. Kuinka paljon vakio 750 Y-K3 antaa tehoa takarenkaalta? Mulla antoi 125,38 hp ja vääntöä 76,34 Nm (Dyno Center Finlandin dyno).

eek.gif
Pitää paikkansa. Kawan kans pitävät kyllä tiukasti peräpäätä tuossa ulkonäkö asiassa, varsinkin kilosten sektorissa. Molemmat susirumia... Onneksi ajossa taas hyviä.  
tounge.gif

Jammu on onneksi tyylikäskin, pysyypähän nippon pyörätkin mukana catwalkilla.
Yamaha vasta susiruma onkin, ainaki R1. äyttää ice age:in laiskiaiselta keulasta. Kyl 600RR oli komee ja sit pikku gixxut. Tonnineki ihan jees, viel kun lyö ne normi hilppeet siihe (putket, tuplakuplat jne...) Ei niitä voi ton vakio ilmeen perusteella arvostella...

Ei millää pahalla, mut kawasakit on pohjalla. Vaikka eihän se täällä haittaa kun ei oo kun suzukin miehiä.
cool.gif
Mut kai 10r:ki mulle kävis, ei sitä ulko äköö ite nää, mut mielluummin gixxu.
buttrock.gif

Se dynofirma varmaan kertoo rehellisesti jos pyörää ei oikeesti tarviikaan säätää
smile_org.gif

Kato vaikka dynojetin sivuilta kartat vakiolle optimoitu vs slipari+suodatin ja vertaa niistä onko mielestäsi niin selvää eroa että tarttis alkaa säätämään.

Nyt on säädetty commanderin kanssa. Laihalla oli 6000 rpm kohdilla, vajaa 30% lisää ruokaa. Kuinka paljon vakio 750 Y-K3 antaa tehoa takarenkaalta? Mulla antoi 125,38 hp ja vääntöä 76,34 Nm (Dyno Center Finlandin dyno).
Ei ole mustaa valkoiselle, mutta eiköhän se siellä 122-124hp pyöri vakiossa takarenkaalla. Itellä on slipari ja k&n suodatin-> takarenkaalle 124,44hp. Semmonen kutina että aika lähelle tuota vakiolla päästään. Riippuu toki penkistä jne. Ei tietoa onko säädetty, dynossa todettu että seokset ~ok.

Tuota sellasta kyselisin että mistähän löytys pikasesti 94-95 GSX-R 750 huolto-opas netistä? jossain oon kyl törmännyt, mutta en löydä nyt millään... Kiitokset etukäteen..
Kesän ajeluja odotellessa
062802moto_prv.gif

Mitäs olette mieltä GSX-R 750 -06 vuosikertaa olevan suizan hommaamisesta ekapyöräksi?

Mitäs olette mieltä GSX-R 750 -06 vuosikertaa olevan suizan hommaamisesta ekapyöräksi?
Ekana pyöränä suositeltavampaa on ottaa pystympi pyörä, sellaisen hallinta on helpompaa, mutta jos kyykyn haluat niin tuo on kyllä hyvä siinä kategoriassa, itse olen ollut tyytyväinen.  
thumbs-up.gif
Itellä ainakin oli piikin jälkee heti k6 750 gixxeri ja ajelin sillä myös sen piikki syksynkin ja ihan hyvin se pysy käsissä vaikka ei ollu kun piikkikortti
tounge.gif
thumbs-up.gif
Suosittelen kovasti, hyvin pysyy näppylöissä ja kai sil kovaaki voi päästä jo kahvaa vääntää
nixweiss.gif

Back