Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä näistä 750:sta olisi hintalaatusuhteiltaan fiksuin ostos noin 3000-4000 euron luokassa? Millä tempuilla 750:sta tehdään väännökkämpi? Ihan hirveä vingutus ei kiinnostaa vaa saisi lähteä alhaaltakin (177/68 kokoisella ehkä lähtee).
Olen ostamassa ensimmäistä pyörää joten 750 vaikuttaisi tietysti fiksummalta ratkaisulta kuin tonninen, mutta kaupunkikruisailuun nimenomaan tonnisen vääntö kiehtoisi. Uskoisin, että molemmat ovat nopeita kun vingutetaan täysillä. Toisaalta pienemmän pyörän ilmeisesti hieman pienempi runko ja ketterämpi ajotuntuma kiehtoisi koska olen vain 177/68 kokoa itse.
Mitähän tämän asian kanssa tekisi, ostaako vain fiiliksellä sen joka läheltä löytyy kohtuulliseen syyshintaan?
Mitä yleisimpiä asioita näitä pyöriä ostaessa kannattaa kysyä, että saisi mahdollisimman laadukkaan pelin? 1-kilpisyys, huoltokirjat, mitä kaikkea pyörässä ei ole alkuperäistä, moottorin viritykset?
Mikä näistä 750:sta olisi hintalaatusuhteiltaan fiksuin ostos noin 3000-4000 euron luokassa? Millä tempuilla 750:sta tehdään väännökkämpi? Ihan hirveä vingutus ei kiinnostaa vaa saisi lähteä alhaaltakin (177/68 kokoisella ehkä lähtee).
Olen ostamassa ensimmäistä pyörää joten 750 vaikuttaisi tietysti fiksummalta ratkaisulta kuin tonninen, mutta kaupunkikruisailuun nimenomaan tonnisen vääntö kiehtoisi. Uskoisin, että molemmat ovat nopeita kun vingutetaan täysillä. Toisaalta pienemmän pyörän ilmeisesti hieman pienempi runko ja ketterämpi ajotuntuma kiehtoisi koska olen vain 177/68 kokoa itse.
Mitähän tämän asian kanssa tekisi, ostaako vain fiiliksellä sen joka läheltä löytyy kohtuulliseen syyshintaan?
Mitä yleisimpiä asioita näitä pyöriä ostaessa kannattaa kysyä, että saisi mahdollisimman laadukkaan pelin? 1-kilpisyys, huoltokirjat, mitä kaikkea pyörässä ei ole alkuperäistä, moottorin viritykset?

Mulla tais olla vakiona 130.8hv eli n. 9hv parani tulos samassa penkissä.Ahdistaa tuo katalysaattori meinaan jonkun verran.Nyt kiertää niin iloisesti.painoakin tippui kuutisen kiloa.![]()
.
Ostotilanteessa pätee tietty ihan samat lait mitä nyt yleensä yleiskunto, huollot, kulutusosien kunto jne...
Tuolla budjetilla varmaan löytää hyvä kuntoisen k6-k7 ainakin..alkaa ajokausi olla jo loppupuolella tältä kaudelta ja hinnat laskemaan päin..
Hinnat kyllä vaihtelee aika paljon kun jotain k3 näkee vielä 4000 eurolla ja vastaavasti useita vuosia uudempaa samalla rahalla. ilmeisesti syysmyynti jo käynnissä kun tosiaa k5-k6 näkyy 4000€:lla tai ainakin vähän päälle. Tinkivaraa kai pääsääntöisesti on ainakin 10%.
K

Hello
Onko muilla ollut ongelmia takahäkin löystymisen kanssa? Tänään laitoin pukin lankarulliin ja otin tukea takapenkin lukosta. Ylläri kun nostin niin siinä olikin melkein 5cm klappi. No kuusiokolo paikalleen ja kiristystä. Nyt taas hyvä. Onko normia vai vaikuttaako takalaukku pelkääjän paikalla noin paljon? Painaa kuitenkin vähemmän kuin kevyin muija...
Ps: Onko porukat säädättänyt omalla boxilla vai V-Pcllä K9 mopoja?
T:LW
Nythän motonetistä saa niitä kiilamaisesti hammastettuja prikkoja, aluslevyjä, joita siis tulee kaks päälekkäin ja ne ei avaudu tärinästä niin ku ruuvilukite (videon näin joskus jossain). Ja on vielä monesti käytettävä.
Joo just noita! Suht kalliita kyllä, lieneekö hyviä sitten kuitenkin..
Noille ei taida olla vielä yleiskäyttöistä nimeä. Wurth myy samaa nimellä wurthlock ja niitä löytyy ainakin sekatavarakaupoista, joissa Wurth hoitaa hyllyjen täytön. Puuilossa ainakin. Muistaakseni m10/m12 oli viimetalvena 0.6€/pari. Moottorikelkan alustaan on noita tullut sijoitettua kun rytke ja pauke on aika kovaa.